H Ομάδα Εργασίας για τους ποδηλατοδρόμους

Τελευταία ενημέρωση: 2012-02-04, 15:09:47
H  Ομάδα Εργασίας για τους ποδηλατοδρόμους

Σκοπός της να προσδιορίσει τις επεμβάσεις και το κόστος των εργασιών που θα γίνουν

Συγκροτήθηκε με απόφαση του Δημάρχου κ. Π. Σκοτινιώτη η ομάδα εργασίας για το έργο «Δίκτυο Ποδηλατοδρόμων στο Δήμο Βόλου». Η ομάδα αποτελείται από στελέχη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και του Τμήματος Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού της Διεύθυνσης Πολεοδομίας και καλείται να προσδιορίσει και να κοστολογήσει τις απαραίτητες επεμβάσεις, ώστε το υπάρχον δίκτυο ποδηλατοδρόμων να καταστεί ασφαλές και λειτουργικό.

Πιο συγκεκριμένα, την ομάδα μελέτης συγκροτούν οι υπάλληλοι του Δήμου: από την Τεχνική Υπηρεσία ο Σ. Δεδούσης, Πολιτικός Μηχανικός και η Ε.Σαμαρτζή, Πολιτικός Μηχανικός και από την Πολεοδομία, ο Κ. Καραγιάννης, Πολιτικός Μηχανικός και η Ελ. Βήλου, Πολιτικός Μηχανικός Έργων Υποδομής.

Η Ομάδα Εργασίας θα ολοκληρώσει το έργο της σε ένα (1) μήνα και για το σκοπό αυτό συνεδριάζει μετά από πρόσκληση του αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Φώτη Λαμπρινίδη τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου και ώρα 10 το πρωί με αντικείμενο την εξειδίκευση των επεμβάσεων που αναφέρονται στο πρωτόκολλο οριστικής παραλαβής του έργου, το οποίο εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο καθώς και των διευκρινήσεων της Επιτροπής Παραλαβής ύστερα από σχετικό αίτημα του Αντιδημάρχου.

Υπενθυμίζεται ότι οι διευκρινίσεις αυτές είχαν ζητηθεί προκειμένου να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για να λειτουργήσει το δίκτυο με ασφάλεια. Συγκεκριμένα στο έγγραφο της επιτροπής το οποίο ενσωματώθηκε και στην απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, αναφέρεται ότι :

«…Στο έργο δεν ολοκληρώθηκε το σύνολο των κατασκευαστικών παρεμβάσεων σύμφωνα με τη μελέτη (π.χ. διαγραμμίσεις, στηθαία) και δεν κατασκευάσθηκαν ποδηλατόδρομοι σε ορισμένους δρόμους (Κασσαβέτη, Γκλαβάνη, τμήμα της Αντωνοπούλου, τμήμα της Μεταμορφώσεως, τμήμα της Μικρασιατών, τμήμα της Γιανιτσών, τμήμα της Νεαπόλεως). Το έργο δεν είναι ασφαλές γιατί σε ορισμένα τμήματα του δικτύου το πλάτος του ποδηλατοδρόμου είναι μικρότερο από αυτό της μελέτης, δεν έγιναν οι διαγραμμίσεις στις διασταυρώσεις, δεν ολοκληρώθηκαν τα στηθαία σε ορισμένα τμήματα με αποτέλεσμα να μην αποτελεί αυτός ενιαίο σύνολο και να μην γίνεται αντιληπτός από οδηγούς και ποδηλάτες...»

Όπως τόνισε ο κ. Λαμπρινίδης αυτό που προέχει είναι η αποκατάσταση της αξιοπιστίας του δικτύου ποδηλατοδρόμων ως μια σημαντική κατάκτηση της ήπιας κυκλοφορίας πεζών και ποδηλατών ιδιαίτερα στο κέντρο της πόλης και εις βάρος του αυτοκινήτου, γι’ αυτό και στο πλαίσιο της αναμόρφωσης του Τεχνικού Προγράμματος 2012, θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια να εκτελεστούν με σχετική πίστωση οι αναγκαίες παρεμβάσεις
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
3
+
5
=