Αναστάτωση σε δρομολόγιο του ΚΤΕΛ

Τελευταία ενημέρωση: 2022-05-13, 11:46:45
Σε άλλο λεωφορείο ανέβηκαν και άλλη κατεύθυνση ακολούθησαν
Αναστάτωση σε δρομολόγιο του ΚΤΕΛ

Αναστάτωση επικράτησε χθες το πρωί σε λεωφορείο του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου, κατά τη διάρκεια δρομολογίου. Επιβάτισσες, που ήθελαν να μετακινηθούν από το κέντρο του Βόλου προς τη Ν. Δημητριάδα, βρέθηκαν σε αντίθετη κατεύθυνση, επειδή ο οδηγός φέρεται να… ξέχασε να αλλάξει τον αριθμό της γραμμής, στο μπροστινό μέρος του λεωφορείου.

Σύμφωνα με επώνυμη καταγγελία του συζύγου της μιας επιβάτιδας, η οποία μάλιστα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας, το περιστατικό σημειώθηκε στις 11:15 περίπου χθες το πρωί. Οπως ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, η σύζυγός του μαζί με μία ακόμη κυρία περίμεναν το λεωφορείο Νο 3, στη στάση της Κ. Καρτάλη, μετά τη Μαγνήτων.

Το λεωφορείο πέρασε με τον αριθμό 3, σταμάτησε βλέποντας κόσμο στη στάση, άνοιξε τις πόρτες του και οι δύο κυρίες επιβιβάστηκαν σε αυτό. Ανηφόρησε την Κ. Καρτάλη και όπως περιέγραψε στη συμβολή με Αναλήψεως, αντί να ακολουθήσει πορεία προς τα δεξιά, προς τη συνοικία της Ν. Δημητριάδας, συνέχισε άλλη διαδρομή.

Μόλις οι δύο επιβάτισσες αντιλήφθηκαν τι συμβαίνει διαμαρτυρήθηκαν στον οδηγό. Εκείνος φέρεται να τους είπε ότι ακολουθεί το σωστό δρομολόγιο της γραμμής Νο 9. Οταν εκείνες επέμειναν ότι το λεωφορείο που πήραν έγραφε απ’ έξω ότι εξυπηρετεί τη γραμμή Νο 3, εκείνος φέρεται να απάντησε ότι «ξέχασε να το αλλάξει» και τις αποβίβασε στην επόμενη στάση.

«Τις άφησε στα κρύα του λουτρού και χάσανε και το εισιτήριο. Αναγκάστηκα να φύγω από τη δουλειά μου για να πάρω τη γυναίκα μου να την οδηγήσω στο σπίτι», περιγράφει ο σύζυγος της 69χρονης επιβάτισσας.

Ο ίδιος επιχείρησε να επικοινωνήσει για να διαμαρτυρηθεί στη διοίκηση του ΚΤΕΛ, αλλά αυτό, όπως είπε, δεν κατέστη δυνατό.

Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ επικοινώνησε με τον πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου, Ν. Ευαγγελινό, ο οποίος ανέφερε ότι το συμβάν θα ερευνηθεί και εφόσον επιβεβαιωθεί θα επιβληθούν κυρώσεις στον οδηγό, όπως προβλέπεται από τον κανονισμό λειτουργίας. «Στόχος μας είναι η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», σημείωσε ο κ. Ευαγγελινός.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Ακολουθήστε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στο GOOGLE NEWS για άμεση ενημέρωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τον Βόλο, την Μαγνησία, την Ελλάδα και τον κόσμο
απο τον
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
6
+
3
=