Οι δραστηριότητες των βουλευτών της Μαγνησίας: O Ν. Γκατζής

Τελευταία ενημέρωση: 2007-07-13, 00:00:00
Ο βουλευτής Μαγνησίας κατέθεσε στον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών την παρακάτω ερώτηση για την κατάργηση των δρομολογίων του ΟΣΕ στη Θεσσαλία:
«Ανάστατοι είναι οι κάτοικοι της Μαγνησίας και όλης της Θεσσαλίας, ύστερα από την απόφαση της Δ/σης του ΟΣΕ να υποβαθμίσει παραπέρα τη σιδηροδρομική τους εξυπηρέτηση. Συγκεκριμένα, αντί για την ικανοποίηση του πάγιου και χρόνιου αιτήματος εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου – Λάρισας με ηλεκτροκίνηση και της λειτουργίας της με τακτικά δρομολόγια, ώστε να εξυπηρετούνται οι ανάγκες των επιβατών για Αθήνα και Θεσσαλονίκη με αντίστοιχες ανταποκρίσεις από Λάρισα, έχουμε την παραπέρα απομόνωση του Βόλου και της Μαγνησίας με την κατάργηση δεκατεσσάρων δρομολογίων Βόλου – Λάρισας – Βόλου. Επιπλέον καταργήθηκαν τέσσερα δρομολόγια Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλα, για Σαββατοκύριακα και αργίες και ένα δρομολόγιο Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα – Λάρισα επ’ αόριστον μέχρι «νεωτέρας διαταγής».
Ακόμη το ιστορικό τρενάκι του Πηλίου θα κυκλοφορεί μόνο Σαββατοκύριακα και αργίες ως το τέλος του Σεπτέμβρη.
Οι παραπάνω καταργήσεις των σιδηροδρομικών ενδοθεσσαλικών δρομολογίων θα έχουν σοβαρότατες συνέπειες στην οικονομική, κοινωνική και τουριστική δραστηριότητα των κατοίκων των περιοχών της Μαγνησίας, των Τρικάλων και της Καρδίτσας. Περιοχές που μαστίζονται από την ανεργία και την έλλειψη αναπτυξιακών υποδομών.
Επειδή δεν είναι δυνατόν με το «αποφασίζουμε και διατάσσουμε», να περικόπτονται δρομολόγια του ΟΣΕ που εξυπηρετούν τους Θεσσαλούς ενδοπεριφερειακά και με ανταποκρίσεις από και προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και επειδή στις καταργήσεις δρομολογίων έπονται καταργήσεις σε σταθμούς, βάρδιες, ειδικότητες κλπ, ερωτάται ο κ. υπουργός:
1. Αν είναι στις προθέσεις της Κυβέρνησης να μην υποβαθμιστούν παραπέρα σιδηροδρομικώς η Αν. και Δυτ. Θεσσαλία, καταργώντας την αντιαναπτυξιακή και αντιλαϊκή απόφαση της Δ/σης του ΟΣΕ που αφορά την αναστολή των δεκατεσσάρων δρομολογίων Βόλου – Λάρισας – Βόλου, καθώς και τα τέσσερα δρομολόγια Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλα και του δρομολογίου Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα – Λάρισα, αλλά και τη λειτουργία του ιστορικού τρένου του Πηλίου.
2. Τι μέτρα θα πάρει για τον εκσυγχρονισμό της γραμμής Βόλου – Λάρισας και της γραμμής Βελεστίνο – Παλαιοφάρσαλα, ώστε ο υποβαθμισμένος σιδηρόδρομος στη Θεσσαλία, να γίνει το κύριο μέσο μεταφοράς και επικοινωνίας των κατοίκων ενδοθεσσαλικά και προς και από Αθήνα – Θεσσαλονίκη μέσω Λάρισας, κάτι που με μιαν άλλη φιλολαϊκή πολιτική θα αποτελούσε δεδομένο».


Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
8
+
7
=