ΤΟΠΙΚΑ

Δρομολόγια με άδεια λεωφορεία στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ και το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου

δρομολόγια-με-άδεια-λεωφορεία-στο-υπε-819031

Δίπλα στον πολίτη και τις ανάγκες του το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας και το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου

Αδεια πάνε και έρχονται τα λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου και του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, που συνεχίζουν να εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό της πόλης και είναι δίπλα στο πολίτη παρά τα προβλήματα της πανδημίας. Τα δρομολόγια εκτελούνται με πληρότητες της τάξεως του 10%-20% με τις μεταφορές να δέχονται ισχυρό πλήγμα.

Τόσο το Υπεραστικό ΚΤΕΛ, όσο και το Αστικό προχώρησαν σε μείωση των δρομολογίων και έθεσαν μέρος του προσωπικού τους σε αναστολή. Και πάλι όμως το επιβατικό κοινό είναι περιορισμένο λόγω των μέτρων με αποτέλεσμα οι απώλειες να είναι πολύ μεγάλες.

Ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Δημήτρης Κολυνδρίνης λέει ότι σε κάθε δρομολόγιο ο αριθμός των επιβατών είναι μονοψήφιος από τις 7 Νοεμβρίου και μετά.

Αν και ο νόμος απαιτεί πληρότητα 40% για την εκτέλεση ενός δρομολογίου, ωστόσο το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας συνεχίζει να εξυπηρετεί, καθώς θέλει να είναι δίπλα στον πολίτη και την περίοδο της πανδημίας. Ετσι σε καθημερινή βάση εκτελούνται 4 δρομολόγια για Λάρισα, 2 για Βελεστίνο και 2 για Αλμυρό, 1 για Αθήνα, 1 για Θεσσαλονίκη και 2 για Αφησσο. Τα δρομολόγια για τους υπόλοιπους προορισμούς γίνονται μία φορά την εβδομάδα.

«Η ζημιά που έχουμε είναι τεράστια, τόσο με το πρώτο lockdown, όσο και τώρα το δεύτερο και την ενδιάμεση περίοδο. Οι μετακινήσεις δεν επανήλθαν ποτέ στην κανονικότητα μετά την έναρξη της υγειονομικής κρίσης.

Βάλαμε ένα μέρος του προσωπικού σε αναστολή και δουλεύουμε με το απολύτως απαραίτητο. Σε κάθε δρομολόγιο η πληρότητα είναι μόλις 10%-20%», λέει ο κ. Κολυνδρίνης.

Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ θα μπορούσε να σταματήσει τα δρομολόγια όπως έκανε ο ΟΣΕ. «Λόγω του κοινωνικού μας έργου συνεχίζουμε για να εξυπηρετείται ο κόσμος», προσθέτει.

Ιδια εικόνα και στο Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου. Ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Νίκος Ευαγγελινός λέει ότι μοιραία τα δρομολόγια περιορίστηκαν στο 20%.

«Αυτή τη στιγμή είναι ανά μισή ώρα στις βασικές γραμμές το πρωί και το απόγευμα, ενώ τα Σαββατοκύριακα ακόμη πιο αραιά. Εχουμε περισσότερη κίνηση από την πρώτη καραντίνα, αλλά και πάλι οι πληρότητες είναι πολύ χαμηλές στο 5%-10%. Το πρωί μόνο υπάρχει λίγη κίνηση», σημειώνει.

Το Αστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας συνεχίζει να παρέχει συγκοινωνία ασφάλειας. «Για εμάς δεν είναι θέμα να βγάλουμε κέρδος, αλλά να φροντίζουμε για τη στοιχειώδη εξυπηρέτηση του πολίτη και θεωρώ ότι έχουμε ένα καλό πρόγραμμα. Ο πολίτης αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν τα ίδια δρομολόγια. Είναι πολύ δύσκολες οι εποχές και για τις μεταφορές. Περιμένουμε να βγει το εμβόλιο και να αρχίσει η επάνοδος στην κανονικότητα», προσθέτει.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου