Ο Νομάρχης και η Ε-65

Τελευταία ενημέρωση: 2007-07-13, 00:00:00
Ορθώς επανέρχεται με μία σύντομη απάντησή του σε χθεσινό παραπολιτικό σχόλιο του ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ ο Νομάρχης Μαγνησίας Απ. Παπατόλιας για την Ε-65, προκειμένου να είναι σαφείς και ξεκάθαρες οι θέσεις και τα αιτήματα των φορέων της Μαγνησίας για το συγκεκριμένο μεγάλο οδικό άξονα.
Ή κλειστός αυτοκινητόδρομος στο τμήμα του δρόμου Καρδίτσας – Τρικάλων ή σε διαφορετική περίπτωση κατασκευή του κλάδου της Ε-65 από Σοφάδες έως Βελεστίνο, προκειμένου αυτή να καταλήξει στο λιμάνι του Βόλου.
Η πολιτική πρόθεση του νέου Νομάρχη είναι κάτι παραπάνω από ξεκάθαρη. Να συνδεθεί η Μαγνησία με τους μεγάλους οδικούς άξονες (ΠΑΘΕ, Εγνατία, Ε-65) παρακάμπτοντας τη Λάρισα, δημιουργώντας παράλληλα «μέτωπο» με τους υπόλοιπους θεσσαλικούς νομούς, που σύρονταν τα τελευταία χρόνια στο άρμα επιρροής της γειτονικής πόλης. Ήταν μία πολιτική που τη χτίζει βήμα – βήμα εδώ και 15 χρόνια για λογαριασμό της γενέτειρας πόλης του ο Λαρισαίος υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς. Είναι μία πολιτική που την εγκαινίασε πριν από 50 περίπου χρόνια ένας άλλο εκ Λαρίσης ορμώμενος πολιτικός, ο γνωστός και μη εξαιρετέος Ροδόπουλος.
Όσο οι γείτονες με το Γ. Σουφλιά θα αλωνίζουν σ’ αυτό το νευραλγικό υπουργείο, νομίζω πως δυστυχώς πρέπει να ξαναπούμε τη φράση που είπε ο Απ. Φοινικόπουλος στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου: «Ως Βόλος και ως Μαγνησία δεν πρόκειται να δούμε δεκάρα τσακιστή». Μόνη απάντηση η άρθρωση γόνιμων εναλλακτικών προτάσεων και η σύμπτυξη νέων συμμαχιών. Μ’ αυτή την έννοια είναι κάτι παραπάνω από θετικές οι προτάσεις της ΝΑΜ και του Απ. Παπατόλια.
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
2
+
4
=