ΤΟΠΙΚΑ

Αμανάτι τέσσερις ώρες στην αποβάθρα του ΟΣΕ Λάρισας σε δρομολόγιο ταλαιπωρίας Βολιωτών

αμανάτι-τέσσερις-ώρες-στην-αποβάθρα-τ-893245

Καθηλωμένοι στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας για τέσσερις ώρες παρέμειναν δέκα και πλέον Βολιώτες, επιβάτες τρένου, με υπαιτιότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι Βολιώτες ταξίδευαν από Αθήνα για Βόλο. Είχαν βγάλει εισιτήριο ηλεκτρονικά με το χθεσινό δρομολόγιο των 15.30 από την Αθήνα για Λάρισα και στη συνέχεια για Βόλο.

Το τρένο καθυστέρησε να ξεκινήσει δέκα λεπτά. Αναχώρησε από τον σιδηροδρομικό σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα, στις 15.40. Το ταξίδι ξεκίνησε, όμως, το τρένο έφτασε στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας στις 18.30, με την αμαξοστοιχία για Βόλο να έχει ήδη αναχωρήσει.

Οι Βολιώτες έμειναν αμανάτι στον σιδηροδρομικό σταθμό. Με τις βαλίτσες επ’ ώμου μάταια αναζητούσαν κάποιον υπεύθυνο να τους ενημερώσει τι είχε συμβεί.

Στα εκδοτήρια του σιδηροδρομικού σταθμού, όπου απευθύνθηκαν αρχικά ενημερώθηκαν ότι το επόμενο τρένο για Βόλο είναι στις 20.30. Λίγα λεπτά αργότερα ο ίδιος υπάλληλος διόρθωνε το λάθος του λέγοντας ότι το επόμενο δρομολόγιο θα αναχωρήσει από τον σιδηροδρομικό σταθμό στις 22.30!

Οι επιβάτες έγιναν έξω φρενών. Συνειδητοποίησαν ότι είχαν γίνει «μπαλάκι» και ότι κανείς δεν ενδιαφερόταν να τους ενημερώσει έγκυρα πότε θα επιστρέψουν στον Βόλο.

Σταθμάρχης στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας δεν υπήρχε. «Τα γραφεία έκλεισαν στις τρείς το μεσημέρι», ενημερώθηκαν σχετικά.

Σημειώνεται πως από χθες, Κυριακή, τα δρομολόγια των τρένων σε όλη την επικράτεια άλλαξαν, εξαιτίας της δρομολόγησης των γρήγορων αμαξοστοιχιών, όπως το «Ασημένιο Βέλος». Ομως, ουδείς από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπήκε στον κόπο να προνοήσει, τι μέλλει γενέσθαι σε περίπτωση που ένα δρομολόγιο με ανταπόκριση, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση από Λάρισα για Βόλο, καθυστερήσει.

Σε έξαλλη κατάσταση και με την οργή τους να έχει χτυπήσει «κόκκινο» οι επιβάτες πηγαινοερχόταν στην αποβάθρα του ΟΣΕ, αναζητώντας λύσεις για να επιστρέψουν στον Βόλο. Ορισμένοι επικοινώνησαν με τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ για να εκφράσουν την έντονη δυσφορία τους, κατηγορώντας την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για απαξιωτική συμπεριφορά σε βάρος του επιβατικού κοινού.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου