ΤΟΠΙΚΑ

Ενοποίηση της Πολυτεχνικής

ενοποίηση-της-πολυτεχνικής-900819

Πρόταση για τη μετατροπή της οδού Σέκερη είτε σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας, είτε σε πεζόδρομο, με στόχο την ενοποίηση των κτιρίων της Πολυτεχνικής Σχολής, στην περιοχή του Πεδίου Αρεως, κατέθεσε στον Δήμο Βόλου η κοσμητεία.

Σύμφωνα με τον κοσμήτορα, καθηγητή Γιώργο Σταμούλη, έχει εκπονηθεί μελέτη, βάσει της οποίας ο συγκοινωνιακός φόρτος της Σέκερη δεν είναι μεγάλος και θα μπορούσε ο δρόμος, που διέρχεται ανάμεσα από το νέο κτίριο του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και των κτιρίων των υπολοίπων τμημάτων προς την πλευρά της θάλασσας, να διαμορφωθεί ως ήπιας κυκλοφορίας ή πεζόδρομος.

«Η Πολυτεχνική Σχολή βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης και στο πλαίσιο του καλού κλίματος συνεργασίας, που έχουμε με τον Δήμο Βόλου, με παρεμβάσεις που έγιναν στην περιοχή, καταθέσαμε την πρόταση, με στόχο την ενοποίηση των κτιρίων των τμημάτων», ανέφερε ο κ. Σταμούλης.

Τον περασμένο Οκτώβριο εγκαινιάστηκε η λειτουργία του νέου κτιρίου, που αποτελεί τη μόνιμη στέγη του τμήματος μετά από 20 ολόκληρα χρόνια.

Τα «βάσανα» της εγκατάστασης μπορεί να τελείωσαν, άρχισε όμως η αγωνία της καθημερινής ασφαλούς διέλευσης φοιτητών και ακαδημαϊκών στο νέο κτίριο. Οχήματα έμπαιναν στη Σέκερη από την Αθηνών, ακολουθώντας υψηλές ταχύτητες.

Για το πρόβλημα της ασφαλούς μετακίνησης των φοιτητών, από το υπάρχον κτίριο της Πολυτεχνικής Σχολής προς το νέο κτίριο του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, δρομολογήθηκαν παρεμβάσεις από τον Δήμο Βόλου.

Συνολικά δημιουργήθηκαν τέσσερις νέες πεζοδιαβάσεις στην οδό Σέκερη, μέσω των οποίων μπορούν να έχουν πρόσβαση φοιτητές και ακαδημαϊκοί από το συγκρότημα της Πολυτεχνικής Σχολής προς το νέο κτίριο και το αντίστροφο.

Μάλιστα στις δύο από τις τέσσερις πεζοδιαβάσεις τοποθετήθηκαν και παλλόμενοι φωτεινοί σηματοδότες, με τους οποίους προειδοποιούνται οι οδηγοί για τη μείωση της ταχύτητας, η οποία, βάσει και των οδικών σημάνσεων που τοποθετήθηκαν, περιορίζεται στα 30 χλμ. ανά ώρα. Πλέον προτείνεται η πεζοδρόμηση της οδού, αίτημα που εξετάζει ο Δήμος Βόλου, μέσω της Επιτροπής Βιώσιμης Κινητικότητας.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου