ΤΟΠΙΚΑ

Στήριξη για την επιβίωσή του ζητούν οι αυτοαπασχολούμενοι του Βόλου

στήριξη-για-την-επιβίωσή-του-ζητούν-οι-770386

Εξαιρετικά δύσκολη είναι η κατάσταση στο λιανεμπόριο. Πολλά είναι τα μικρομάγαζα που δεν έχουν ανοίξει μετά το άνοιγμα του λιανεμπορίου, καθώς δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις καθημερινές ανάγκες, ενώ το ίδιο εκτιμάται ότι θα συμβεί και με την εστίαση όταν αρθούν τα μέτρα.

Αυτό επισημάνθηκε από την Αγωνιστική Συνεργασία Εμπόρων σε κινητοποίηση σήμερα στις 9 το πρωί στην Εφορία Βόλου. Οι εμποροϋπάλληλοι ζήτησαν άμεσα μέτρα στήριξης, μεταφέροντας το μήνυμα: «Αντιστεκόμαστε πολιτική που μας αφανίζει».

Το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου, Δημήτρης Λούμας, επισήμανε ότι τα προβλήματα των μικρομεσαίων επαγγελματιών αυτοαπασχολούμενων όχι μόνο δεν έχουν τελειώσει, αλλά διογκώνονται καθημερινά.

«Απαιτούμε άμεσα μέτρα ενίσχυσης, όπως επιστροφή στο αφορολόγητο των 12.000, που θεωρούμε ότι είναι αντικειμενικά και καλύπτουν τις σημερινές ανάγκες. Η κατάσταση είναι πάρα πολύ δύσκολη.

Πολλοί συνάδελφοι δεν έχουν ανοίξει και έχουν βάλει λουκέτο στα μαγαζιά τους. Το ίδιο θα συμβεί με την εστίαση για την οποία ακούγεται ότι τα λουκέτα θα φθάσουν στο 30-40%. Οι αυτοαπασχολούμενοι επαγγελματίες μικρομεσαίοι πρέπει να βγουν στον δρόμο να διεκδικήσουν πιο μαζικά και οργανωμένα μέτρα», πρόσθεσε.

Από την πλευρά του ο κ. Δημήτρης Αδραχτάς από τον κλάδο των ταξί, τόνισε ότι η πολιτική που ακολουθείται είναι εξαθλίωσης για τους μικρούς αυτοαπασχολούμενους και ενίσχυσης των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.

Οπως εξήγησε, οι αυτοκινητιστές ταξί από την προηγούμενη καραντίνα έχουν πάρει μόνο τα 800 ευρώ, ενώ οι επιστρεπτέες προκαταβολές δίνονται με το σταγονόμετρο, βάζοντας εμπόδια και κριτήρια απόρριψης πολλών.

«Πλέον μπαίνει θέμα επιβίωσης για τους αυτοαπασχολούμενους. Καταγγέλλουμε την πολιτική εξαθλίωσης και ζητούμε οικονομική στήριξη, επιστρεπτέα προκαταβολή χωρίς όρους και προϋποθέσεις, αποζημίωση ειδικού σκοπού 1.000 ευρώ και αφορολόγητο όριο στις 12.000 ευρώ», συμπλήρωσε.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου