ΤΟΠΙΚΑ

Αύξηση πωλήσεων 20% στα e – shop

αύξηση-πωλήσεων-20-στα-e-shop-694486

Ανοδική πορεία στις παραγγελίες έφερε σε τοπικές επιχειρήσεις το lockdown στην Αθήνα

Σε ανοδική πορεία οι παραγγελίες μέσω διαδικτύου, με το ποσοστό να κυμαίνεται μεταξύ 15% και 20% και την τοπική αγορά να συμπεριλαμβάνεται στη συγκεκριμένη τάση. Το παραπάνω φαινόμενο αποδίδεται, σύμφωνα με έρευνες, στο lockdown της Αθήνας, με τα e -shop που έχουν δημιουργήσει επαγγελματίες του Βόλου, να δέχονται μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών, το συγκεκριμένο διάστημα.

Με δεδομένες τις διαρκείς καταναλωτικές ανάγκες και τα μέτρα απαγόρευσης που ισχύουν λόγω της πανδημίας, οι τοπικές επιχειρήσεις που διαθέτουν e-shop, δέχονται μεγαλύτερο όγκο παραγγελιών, σε μια περίοδο κατά την οποία η κίνηση των χειμερινών εκπτώσεων, σημειώνει «καθίζηση».

«Η αύξηση που σημειώνεται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, πανελλαδικά, οφείλεται στο lockdown των Αθηνών, γιατί οι κάτοικοι στρέφονται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις», ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Νέας Ιωνίας, Απόστολος Οντόπουλος, τονίζοντας ότι μετακυλύει και στην τοπική αγορά η καταναλωτική τάση που σημειώνεται στην πρωτεύουσα. Όπως παρατηρεί, ωστόσο, ο πρόεδρος, την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, δεν είναι μεγάλος ο αριθμός των εμπόρων που διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα, ενώ εκτιμά ότι το πρόγραμμα επιδότησης επιχειρήσεων για την δημιουργία e – shop, μέσω ΕΣΠΑ, θα τονώσει το ενδιαφέρον των εμπόρων του Βόλου, για την συγκεκριμένη ενότητα.

Το διάστημα που προηγήθηκε της κακοκαιρίας στην Αττική, Αθηναίοι έκαναν ηλεκτρονικές παραγγελίες για να προμηθευτούν κατάλληλα υποδήματα, ενώ όπως ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο Παναγιώτης Λαρυγγάκης, μέλος του ΔΣ του τοπικού Εμπορικού Συλλόγου, έστειλε παραγγελίες με γαλότσες στην Αθήνα την προηγούμενη εβδομάδα.

«Εχω κάποιες παραγγελίες τώρα, με το lockdown της Αθήνας, αλλά δεν γνωρίζω αν οφείλεται στις εξελίξεις λόγω της πανδημίας. Εχω στείλει στην Αθήνα κάποιες παραγγελίες, όπως έστελνα και πριν. Οι Αθηναίοι ψωνίζουν και από το Βόλο. Αναζητούν το προϊόν που θέλουν ή το είδος του παπουτσιού που θέλουν και όποιο e – shop εμφανίζεται με το ανάλογο είδος, το αγοράζουν», υπογράμμισε.

Με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες να προέρχονται από όλη την Ελλάδα, ο κ. Λαρυγγάκης επεσήμανε ότι η κίνηση μέσω e – shop είναι σταθερή και αποτελεί «τονωτική ένεση» για τις επιχειρήσεις. Η εμπορική κίνηση στην τοπική αγορά παραμένει, στο μεταξύ, μειωμένη, μετά την κινητικότητα των δύο πρώτων εβδομάδων επανεκκίνησης των καταστημάτων, με τον ίδιο να τονίζει ότι «ο κόσμος δεν έχει χρήματα».

Παραγγελίες από όλη την Ελλάδα δέχεται και ο Νίκος Σοφιάδης, από τους πρώτους εμπόρους που δημιούργησαν e – shop στην περιοχή, ενώ όπως ανέφερε, ο όγκος των παραγγελιών ήταν μεγαλύτερος στο καθολικό lockdown. «Η κίνηση είναι σταθερή στον δικό μας κλάδο. Ερχονται παραγγελίες από Κρήτη μέχρι Εβρο, συμπεριλαμβανομένης της Αθήνας, αλλά όχι με μεγάλη συχνότητα. Πολλές κυρίες αλλά και νεώτερης ηλικίας άτομα, επιθυμούν να ασχοληθούν με το κέντημα, τη ραπτική ή το πλέξιμο», είπε.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η κίνηση παραμένει σταθερή, οι έμποροι που διαθέτουν e – shop εξακολουθούν να δέχονται παραγγελίες και όπως όλα δείχνουν, θα ενταχθούν και άλλοι έμποροι στην ίδια διαδικασία.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου