ΤΟΠΙΚΑ

Ταχυδρομικοί: «Ζητούμε πρώτοι συγγνώμη»

ταχυδρομικοί-ζητούμε-πρώτοι-συγγνώ-605866

«Η διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ. γίνεται βλαπτική» αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι, που δίνουν άνιση μάχη στην πρώτη γραμμή για την εξυπηρέτηση των πολιτών

Χιλιάδες φάκελοι αλληλογραφίας και συστημένα στοιβάζονται στα γραφεία διανομής των ΕΛ.ΤΑ. στον Βόλο, με την καθυστέρηση στην επίδοση να κυμαίνεται πλέον πάνω από έναν μήνα. Ο όγκος της αλληλογραφίας, που παραμένει στα γραφεία, πολλαπλασιάζεται όσο περνά ο καιρός και η υπηρεσία συνεχίζει να είναι υποστελεχωμένη, ενώ οι διαμαρτυρίες πολιτών εντείνονται.

Σε ανακοίνωσή του το Σωματείο Ταχυδρομικών Θεσσαλίας αναφέρεται στην τραγική κατάσταση που επικρατεί στα ταχυδρομικά καταστήματα χαρακτηρίζοντας «βλαπτική τη διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ.», ενώ σπεύδει να ζητήσει «συγγνώμη» από τους πολίτες και να ενώσει τη φωνή του με τους διαμαρτυρόμενους, που παραλαμβάνουν την αλληλογραφία τους με μεγάλη καθυστέρηση.

Η αντίστροφη μέτρηση για τα ΕΛ.ΤΑ. Βόλου ξεκίνησε από το περασμένο φθινόπωρο, όταν κενές θέσεις δεν καλύπτονταν με αποτέλεσμα να προκύπτουν προβλήματα στην έγκαιρη επίδοση της αλληλογραφίας. Κορυφώθηκε όμως στα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου, οπότε και στο πλαίσιο του σχεδίου… εξυγίανσης των ΕΛ.ΤΑ. καταγράφηκαν εθελούσιες έξοδοι 25 ατόμων από το προσωπικό. Επιπλέον 4 ή 5 άτομα έφυγαν επίσης με εθελούσια έξοδο τις τελευταίες ημέρες.

Πλέον σε όλον τον νομό υπηρετούν 45 ταχυδρομικοί. Χαρακτηριστικό είναι ότι για τον Δήμο Βόλου από τους 21 ταχυδρομικούς έχουν απομείνει μόλις οκτώ. Κάθε διανομέας είχε έναν τομέα στην αρμοδιότητά του. Πλέον έχει τρεις τομείς ο καθένας και η αλληλογραφία καθυστερεί να φθάσει στα γραμματοκιβώτια των πολιτών.

Αποτέλεσμα της έλλειψης διανομέων είναι η αλληλογραφία να παραμένει στα γραφεία και ο κόσμος να συρρέει στο κτίριο του Ταχυδρομείου αναζητώντας την αλληλογραφία του. «Η καθυστέρηση έχει πλέον ξεπεράσει τον έναν μήνα. Ο κόσμος διαμαρτύρεται για τις χρεωστικές κάρτες που δεν έχει παραλάβει, για αποφάσεις για την έκδοση συντάξεων για παράδειγμα. Προσπαθούμε να κάνουμε διαχωρισμό και να δίνουμε προτεραιότητα σε ό,τι είναι περισσότερο επείγον, όμως ο όγκος της αδιάθετης αλληλογραφίας πολλαπλασιάζεται και οι πολίτες διαμαρτύρονται», αναφέρει συνδικαλιστής των ΕΛ.ΤΑ. στον Βόλο.

Η ανακοίνωση

Με αφορμή την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες, το Σωματείο Ταχυδρομικών Θεσσαλίας εξέδωσε ανακοίνωση:

«Ολοι εμείς, οι απλοί εργαζόμενοι στα Ελληνικά Ταχυδρομεία, εκφράζουμε την αγανάκτησή μας για την τραγική κατάσταση που επικρατεί το τελευταίο χρονικό διάστημα στα Ταχυδρομικά Καταστήματα την Ταχυδρομική Διανομή του Νομού μας. Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειές μας, που σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε καθημερινά, η εξυπηρέτηση που παρέχεται την περίοδο αυτή από τα ΕΛΤΑ χαρακτηρίζεται από ελάχιστη έως ανύπαρκτη με ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις.

Κατανοούμε απόλυτα τα σοβαρά προβλήματα και τα παράπονα των πολιτών, των επαγγελματιών και των επιχειρήσεων, που προκαλούνται από την πολύωρη αναμονή για εξυπηρέτηση και την απαράδεκτα καθυστερημένη επίδοση της αλληλογραφίας. Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι όσοι βρισκόμαστε στην «πρώτη γραμμή» δεν έχουμε το ελάχιστο μερίδιο ευθύνης, αισθανόμαστε την υποχρέωση να ζητήσουμε πρώτοι συγγνώμη από όσες και όσους ταλαιπωρούνται και βλάπτονται και δηλώνουμε ότι συντασσόμαστε μαζί τους.

Αποκλειστικά υπεύθυνη για όσα συμβαίνουν είναι η διοίκηση των ΕΛΤΑ, η οποία αδυνατεί να ανταποκριθεί σε όλα όσα από τους νόμους προβλέπονται και γίνεται βλαπτική για την κοινωνία, την οικονομία, την εταιρεία και τους εργαζόμενους. Ανάλογα υπεύθυνοι είναι και όσοι άλλοι έχουν αρμοδιότητα και ευθύνη για την διασφάλιση του αγαθού της ταχυδρομικής εξυπηρέτησης. Ανεξάρτητα από την ανάληψη ευθύνης που πρέπει να γίνει, αυτό που επείγει εξαιρετικά είναι να δοθεί άμεσα λύση και να ομαλοποιηθεί η λειτουργία του μεγαλύτερου και βασικού δικτύου ταχυδρομικής εξυπηρέτησης της χώρας».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου