ΤΟΠΙΚΑ

ΟΣΕ Βόλου: Τα πάνε όλα στη Λάρισα

οσε-βόλου-τα-πάνε-όλα-στη-λάρισα-851206

Ελεος, επιτέλους. Με μια αναίτια και άνευ προηγουμένου απόφαση ο ΟΣΕ συνεχίζει το καταστροφικό εις βάρος του Βόλου έργο του, κάτω από την παθητική στάση που τηρούν τα τελευταία χρόνια οι τοπικοί φορείς που δεν αντιδρούν καθόλου στις μεθοδεύσεις του Οργανισμού.
Τελευταία πράξη στο ανοσιούργημα που επιχειρείται σε βάρος της Μαγνησίας είναι η έντονη αντίδραση του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας για την κατάργηση 14 συνολικά δρομολογίων από Βόλο για Λάρισα και αντίστροφα για να εξοικονομήσουν, όπως λένε οι αρμόδιοι της κεντρικής διοίκησης, μία κινητήρια μονάδα για να τη δρομολογήσουν στη γραμμή Λάρισα – Πλατύ!!! Εξέλιξη που αν συνδυαστεί και με τις τελευταίες αποφάσεις για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 οδηγεί στη σταδιακή μετατόπιση του Βόλου από τον άξονα μεταφορών και σταδιακά οδηγεί στον απόλυτο συγκοινωνιακό αποκλεισμό το Πολεοδομικό Συγκρότημα του Βόλου, με ανυπολόγιστες οικονομικές επιπτώσεις για την περιοχή τα αμέσως επόμενα χρόνια.
Ειδικότερα η ανακοίνωση του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας έχει ως εξής:
«Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε ότι καταργούνται 14 δρομολόγια από το Βόλο για τη Λάρισα και από τη Λάρισα για το Βόλο, καθώς επίσης και τέσσερα δρομολόγια από τα Παλαιοφάρσαλα για την Καλαμπάκα και από Καλαμπάκα για Παλαιοφάρσαλα.
Από πληροφορίες του Γεν. Διευθυντή επιβατών, τα καταργούν για να εξοικονομήσουν μία κινητήρια μονάδα για να τη δρομολογήσουν στη γραμμή Λάρισα – Πλατύ. Στο νέο οργανόγραμμα της ΕΔΙΣΥ ΑΕ καταργείται η Δ΄ Επιθεώρηση και διοικητικά πλέον όλες οι υπηρεσίες και οι αρμοδιότητες μεταφέρονται στη Λάρισα.
Στο Βόλο κατασκευάστηκε νέο εργοστάσιο επισκευής φορταμαξών. Η έλλειψη προσωπικού, η μη επάνδρωση με τεχνολογικό εξοπλισμό, η κακοδιοίκηση που γίνεται απ’ την Αθήνα λόγω έλλειψης προϊσταμένου, το οδηγούν μοιραία σε κλείσιμο ή στη μεταφορά έργου εκτός ΟΣΕ, με διπλάσιο κόστος.
Μια κύρια αιτία είναι ότι ο ΟΣΕ δεν λειτουργεί πλέον ως ενιαίος οργανισμός.
Εκσυγχρονισμός θα πει αύξηση των δρομολογίων, επέκταση του δικτύου, καλύτερη και φθηνότερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Ζητάμε: 1ον) Άμεσα να επαναφέρουν τα δρομολόγια και να γίνει πύκνωση αυτών με απευθείας σύνδεση τόσο με την Δυτική Θεσσαλία, όσο και με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
2ον) Να καλυφθούν όλες οι οργανικές θέσεις με προσλήψεις προσωπικού, ώστε το έργο να γίνεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου Βόλου. Η πόλη μας δεν αντέχει άλλο παραγκωνισμό, περαιτέρω ανεργία και σιδηροδρομικό αποκλεισμό. Δεν μπορεί η διοίκηση άλλο να υπόσχεται σε φορείς και άλλα να κάνει πράξη.
Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, οι εργαζόμενοι, οι φορείς αλλά και όλοι οι Βολιώτες, πρέπει να απαντήσουμε δυναμικά και να μην επιτρέψουμε περαιτέρω απαξίωση, υποβάθμιση και σιδηροδρομικό αποκλεισμό της πόλης μας.

Η Ροδ. Ζήση
Για το θέμα είχαμε την αντίδραση της βουλευτή Μαγνησίας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Ροδούλας Ζήση, η οποία σε ανακοίνωση του Πολιτικού της Γραφείου επισημαίνει τα ακόλουθα:
«Με νέα ερώτησή της που κατέθεσε στη Βουλή, προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μ. Λιάπη, η Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κα Ροδούλα Ζήση καταγγέλλει την Κυβέρνηση για τη συνεχή υποβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας και αντιστρόφως και συγκεκριμένα για την περικοπή επτά δρομολογίων της ανωτέρω γραμμής και επισημαίνει ότι οι συνέπειες για το νομό Μαγνησίας θα είναι μεγάλες.
Συγκεκριμένα, στην ερώτησή της η Βουλευτής κα Ζήση αναφέρει τα εξής:
«Η Κυβέρνηση όχι μόνο καθυστερεί σημαντικά την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας, αλλά με τις πράξεις και ενέργειές της συνεχώς την υποβαθμίζει.
Ήδη ο ΟΣΕ ανακοίνωσε περικοπές των δρομολογίων της συγκεκριμένης γραμμής Βόλου-Λάρισας.
Ειδικότερα, από το Σάββατο 7/7/07 έγινε διακοπή για αόριστο χρονικό διάστημα επτά δρομολογίων από Βόλο προς Λάρισα και αντιστρόφως, τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες, τα οποία μάλιστα είχαν ανταποκρίσεις στη Λάρισα, άλλα για Αθήνα και άλλα για Θεσσαλονίκη.
Επίσης, μέχρι τέλος του μηνός Σεπτεμβρίου τα δρομολόγια του ΟΣΕ στ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου