ΤΟΠΙΚΑ

Σύνδεση της Ε-65 με το αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου

σύνδεση-της-ε-65-με-το-αεροδρόμιο-νέας-αγ-851206

Κοινή θέση για την σύνδεση του Λιμανιού Βόλου με τον οδικό άξονα της Κεντρικής Ελλάδας Ε-65 μέσω κλειστού αυτοκινητόδρομου Λάρισας – Τρικάλων και κοινή πρόταση για σύνδεση της Ε-65 με το
Αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου με ανακατασκευή – διαπλάτυνση
ως εθνικού δρόμου τον οδικό άξονα Βόλου – Αεροδρομίου –
Φαρσάλων – Ε-65, εξέφρασαν οι Διοικούσες Επιτροπές των ΤΕΕ Μαγνησίας και Κεντροδυτικής Θεσσαλίας σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στις Μηλιές.
Οι εκπρόσωποι των δύο τοπικών Τεχνικών Επιμελητηρίων, που εκπροσωπούν τους διπλωματούχους μηχανικούς της Θεσσαλίας, είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν σειρά απόψεων πάνω σε θέματα που απασχολούν έργα υποδομής, όπως η Ε-65, αλλά και θεμάτων που απασχολούν τον κλάδο των μηχανικών, όπως η κατάσταση στις πολεοδομίες, οι συνδέσεις του φυσικού αερίου, οι μελέτες και τα δημόσια έργα. Γενικό συμπέρασμα της σύσκεψης: «Η ισχύς εν τη ενώσει».
Στη σύσκεψη συμμετείχε σύσσωμη η Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ Μαγνησίας αποτελούμενη από τους κ.κ. Σωκράτη Αναγνώστου, πρόεδρο, Κώστα Παπαποστόλου, αντιπρόεδρο, Κατερίνα Καλτσογιάννη, Γ. Γραμματέα, Ανδρέα Δογκάκη, Δημήτρη Κόκκαλη, Βίκυ Μήτρου, Γιάννη Πρίγκο, Γιώργο Τσαλαπόρτα και Κώστα Φλαμπούρη. Από τη Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ Κεντροδυτικής Θεσσαλίας συμμετείχαν οι κ.κ. Ντίνος Διαμάντος, πρόεδρος, Νικόλαος Τσουτσούκας, αντιπρόεδρος Δημήτρης Γιακοβής, Θύμιος Μυρισιώτης και Σωτήρη Τσιρίκογλου, μέλη.
Τις αντιπροσωπείες των δύο τμημάτων καλωσόρισε ο δήμαρχος του Δήμου Μηλεών και πρόεδρος της ΤΕΔΚ κ. Απόστολος Αρέθας, ο οποίος εξήρε το ρόλο των μηχανικών στα έργα υποδομής, τονίζοντας ότι τεχνοκράτες και πολιτικοί πρέπει να συμπορεύονται μαζί για την ανάπτυξη του τόπου.

Ε-65
Τα δύο τμήματα ΤΕΕ συμφώνησαν ότι ο οδικός άξονας Κόμβος Τρικάλων- Παράκαμψη Λάρισας νοτίως του Περιφερειακού Νοσοκομείου- Κόμβος Νίκαιας – ΠΑΘΕ να κατασκευαστεί ως κλειστός αυτοκινητόδρομος.
Η προτεινόμενη χάραξη εξυπηρετεί τόσο το Λιμάνι του Βόλου και
την περιοχή της Μαγνησίας, όσο και τις πόλεις Λάρισας και
Τρικάλων. Με την δημιουργία δε κόμβου στο Περιφερειακό Νοσοκομείο θα υπάρχει ευκολότερη πρόσβαση προς αυτό για όλους του κατοίκους της ευρύτερης περιοχής.
Επίσης ως κλειστός αυτοκινητόδρομος θα πρέπει να κατασκευαστεί ο οδικός άξονας Βελεστίνο – Λιμάνι Βόλου με την δημιουργία παράδρομων που θα εξυπηρετούν και δεν θα αποκλείουν κυκλοφοριακά τις βιοτεχνικές μονάδες που αναπτύσσονται κατά μήκος του.
Τέλος αποφασίσθηκε ότι η ανακατασκευή – διαπλάτυνση ως εθνικής οδού του δρόμου Βόλου – Αεροδρομίου- Φαρσάλων – Ε-65, είναι η λύση για σύνδεση της Ε-65, με το Αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου.
Όπως τονίστηκε, σε ορισμένα σημεία του υφιστάμενου οδικού δικτύου θα πρέπει να γίνουν νέες χαράξεις (όπως στον ύψος του Κοκκινόβραχου) ώστε ο δρόμος να λειτουργήσει ως εθνικό δίκτυο.

Φυσικό αέριο
Για το θέμα της αεριοδότησης οικοδομών με φυσικό αέριο, αναφέρθηκε ότι σημειώνεται έντονη γραφειοκρατία, ενώ στα συμπεράσματα της συζήτησης καταγράφηκαν τα εξής: Καταρχήν προέχει η ασφάλεια των συνδέσεων, επανεξέταση των αρμοδιοτήτων του Δημοσίου που εκχωρούνται σε ιδιωτικές εταιρείες όπως προβλέπει το Π.Δ. 932/2003, μετά την σφράγιση της άδειας από την ΕΠΑ, αρμόδια για έλεγχο να είναι η Πολεοδομία, η άδεια για ηλεκτροδότηση να δίνεται μόνο από την Πολεοδομία, οι έλεγχοι ασφαλείας να γίνεται από διπλωματούχους μηχανικούς αντιστοίχων ειδικοτήτων, να μην απαιτείται κατασκευή υποδομής φυσικού αερίου (π.χ. σωληνώσεις, καμινάδες) σε περιοχές στις οποίες και δεν πρόκειται να επεκταθούν τα επόμενα χρόνια δίκτυα αερίου.

Μελέτες – Δημόσια έργα
Σταχυολογώντας ο πρόεδρος του ΤΕΕ Κ.Δ. Θεσσαλίας κ. Ντίνος Διαμάντος τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα δημόσια έργα, ανέφερε ότι αυτά εντοπίζονται στην φορολόγηση των εργοληπτικών επιχειρήσεων, στα τιμολόγια των έργων και την μη επικαιροποίηση των τιμών, στις μεγάλες εγγυήσεις που ζητούνται, στην καθυστέρηση πληρωμών εκτελεσμένων έργων (Θησέας – Ελλάδα 2004).
Για τα έργα ΣΔΙΤ όλοι οι παρευρισκόμενοι συμφώ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου