ΤΟΠΙΚΑ

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022: Την Τρίτη η ανάρτηση των βαθμολογιών

πανελλαδικές-εξετάσεις-2022-την-τρίτη-η-α-894122

Την ερχόμενη Τρίτη 28 Ιουνίου θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες των πανελλαδικών εξετάσεων στα Γενικά Λύκεια, όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο. Θα περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα βαθμολογικά του στοιχεία ανά εξεταζόμενο μάθημα και όχι τα ονομαστικά του στοιχεία.

Φέτος ο τρόπος υπολογισμού των μορίων θα είναι διαφορετικός και ξεχωριστός για κάθε τμήμα. Ο διαφορετικός τρόπος υπολογισμού των μορίων δεν θα έχει μεγάλες συνέπειες, όπως εκτίμησε ο μαθηματικός ερευνητής σύμβουλος σταδιοδρομίας Στράτος Στρατηγάκης, ο οποίος ήταν κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης που διοργάνωσε χθες ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Φροντιστών Μαγνησίας στο Πνευματικό Κέντρο για τη συμπλήρωση των μηχανογραφικών.

Ο κ. Στρατηγάκης είπε πως η αλλαγή που είχε τις τρομερές επιπτώσεις ήταν πέρυσι. Όπως εξήγησε, «η ελάχιστη βάση εισαγωγής που άφησε 18.000 κενές θέσεις, ενώ φέτος θα είναι λιγότερες, γιατί μειώθηκε ο αριθμός των εισακτέων κατά 9.000, οπότε αντί για 18.000 κενές θέσεις θα έχουμε 9.000 αλλά η λογική της ελάχιστης βάσης εισαγωγής είναι ότι αφήνει το 1/3 των υποψηφίων εκτός πανεπιστημίων».

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία πλήθους υποψηφίων που πήραν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις. Ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φροντιστών Μαγνησίας Κωνσταντίνος Νάνος σημείωσε πως «μετά από δύο χρόνια απουσίας από διά ζώσης εκδηλώσεις ο Σύλλογος διοργανώνει (σημ. χθες) εκδήλωση επαγγελματικού προσανατολισμού για την ορθή συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου.

Να δώσω πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά, διότι διαγωνίστηκαν σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Μη ξεχνάμε πως ήταν η πρώτη φορά που έδωσαν εξετάσεις, καθώς δεν είχαν εμπειρία από ενδοσχολικές. Επίσης να ευχαριστήσω τους γονείς, που είναι πάντοτε δίπλα στα παιδιά παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνουν».

Ο κ. Στρατηγάκης απάντησε σε όλους τους προβληματισμούς που είχαν οι υποψήφιοι.

Μιλώντας για τα θέματα των πανελλαδικών, είπε πως «ήταν σχετικά βατά. Οι καλοί μαθητές ανταποκρίθηκαν αλλά εκείνο που δεν ξέρουμε είναι τι έγινε με τους αδύναμους μαθητές γιατί η διαφορά τους είναι ότι οι πολύ καλοί μαθητές έχουν μεγαλύτερη πειθαρχία, ενώ οι αδύναμοι δεν έχουν καλή πειθαρχία».

Ο ίδιος επισήμανε πως «με την πανδημία ήταν ακόμη πιο δύσκολο να κρατηθούν σε πρόγραμμα διαβάσματος και οι αδύναμοι οι μαθητές μπορεί να έχουν γράψει άσχημα αλλά οι καλοί μαθητές δεν πιστεύω ότι θα έχουν πρόβλημα».

Για τις βάσεις εισαγωγής σε σχέση με πέρυσι, είπε πως δεν μπορεί να γίνει σύγκριση αφού τα μόρια υπολογίζονται φέτος με διαφορετικό τρόπο.

Τέλος για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού για την εισαγωγή και σε δημόσια ΙΕΚ, ο κ. Στρατηγάκης, επισήμανε πως «τα ΙΕΚ δε δίνουν σοβαρές επιλογές γιατί είναι μια εκπαιδευτική μονάδα με την οποία δεν έχει ασχοληθεί σοβαρά κανείς υπουργός Παιδείας».

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου