Στο 30% η επιβατική κίνηση στα ταξί στη Μαγνησία

Τελευταία ενημέρωση: 2020-10-17, 14:25:48
Στο 30% η επιβατική κίνηση στα ταξί στη Μαγνησία

Γενναία μέτρα στήριξης ζητούν οι ιδιοκτήτες για να καταφέρουν να ανταποκριθούν στην καθημερινότητα

 

Τεράστια ζημιά έχει υποστεί από την πανδημία ο κλάδος των ταξί, με το μεταφορικό έργο, αλλά και τον τζίρο των επαγγελματιών του κλάδου να καταγράφουν μείωση 70% στη Μαγνησία. Με τους επαγγελματίες του κλάδου να έχουν ανακτήσει μόλις το 30% της κίνησης σε σύγκριση με τα δεδομένα που ίσχυαν πριν από την πανδημία, το αίτημα για γενναία μέτρα στήριξης είναι μονόδρομος.

«Εχουμε υποβάλει τα αιτήματά μας στην πανελλήνια ομοσπονδία, προκειμένου να τα προωθήσει στην κυβέρνηση, διότι είναι κοινά για όλους» ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο Ευδόκιμος Πασχαλίδης, πρόεδρος του Συνεταιρισμού Volos Taxi.

Απαριθμώντας τα αιτήματα του κλάδου, υπογράμμισε ότι «όλο αυτό το διάστημα οι ημερήσιες εισπράξεις μας δεν έφταναν καν σε επίπεδο συντήρησης. Ακόμη και οι πιο μικρές υποχρεώσεις μας, με δυσκολία καλύπτονταν. Για αυτό τον λόγο ζητούμε μέτρα στήριξης που θα συντελέσουν όχι στην ανάπτυξη, αλλά στην επιβίωση του κλάδου των ταξί».

Μεταξύ των αιτημάτων η κατάργηση της προκαταβολής φόρου για το 2019, όσο και του τέλους επιτηδεύματος. Η σταθεροποίηση του Φ.Π.Α. στο 13%, αλλά και η άρση του αποκλεισμού των επιβατικών ταξί δημοσίας χρήσεως από κάθε κοινοτικό ή εθνικό αναπτυξιακό πρόγραμμα.

«Η τελευταία μορφή επιδότησης που αφορούσε μαζικά στον κλάδο των ταξί ήταν το 2003 όταν με εθνικούς πόρους επιδοτήθηκε η αντικατάσταση των αυτοκινήτων ταξί ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων, που φιλοξενήθηκαν στη χώρα μας έναν χρόνο αργότερα.

Ηταν η τελευταία φορά που ο στόλος των ταξί ανανεώθηκε (περισσότερα από 6.500 ταξί είχαν αντικατασταθεί) με πρωτοβουλία του κράτους. Τον Μάρτιο του 2021 λήγει η αναστολή υποχρέωσης αντικατάστασης αυτοκινήτου και τίθενται σε ισχύ τα όρια ηλικίας αυτοκινήτων ταξί που ορίζει η ελληνική νομοθεσία. Χιλιάδες ιδιοκτήτες ταξί είναι υποχρεωμένοι να αντικαταστήσουν το αυτοκίνητό τους. Αλλά αυτό είναι οικονομικά ανέφικτο. Το 2020 είναι μια δύσκολη χρονιά και στο σύνολό του ο κλάδος μας προσπαθεί να αποφύγει τη χρεοκοπία. Πόσο μάλλον να βρει χρήματα για να αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο» επισημαίνεται στο υπόμνημα της πανελλήνιας ομοσπονδίας, που ζητεί «μια γενναία επιδότηση που θα βοηθήσει τον επαγγελματία αυτοκινητιστή στην αγορά καινούργιου ή μεταχειρισμένου αυτοκινήτου».

Στο σημείο αυτό ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Volos Taxi επισημαίνει ότι «το αίτημά μας είναι να μην περιορίζεται η επιχορήγηση μόνο στα ηλεκτροκίνητα, αλλά σε ταξί που κινούνται με όλους τους τύπους καυσίμων».

Κύριο μέλημα των επαγγελματιών του κλάδου είναι η επιβίωσή τους με τον πρόεδρο του τοπικού συνεταιρισμού να υπενθυμίζει ότι οι απώλειες τζίρου που σημειώνονται, επηρεάζουν και άλλους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε κλάδους που σχετίζονται με τα ταξί, όπως τα συνεργεία αυτοκινήτων.

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

* Ακολουθήστε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στο google news για άμεση ενημέρωση.
* Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τον Βόλο, την Μαγνησία, την Ελλάδα και τον κόσμο

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
3
+
1
=