ΤΟΠΙΚΑ

Καθυστερήσεις στην επίδοση αλληλογραφίας από τα ΕΛΤΑ Βόλου

καθυστερήσεις-στην-επίδοση-αλληλογρ-691801

Οι λογαριασμοί καταλήγουν στους παραλήπτες ληξιπρόθεσμοι – Στην εσωτερική αναδιοργάνωση αποδίδονται τα προβλήματα

Ξεχείλισαν η οργή και η αγανάκτηση 64χρονης Βολιώτισσας με τις καθυστερήσεις στην επίδοση αλληλογραφίας από τα ΕΛΤΑ τον τρέχοντα μήνα. Σε διαμαρτυρία της στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ τονίζει ότι όλοι οι λογαριασμοί τον Φεβρουάριο έφθασαν είτε εκπρόθεσμα, είτε μερικές μέρες πριν από τις ημερομηνίες λήξης πληρωμής. Δεν υπήρξε έτσι χρόνος προετοιμασίας για την αποπληρωμή, ενώ λόγω της κατάστασης επικρατεί απόλυτο σκοτάδι για τις ακριβείς χρεώσεις για οποιεσδήποτε πληρωμές έγιναν μετά από ηλεκτρονικά μηνύματα.

Η Σ.Θ. λέει ότι έλαβε μέσω ΕΛΤΑ τον λογαριασμό της ΔΕΗ στις 29 Ιανουαρίου, την ίδια μέρα που έληγε και η προθεσμία για την πληρωμή, ενώ φαινόταν ότι η παράδοση στα ΕΛΤΑ είχε γίνει στις 7 Ιανουαρίου.

Δεν είναι, όμως, το μοναδικό πρόβλημα που έχει να αναφέρει. Η 64χρονη έχει λάβει ειδοποίηση από εταιρεία φυσικού αερίου για την πληρωμή οφειλής. Ο λογαριασμός φαίνεται να έχει εκδοθεί στις 27 Ιανουαρίου με λήξη 12 Φεβρουαρίου και ακόμη, όπως αναφέρει, δεν έχει στα χέρια της τον λογαριασμό, ενώ τρέχει η αποπληρωμή δεύτερου λογαριασμού φυσικού αερίου με λήξη στις 16 Φεβρουαρίου, ο οποίος επίσης δεν της έχει επιδοθεί.

«Μου έρχονται μηνύματα μέσω viber με κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής. Μπορώ να διαχειριστώ το e-banking και να πληρώσω. Υπάρχουν, όμως, ηλικιωμένοι που δεν είναι σε θέση και περιμένουν ακόμη. Τι θα γίνει με αυτούς τους ανθρώπους; Υπάρχει κίνδυνος διακοπής παροχών», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Διερωτούμενη γιατί συμβαίνει αυτό, η 64χρονη λέει ότι πρέπει οπωσδήποτε να βρεθεί λύση. «Ούτως ή άλλως οι πληρωμές λογαριασμών δεν μπορεί να συνεχίσουν να γίνονται βάσει ηλεκτρονικών μηνυμάτων. Εάν δεν έχουμε στα χέρια τους αναλυτικούς λογαριασμούς, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις ακριβείς χρεώσεις που γίνονται, ενώ απαιτείται να υπάρχει ενημέρωση.

Τι απαντούν οι συνδικαλιστές

Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ απευθύνθηκε στα ΕΛΤΑ για να ενημερωθεί τι συμβαίνει και πού αποδίδονται οι καθυστερήσεις. Οι συνδικαλιστές των εργαζομένων ζητούν από τον κόσμο να κάνει υπομονή, καθώς διανύουν, όπως λένε, μία μεταβατική περίοδο, λόγω της αναδιάρθρωσης της Υπηρεσίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή τη στιγμή λόγω ακριβώς της αναδιοργάνωσης βρίσκονται στη διανομή μόλις 8 υπάλληλοι από σύνολο 21 και είναι υπεύθυνοι ο καθένας ξεχωριστά για τρεις τομείς από έναν που είχε. Θεωρείται λοιπόν λογικό να υπάρχουν καθυστερήσεις στην επίδοση της αλληλογραφίας. Πολλοί υπάλληλοι βρίσκονται σε αναμονή για αποχώρηση με εθελούσια έξοδο και αυτή τη στιγμή απασχολούνται επικουρικά.

Οι συνδικαλιστές ευελπιστούν ότι θα ξεπεραστούν σύντομα τα προβλήματα με το νέο οργανόγραμμα και ότι τον επόμενο κιόλας μήνα η κατάσταση θα έχει εξομαλυνθεί.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου