Παρέμβαση Μεϊκόπουλου για την υποβάθμιση του ΟΣΕ Βόλου

Τελευταία ενημέρωση: 2022-06-22, 18:18:26
Παρέμβαση Μεϊκόπουλου για την υποβάθμιση του ΟΣΕ Βόλου

Μόλις 2 μήνες μετά την ερώτησή του προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος επανέρχεται με νέα παρέμβαση σχετικά με την υποβάθμιση του ΟΣΕ στο Βόλο μετά και την κατάργηση σημαντικών τμημάτων του.

«Σε Ερώτησή μου προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, στις 11.03.2020, για την τότε πρόταση της Διοίκησης τους ΟΣΕ να καταργηθούν το Δ Τμήμα στην Υπηρεσία Γραμμής και η Δ Επιθεώρηση από τον ΟΣΕ Βόλου και να μεταφερθούν διοικητικά στη Λάρισα είχα επισημάνει τον κίνδυνο υποβάθμισης του ΟΣΕ Βόλου. Παρ΄ όλα αυτά, σήμερα, καταργούνται οριστικά οι δύο σημαντικές Υπηρεσίες, υποβαθμίζοντας συνολικά τον τοπικό σιδηρόδρομο», ανέφερε, σε νέα παρέμβασή ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος τονίζοντας ότι: «η Κυβέρνηση απαντά στο πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας για αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου της Μαγνησίας με κατάργηση σημαντικών Τμημάτων του ΟΣΕ Βόλου».

Ο Βουλευτής απευθυνόμενος στον Υπουργό, ζήτησε να παρέμβει άμεσα, ώστε να ανατραπεί ο σχεδιασμός αυτός και να παραμείνουν οι σημαντικές Υπηρεσίες για τη λειτουργία του σιδηρόδρομου στο Βόλο.

Όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά στην Ερώτηση, στις 30.05.2022, εγκρίθηκε ο νέος εσωτερικός Κανονισμός λειτουργίας του ΟΣΕ (ΦΕΚ 2623, τεύχος Β), σύμφωνα με τον οποίο οι εν λόγω δύο σημαντικές Υπηρεσίες του ΟΣΕ Μαγνησίας, καταργούνται οριστικά με τις αρμοδιότητές να εντάσσονται πλέον διοικητικά στη Λάρισα. Ο σχεδιασμός υποβάθμισης του σιδηρόδρομου του Βόλου, είχε ξεκινήσει την περίοδο 2010-2015 και ήταν κάτι το οποίο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ απέτρεψε, καθώς το 2016, με απόφαση του τότε Υπουργού επαναλειτούργησαν οι Υπηρεσίες του ΟΣΕ στο Βόλο.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο βουλευτής: «Η κατάργηση των εν λόγω Τμημάτων διαταράσσει σημαντικά τη λειτουργία του σιδηροδρόμου Μαγνησίας, καθώς η γραμμή του Τμήματος Βόλου είναι επιφορτισμένη με την επισκευή των ζημιών στο δίκτυο Βόλου-Λάρισας, στο δίκτυο Παλαιοφάρσαλο-Καλαμπάκα και στο τρενάκι του Πηλίου. Το Τμήμα Επιθεώρησης περιλαμβάνει τους κλειδούχους και τους σταθμάρχες του σιδηροδρόμου Μαγνησίας, η καθημερινότητα των οποίων με την κατάργηση του Τμήματος και την ένταξή του στη Λάρισα, θα επιβαρυνθεί δυσανάλογα».

Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο, από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είχε ξεκινήσει μία σοβαρή προσπάθεια ανάκαμψης του σιδηρόδρομου της Μαγνησίας, επαναχάραξης της γραμμής του με κατάργηση της παράκαμψης του S από την περιοχή της Ν. Ιωνίας και αποτελεσματικής σύνδεσής του με λιμάνι Βόλου και ΒΙΠΕ.

«Η επαναφορά του παλαιότερου σχεδιασμού και η κατάργηση των Τμημάτων, απαξιώνει το σιδηρόδρομο της Μαγνησίας και εντείνει τη σιδηροδρομική απομόνωση της περιοχής, εμποδίζοντας ταυτόχρονα την προσπάθεια για τη συνολική αναβάθμιση του σιδηροδρομικού της δικτύου», κατέληξε ο Βουλευτής, ρωτώντας τον αρμόδιο Υπουργό ποια ανάγκη υπαγορεύει την κατάργηση Τμημάτων ζωτικής σημασίας από το σιδηρόδρομο της Μαγνησίας.

Ακολουθήστε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στο GOOGLE NEWS για άμεση ενημέρωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τον Βόλο, την Μαγνησία, την Ελλάδα και τον κόσμο
απο τον
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
5
+
8
=