ΤΟΠΙΚΑ

Κλωτσοπατινάδα στη ΔΕΗ

κλωτσοπατινάδα-στη-δεη-887658

Αντιμέτωπες με τη μήνι πολίτη ήρθαν στα τέλη της περασμένης εβδομάδας δύο γυναίκες, η μία προϊσταμένη στη ΔΕΗ και η δεύτερη υπάλληλος security στο υποκατάστημα της οδού Λαρίσης.

Δεν επρόκειτο για ένα απλό φραστικό επεισόδιο, αλλά για ένα πολύ σοβαρό συμβάν, καθώς κλήθηκε η Αστυνομία για να επιβάλλει την τάξη και να συλλάβει τον δράστη, ο οποίος προηγουμένως είχε σπάσει το προστατευτικό τζάμι μπροστά στο γραφείο της προϊσταμένης και είχε γρονθοκοπήσει την υπάλληλο – security, όταν παρενέβη προκειμένου να προστατεύσει την υπάλληλο που κινδύνευε με ξυλοδαρμό.

Ο δράστης διέφυγε από την έξοδο κινδύνου του κτιρίου και δεν κατέστη δυνατό να συλληφθεί.

Οι δύο γυναίκες μετέβησαν στο Νοσοκομείο Βόλου. Η υπάλληλος της εταιρείας ασφάλειας δέχτηκε τις πρώτες βοήθειες.

Η συνέχεια του συμβάντος θα δοθεί στις δικαστικές αίθουσες, καθώς η ΔΕΗ κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά σε βάρος του πολίτη.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, ο πολίτης είχε μεταβεί στο υποκατάστημα της ΔΕΗ στον Βόλο, ζητώντας ενημέρωση για το πώς μπορεί να «επιστρέψει» ως καταναλωτής στη δημόσια επιχείρηση ηλεκτρισμού από ιδιώτη πάροχο με τον οποίο είναι συμβεβλημένος.

Ενημερώθηκε για τα διαδικαστικά, όταν όμως πληροφορήθηκε από την υπάλληλο ότι θα πρέπει να διευθετήσει μία παλαιότερη οφειλή προς τη ΔΕΗ, ύψους 100 ευρώ, φέρεται να αντέδρασε έντονα. Αμφισβήτησε την οφειλή και άρχισε να «στολίζει» με διάφορα κοσμητικά επίθετα το προσωπικό.

Στο ισόγειο του κτιρίου το «θερμόμετρο» είχε χτυπήσει κόκκινο. Υπάλληλοι και καταναλωτές που περίμεναν να εξυπηρετηθούν έμειναν άναυδοι. Κλήθηκε η αστυνομία. Ο εξαγριωμένος πολίτης άρχισε να κλωτσάει καρέκλες, έσπασε το προστατευτικό plexiglass μπροστά από το γραφείο της υπεύθυνης που του ζήτησε εξηγήσεις για τη συμπεριφορά του, ενώ τη «νύφη» πλήρωσε η υπάλληλος ασφάλειας, η οποία παρενέβη για να μην επιτεθεί στην προϊσταμένη, όμως, γρονθοκοπήθηκε.

«Πληρώνουμε τα σπασμένα εμείς»

Το συγκεκριμένο συμβάν έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό μεταξύ των υπαλλήλων. «Οι πολίτες είναι οργισμένοι. Πέρασαν ένα δύσκολο χειμώνα, δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν την ακρίβεια και στους λογαριασμούς, όμως, δεν φταίμε εμείς. Είμαστε υπάλληλοι που προσπαθούμε να κάνουμε όσο το δυνατόν καλύτερα τη δουλειά μας. Όπου μπορούμε βοηθάμε τους καταναλωτές και οι περισσότεροι το αναγνωρίζουν. Δεν είναι δυνατόν να πληρώσουμε τα «σπασμένα» μίας κατάστασης για την οποία δεν ευθυνόμαστε», σημείωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ υπάλληλος της ΔΕΗ, που ήταν αυτόπτης μάρτυρας στο περιστατικό.

Σημειώνεται πως ανάλογο περιστατικό είχε σημειωθεί πριν αρκετά χρόνια, με αποτέλεσμα τότε η ΔΕΗ να αποφασίσει τη συνεργασία με εταιρεία security.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου