ΤΟΠΙΚΑ

«Οριστική κατάργηση ζωτικών Υπηρεσιών»

οριστική-κατάργηση-ζωτικών-υπηρεσι-892589

Για οριστική κατάργηση ζωτικών υπηρεσιών του ΟΣΕ στον Βόλο κάνει λόγο το Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, με αφορμή τον νέο εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του ΟΣΕ που εγκρίθηκε στις 30 Μάϊου.

Σε ανοιχτή ανακοίνωσή του που απευθύνεται προς τους συναδέλφους του σιδηροδρομικού τονίζει: «Είχαμε προειδοποιήσει, με αυτή την απόφαση μπαίνει οριστικό λουκέτο στις δύο πιο ζωτικές Υπηρεσίες του ΟΣΕ στον Βόλο. Στην Υπηρεσία Γραμμής – Δ΄ Τμήμα και στην Δ΄ Επιθεώρηση. Κλείνει ουσιαστικά, μετά από 138 χρόνια συνεχούς λειτουργίας, ο ιστορικός Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου. Πλέον όλες οι λειτουργίες του Σιδηροδρόμου στον Βόλο θα εκτελούνται με εντολές από τη Λάρισα».

Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας κάνει λόγο για «υλοποίηση του σχεδίου που επιχείρησαν να υλοποιήσουν οι μνημονιακές κυβερνήσεις ΝΔ- ΠΑΣΟΚ την περίοδο 2010-2015 και το οποίο ακύρωσε η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με απόφαση επαναλειτουργίας των Υπηρεσιών του ΟΣΕ στο Βόλο (Φ.Ε.Κ. 3372, τεύχος Β, 19/10/2016)».

Οπως καταγγέλλει: «Ο κ. Μητσοτάκης όμως και η κυβέρνησή του δεν ξεχνούν. Πιστοί στο δόγμα της μείωσης προσωπικού και Υπηρεσιών (σχέδιο της Price Water House – PwC, από το 2010) έρχεται έξι χρόνια μετά, σήμερα που η Ε.Ε. σταματάει την ενισχυμένη εποπτεία και η Ελλάδα επιστρέφει στην Ευρωπαϊκή κανονικότητα, με ιστορική απόφαση του Eurogroup, όπως δηλώνει ο Υπουργός Οικονομικών κ. Σταϊκούρας, και τι κάνει; Εφαρμόζει, χωρίς να πιέζεται από πουθενά, την νεοφιλελεύθερη πολιτική του. Μειώσεις προσωπικού και Υπηρεσιών».

Εξαπολύοντας δριμεία κριτική σημειώνει πως «αποκαλύπτεται με τον τρόπο αυτό το πραγματικό πρόσωπο της δεξιάς πολιτικής της κυβέρνησης και του ίδιου του Πρωθυπουργού. Οταν όλα τα ευρωπαϊκά κράτη, έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στην πράσινη μετάβαση και επιδοτούν με τεράστια κεφάλαια τις σιδηροδρομικές μεταφορές ως τις πιο οικολογικές, στην χώρα μας αυτές υποβαθμίζονται. Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη επιδεικνύει εδώ και 3 χρόνια προκλητική αδιαφορία για τον σιδηρόδρομο και μπορεί εύκολα πλέον να χαρακτηριστεί ως η πλέον αντισιδηροδρομική Κυβέρνηση της μεταπολίτευσης».

«Τρία χαμένα χρόνια για τον σιδηρόδρομο, χωρίς έργα υποδομής και με κατάργηση του σιδηρόδρομου σε πολλές περιοχές της χώρας. Αντίθετα καθημερινά στις τηλεοράσεις και στα συστημικά ΜΜΕ εξαγγέλλονται έργα που θα γίνουν.

Ομως και ο κόσμος της εργασίας, που υφίσταται τις συνέπειες αυτής της πολιτικής, δεν ξεχνά. Ο κ. Μητσοτάκης, στις επερχόμενες εκλογές, θα εισπράξει τις συνέπειες της πολιτικής του», αναφέρει ακόμη.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου