ΤΟΠΙΚΑ

Απεργούν σήμερα οι εκπαιδευτικοί στη Μαγνησία ενάντια στην αξιολόγηση

απεργούν-σήμερα-οι-εκπαιδευτικοί-στ-370390

Μαίνεται ο «πόλεμος» της ΑΔΕΔΥ και των εκπαιδευτικών οργανώσεων με το υπουργείο Παιδείας, με τους δασκάλους, τους νηπιαγωγούς και τους καθηγητές στη Μαγνησία να συμμετέχουν στις πανελλαδικές κινητοποιήσεις που πραγματοποιούνται σήμερα, με πρωτοβουλία της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ.

Απεργιακή συγκέντρωση πραγματοποιείται σήμερα Δευτέρα 11 Οκτωβρίου στις 10.30 το πρωί στην πλατεία του Αγίου Νικολάου, με τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και την ΕΛΜΕ Μαγνησίας να συμμετέχουν στις πανελλαδικές κινητοποιήσεις, υψώνοντας φωνή διαμαρτυρίας κατά της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και της στάσης του υπουργείου Παιδείας.

Με τη σημερινή απεργιακή κινητοποίηση οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν απέναντι στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου που προωθεί το Υπουργείου Παιδείας, επισημαίνοντας σε όλους τους τόνους, ότι με τη συγκεκριμένη διαδικασία «δημιουργούνται σχολεία δύο ταχυτήτων».

Με την αποχή – απεργία των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση να συνεχίζεται, ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Απόστολος Μούσιος δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ: «Εκφράζουμε την αντίθεσή μας απέναντι στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και για την προσφυγή του Υπουργείου Παιδείας στο Εφετείο, προκειμένου να βγει παράνομη η αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ».

Με ανακοίνωση που εξέδωσε, στο μεταξύ, η ΔΟΕ, για τους στόχους της απεργίας, επισημαίνει: «Υπεράσπιση της εργασίας μας και του δημόσιου σχολείου! Η αξιολόγηση – χειραγώγηση δε θα περάσει».

Παραθέτοντας, ταυτόχρονα, τα κοινά αιτήματα των εκπαιδευτικών η ΟΛΜΕ αναφέρει: «Απαιτούμε κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών, που θα οδηγήσει στην υποβάθμιση των σχολείων και στην παραπέρα κατηγοριοποίηση. Πρόγραμμα δημόσιας και δωρεάν καθολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επιστημονικά καταρτισμένο με βάση τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες».

Παράλληλα οι εκπαιδευτικοί ζητούν να μην υπάρχει «καμία εμπλοκή ιδιωτικών φορέων, επιχειρήσεων και ΜΚΟ στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη λειτουργία των σχολείων. Αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση για όλες τις ανάγκες των σχολείων».

Υψώνοντας φωνή διαμαρτυρίας ζητούν «να καταργηθεί εδώ και τώρα η ελάχιστη βάση εισαγωγής και η Τράπεζα θεμάτων. Να μην εφαρμοστεί, να καταργηθεί ο νόμος Χατζηδάκη για τα εργασιακά».

Στο μεταξύ, με ανοιχτή επιστολή, που απευθύνει στους γονείς ο Αργύρης Χρήστος, αντιπρόεδρος της ΕΛΜΕ Μαγνησίας, υπογραμμίζει μεταξύ άλλων ότι «η κυβέρνηση το καλοκαίρι ψήφισε έναν νόμο, με τίτλο «Για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και τη στήριξη των εκπαιδευτικών». Και θα έλεγε κανείς ότι ως τίτλος, μας βρίσκει όλους σύμφωνους. Και εμάς τους εκπαιδευτικούς και εσάς τους γονείς και φυσικά τους ίδιους τους μαθητές. Ποιος δεν θέλει άλλωστε την αναβάθμιση του μορφωτικού επιπέδου; Ποιος δε θέλει την πλήρη στήριξη των εκπαιδευτικών, ώστε να έχουν όλα τα μέσα για να δώσουν ό,τι καλύτερο στα παιδιά; Αν κοιτάξουμε όμως καλύτερα μέσα στην καθημερινότητα, μέσα στα σχολεία και τις τάξεις, θα δούμε ότι ο τίτλος είναι πραγματικά παραπλανητικός. Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ προωθούν μια βαθιά αντιεκπαιδευτική πολιτική. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ο αγώνας των εκπαιδευτικών τους δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες, γι’ αυτό επιλέγουν τον δρόμο του αυταρχισμού, της καταστολής και της συκοφαντίας. Δε μας φοβίζουν όμως. Μένουμε όρθιοι. Αυτό το οφείλουμε στους μαθητές μας. Επιδιώκουν με τον παραπλανητικό τίτλο «αξιολόγηση» να διαμορφώσουν σχολεία πολλών ταχυτήτων. Να διαχωρίσουν δηλαδή τα σχολεία σε «καλά» και «κακά», με κριτήριο το κατά πόσο θα μπορούν από μόνα τους, «αυτόνομα» να καλύπτουν τις ανάγκες τους. Σχολεία που θα μας μετατρέψουν και εμάς και εσάς τους γονείς σε επαίτες! Θα ζητιανεύουμε από χορηγούς και δωρεές τα αναγκαία, αν θέλουμε να αξιολογηθούμε καλά! Ή θα κληθείτε και πάλι να βάλετε το χέρι στην τσέπη, για να μην έρθουν τα χειρότερα! Σχολεία δηλαδή που θα λειτουργούν με όρους επιχείρησης και για τις ανάγκες της αγοράς».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου