ΤΟΠΙΚΑ

Μαγνησία: 75 οργανικά κενά

μαγνησία-75-οργανικά-κενά-901557

Στα 75 ανέρχονται τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία τόσο της Πρωτοβάθμιας, όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση που έχει δημοσιευτεί και αφορά στις μετατάξεις των εκπαιδευτικών.

Βάσει της λίστας, τα 30 οργανικά κενά αφορούν στην Πρωτοβάθμια και τα υπόλοιπα 45 στη Δευτεροβάθμια. Πρόκειται για κενές θέσεις εκπαιδευτικών οι οποίες καλύπτονται με αναπληρωτές, μολονότι υπάρχουν ανάγκες διορισμών. Χαρακτηριστική είναι η κατάσταση στα νησιά των Βορείων Σποράδων όπου υπάρχουν 21 κενά δασκάλων και δυο νηπιαγωγών. Αντίστοιχα στη χερσαία Μαγνησία υπάρχουν μόλις πέντε κενά νηπιαγωγών. Επιπλέον δύο κενά εντοπίζονται στο ειδικό βοηθητικό προσωπικό στην ειδική αγωγή.

Ωστόσο, ο πραγματικός αριθμός των οργανικών κενών υπολογίζεται ότι είναι μεγαλύτερος, περίπου 75, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και αυτό οφείλεται στην αδιοριστία επί σειρά ετών. Αν εξαιρεθούν οι περσινοί διορισμοί, πρώτοι μετά το 2008, που αφορούσαν σε 51 εκπαιδευτικούς στη Μαγνησία, εκ των οποίων οι 42 στην ειδική αγωγή, στον νομό, ο τελευταίος διορισμός είχε γίνει το 1978 και αφορούσε σε εκπαιδευτικό για την Αλόννησο.

Σε επίπεδο Δευτεροβάθμιας, ο μεγαλύτερος αριθμός κενών εντοπίζεται στο Μουσικό Σχολείο Βόλου. Υπάρχει ανάγκη για 26 εκπαιδευτικούς. Επιπλέον εννέα οργανικά κενά διαφόρων ειδικοτήτων καθηγητών υπάρχουν στη χερσαία Μαγνησία και δέκα ακόμη στα νησιά των Βορείων Σποράδων.

Τον πίνακα των οργανικών κενών που θα χρησιμοποιηθεί για τις μετατάξεις, αναμένεται το Υπουργείο Παιδείας να χρησιμοποιήσει και για νέους διορισμούς εκπαιδευτικών, που αποτελεί καθολικό αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας και σε τοπικό επίπεδο.

Στόχος για τους εκπαιδευτικούς είναι η μείωση των οργανικών κενών στα σχολεία, προκειμένου και οι εκπαιδευτικοί να γνωρίζουν πού θα διδάσκουν και να μπορούν να κάνουν τον εκπαιδευτικό και οικογενειακό προγραμματισμό τους αλλά και οι μαθητές να έχουν έναν σταθερό εκπαιδευτικό που δεν θα αλλάζει κάθε χρόνο. Για την εκπαιδευτική κοινότητα, αναπληρωτές θα πρέπει να προσλαμβάνονται για την κάλυψη αποκλειστικά έκτακτων αναγκών που παρουσιάζονται κι όχι για να καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες στον χώρο της εκπαίδευσης.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου