Ολοζώντανη, όχι, όμως, για τον ΕΦΚΑ Βόλου

Τελευταία ενημέρωση: 2022-04-15, 09:50:01
Αβολη σκηνή μεταξύ 64χρονης και υπαλλήλου του ΕΦΚΑ, όταν διαπιστώθηκε ότι η ολοζώντανη γυναίκα εμφανιζόταν στο σύστημα σαν αποδημήσασα
Ολοζώντανη, όχι, όμως, για τον ΕΦΚΑ Βόλου

Απίστευτη περιπέτεια για 64χρονη Βολιώτισσα, η οποία πήγε στον ΕΦΚΑ Βόλου για να εκδώσει ασφαλιστική ενημερότητα κι εκεί της είπαν ότι στο σύστημα εμφανίζεται ότι δεν είναι στη ζωή! Η ολοζώντανη γυναίκα κόντεψε να λιποθυμήσει από την ταραχή για το απίστευτο λάθος, το οποίο για να διορθωθεί χρειάζεται ολόκληρη διαδικασία και η ίδια επείγεται για το συγκεκριμένο έγγραφο, καθώς κινδυνεύει να χάσει πώληση ακινήτου της.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Το περιστατικό σημειώθηκε πριν από 20 περίπου ημέρες. Η 64χρονη είναι ιδιοκτήτρια ακινήτου στη Θεσσαλονίκη, το οποίο επιθυμεί να πουλήσει. Ο αγοραστής βρέθηκε, η συμφωνία έχει γίνει, πλην όμως για τη συμβολαιογραφική πράξη απαιτείται, μεταξύ άλλων εγγράφων, και ασφαλιστική ενημερότητα.

Η ίδια έκλεισε ραντεβού στον ΕΦΚΑ Βόλου, προσήλθε σε συγκεκριμένο γραφείο και όταν ήρθε η σειρά της, ζήτησε από τον υπάλληλο έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας. Ο υπάλληλος πληκτρολόγησε στο σύστημα τα στοιχεία της 64χρονης,κι όταν στην οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή εμφανίστηκε η καρτέλα της γυναίκας, άρχισε να την κοιτά αποσβολωμένος. «Με κοιτούσε, τον κοιτούσα. «Τι ασφαλιστική;» μου λέει. Ενημερότητα, του απαντάω. «Μα, δεν γίνεται», άρχισε να ψελλίζει. Γιατί; Τον ρώτησα. Δεν έχω οφειλές», περιγράφει την άβολη σκηνή μεταξύ της ίδιας και του υπαλλήλου πίσω από το γκισέ.

Τότε ο υπάλληλος της εξήγησε, ότι στο σύστημα εμφανίζεται ότι δεν είναι στη ζωή. «Φαίνεστε νεκρή, μου είπαν», ανέφερε η 64χρονη για το απίστευτο σκηνικό που έζησε, μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ.

Ο υπάλληλος, που της ζήτησε «συγγνώμη» για το λάθος τού… συστήματος, την καθοδήγησε για τα επόμενα βήματα. Θα έπρεπε να πάει στο τμήμα Μητρώου για να διορθωθεί το λάθος, να… «αναστηθεί» για το σύστημα και να μπορέσει να εκδώσει ασφαλιστική ενημερότητα.

Αν και ταραγμένη, η 64χρονη πήγε στο Μητρώο, αλλά δεν μπόρεσε να εξυπηρετηθεί. Παρά το τραγικό σε βάρος της λάθος, η υπάλληλος την καλούσε να κλείσει ραντεβού. «Εκανα πρόσφατα ένα χειρουργείο κι όταν αγχώνομαι, έχω πρόβλημα με την ομιλία. Δεν είπα τίποτα λοιπόν, επέστρεψα σπίτι και έκλεισα τηλεφωνικά ραντεβού μετά από 20 ημέρες», περιγράφει.

Το ραντεβού της είναι Μεγάλη Δευτέρα και ελπίζει ότι θα εξυπηρετηθεί και θα μπορέσει να εκδώσει ασφαλιστική ενημερότητα. «Ο αγοραστής διαμήνυσε ότι δεν θα περιμένει άλλο. Θα τον χάσω και δεν είναι εύκολη η πώληση ακινήτων αυτή την περίοδο», σημείωσε.

Η ίδια πάντως απορεί για το τραγικό σε βάρος της λάθος. Οπως εξηγεί, λαμβάνει από το 2002 σύνταξη χηρείας, κάθε μήνα παίρνει τα φάρμακά της, πληρώνει εφορία, ΕΝΦΙΑ. «Πώς είναι δυνατό να μην εμφανίζομαι ζωντανή για τον ΕΦΚΑ;», απορεί η ίδια.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Ακολουθήστε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στο GOOGLE NEWS για άμεση ενημέρωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τον Βόλο, την Μαγνησία, την Ελλάδα και τον κόσμο
απο τον
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
1
+
2
=