ΤΟΠΙΚΑ

Ερχεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο στο Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου

ερχεται-το-ηλεκτρονικό-εισιτήριο-στο-512965

Αναβάθμιση υπηρεσιών για το επιβατικό κοινό και εφαρμογή στο κινητό από το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου

Στην κατεύθυνση της αναβάθμισης και του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου θέτει στον προγραμματισμό δράσης το ηλεκτρονικό εισιτήριο, μέσω εφαρμογής σε κινητό.

Σύμφωνα με ενημέρωση από τον πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου, Νίκο Ευαγγελινό στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, έχει ήδη αρχίσει η υλοποίηση επιδοτούμενου προγράμματος του ΕΣΠΑ, που περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, την τηλεματική, την ηλεκτρονική ενημέρωση στις στάσεις και την εφαρμογή σε κινητό για την αγορά ηλεκτρονικού εισιτηρίου, «προκειμένου να βλέπει σε πραγματικό χρόνο ο επιβάτης, πού βρίσκεται το κάθε λεωφορείο, να ενημερώνεται στη στάση και να έχει τη δυνατότητα να κάνει χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου».

Το πρόγραμμα υλοποιείται σταδιακά, έχει ήδη αρχίσει να τοποθετείται ο αντίστοιχος εξοπλισμός στα αστικά λεωφορεία και πιλοτικά αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία, μέχρι το τέλος του χρόνου. «Ευελπιστούμε ότι το φθινόπωρο θα τοποθετήσουμε τον εξοπλισμό πληροφόρησης στις στάσεις, προκειμένου να τεθεί σε εφαρμογή, μέχρι το τέλος του χρόνου, το ηλεκτρονικό εισιτήριο και όσα περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα», υπογράμμισε ο κ. Ευαγγελινός.

Εκσυγχρονισμός υπηρεσιών με το ηλεκτρονικό εισιτήριο σε εφαρμογή και τον πρόεδρο να εξηγεί ότι «η χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι ανάλογη με τα μέσα μεταφοράς της Αθήνας. Δίνει τη δυνατότητα στον επιβάτη να ακυρώσει το εισιτήριό του ηλεκτρονικά και προσφέρει περισσότερες υπηρεσίες με ένα εισιτήριο».

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα βρίσκεται σε απόλυτη συνάφεια με το πρόγραμμα «Φιλόδημος» που υλοποιεί ο Δήμος Βόλου, δίνοντας τη δυνατότητα να αντικατασταθούν 42 κεντρικά στέγαστρα. Παράλληλα, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών αναβάθμισης των υπηρεσιών του Αστικού ΚΤΕΛ, θα προστεθούν οι αυτόματοι πωλητές φόρτισης ηλεκτρονικών εισιτηρίων.

«Είναι ένα μεγάλο πρόγραμμα και παρ’ ότι μας βρίσκει σε μια δύσκολη συγκυρία, το υλοποιούμε. Δεν είναι 100% επιδοτούμενο και παρά το γεγονός ότι απαιτείται συμμετοχή με δικά μας κεφάλαια, αναβαθμιζόμαστε και προχωράμε, για να προσφέρουμε ακόμη καλύτερες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό του Βόλου», υπογράμμισε, κλείνοντας ο κ. Ευαγγελινός.

ΓΛ. ΥΔΡ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου