ΤΟΠΙΚΑ

Οι ιδέες πρέπει να βρουν τον τόπο τους

οι-ιδέες-πρέπει-να-βρουν-τον-τόπο-τους-344138

Στο Βόλο το 1ο Πανελλήνιο

Συνέδριο Marketing

& Branding τόπου

Στο Βόλο

στρέφονται όλα τα βλέμματα από τις 30 Μαρτίου μέχρι και την 1η

Απριλίου καθώς το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής

Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η πρωτοβουλία Imagine the city διοργανώνουν το 1ο

Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing

& Branding τόπου.

Με σύνθημα «οι ιδέες πρέπει να βρουν τον τόπο τους» οι διοργανωτές έδωσαν ένα

δείγμα του περιεχομένου του συνεδρίου, το οποίο θα επισκεφθούν ομάδες,

εθελοντές, ακαδημαϊκοί και φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης απ’ όλη τη χώρα.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Δήμητρα Παλαιοδημοπούλου

Αυτό που για

τους Ευρωπαίους και τους Αμερικανούς αποτελεί ήδη θεσμό εδώ και 25 περίπου

χρόνια, τώρα έρχεται και στην Ελλάδα. Το Marketing και branding τόπου έχει στόχο την αστική

αναγέννηση, την περιφερειακή ανάπτυξη και την εύρεση της ταυτότητας κάθε τόπου.

Το 1ο

Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου θα πραγματοποιηθεί στις

σύγχρονες εγκαταστάσεις του Τμήματος

Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου

Θεσσαλίας και σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνεδρίου, καθηγητή κ. Αλέξη Δέφνερ η

συμμετοχή συνέδρων απ’ όλη τη χώρα αλλά και το εξωτερικό ξεπέρασε κάθε

προσδοκία.

Πάνω από 140 εισηγητές,

δεκάδες φοιτητές και πάρα πολλοί εθελοντές θα βρίσκονται στο Βόλο για να

συζητήσουν για την ανάδειξη της ταυτότητας του τόπου και την αστική αναγέννηση.

Βέβαια σ’ όλη τη διοργάνωση, που για πρώτη φορά θα έχει τέτοιου είδους έκταση

μιας και με τις παράλληλες εκδηλώσεις θα δοθεί η ευκαιρία και στους δημότες να

ζήσουν από κοντά το συνέδριο, σημαντικό ρόλο έχουν παίξει οι εθελοντές.

Σύμφωνα με

τον κ. Δέφνερ αυτό το Συνέδριο αποτελεί ίσως και μία ευκαιρία εξαιτίας της

οικονομικής κρίσης για την ανάδειξη των τόπων, ενώ ο ίδιος σημείωσε πως «μιας

και χάθηκαν οι Μεσογειακοί Αγώνες η περιοχή χρειάζεται νέα στηρίγματα».

Ο καθηγητής

εξήγησε πως το συνέδριο θα δώσει την ευκαιρία σε όσους συμμετέχουν αλλά και

στους φορείς να εντοπίσουν τις σημασίες του marketing και branding των τόπων και γιατί όχι τα επόμενα

χρόνια με σωστό βηματισμό και οργάνωση να βρεθεί η ταυτότητα της πόλης και να

δημιουργηθεί κι ένα σλόγκαν που θα καθορίσει την τουριστική της προβολή.

Ο κ. Δέφνερ

αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στα σλόγκαν « I AMSTERDAM»

και «Ι love N.Y.» τα οποία πλέον είναι διεθνώς

αναγνωρίσιμα, χρειάστηκε όμως μεγάλος χρόνος για την υλοποίησή τους.

Παράλληλες εκδηλώσεις

Από την πλευρά

της η κ. Στεφανία Ξυδιά, υπεύθυνη του imagine the city μίλησε για τις παράλληλες δράσεις που

θα πραγματοποιηθούν στην πόλη στα πλαίσια του Συνεδρίου.

Συγκεκριμένα από

24/3 ως 1/4 στο κτίριο Καπνού θα υλοποιηθεί έκθεση με τίτλο «Φαντάσου την

Πόλη», με 60 μελέτες , μελετητών, φοιτητών και εικαστικών για την πόλη του

Βόλου.

Στις 28/3 θα

γίνει εικαστική παρέμβαση για τρεις ημέρες στα ψαράδικα του Βόλου, με γκράφιτι

και στις 29 του μήνα, θα γίνει εγκατάσταση φωτιστικών στον λιμενοβραχίωνα, ενώ

την ίδια μέρα θα γίνει έκθεση γραφιστικής στο Αχίλλειον. Στις 30 Μαρτίου στον πεζόδρομο της Μεταμορφώσεως θα δοθεί

θεατρική παράσταση, ενώ την ίδια μέρα θα εγκαινιαστεί σταθμός ενημέρωσης των

πολιτών για τα δρώμενα στο συνέδριο έξω από το κτήριο Παπαστράτος. Τέλος, το

Σάββατο 1 Απριλίου θα γίνει φεστιβάλ τέχνης με τους Locomonto, Maraveyas

Illegal και Imam Baildi. Την Κυριακή στις 12 το μεσημέρι στο πάρκο Αναύρου θα δοθεί

παράσταση παρκούρ από την ομάδα NSA καθώς και θα λάβει χώρα δημιουργικό

εργαστήρι για παιδιά 5-10 χρονών στο Τσαλαπάτα.

Χορηγός

επικοινωνίας του 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου είναι ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου