ΤΟΠΙΚΑ

Κριτική της κίνησης «Μαζί για τον Βόλο» για δηλώσεις Αχ. Μπέου

κριτική-της-κίνησης-μαζί-για-τον-βόλο-840948

Η δημοτική κίνηση «Μαζί για το Βόλο» αναφέρεται με ανακοίνωσή της στα θέματα που ανέπτυξε ο Δήμαρχος Βόλου, Αχ. Μπέος, σε συνέντευξη τύπου που έδωσε, ασκώντας κριτική για το ύφος του, αλλά και για τα όσα ανέφερε, εστιάζοντας στις σχολικές αίθουσες και στον περιφερειακό, θέματα για τα οποία του καταλογίζουν αδράνεια, αλλά και για τις δηλώσεις του για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και τα περί δωρεάν ρεύματος.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Μια ακόμα σπαρταριστή εμπειρία είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε την προηγούμενη Παρασκευή στην συνέντευξη τύπου του Δημάρχου – προέδρου του ΝΠΣ. Όσον αφορά την πτώση “μαργαριταριών” που μπορούν να εκστομιστούν σε μια συνέντευξη τύπου, αλλά και τις κωλοτούμπες, μπορεί να γίνει σύγκριση με άλλα “μανιφέστα” του παρελθόντος. Ειλικρινά εκτός από το να γίνει το κλασικό πια show ή…επιεικέστερα μουχαμπέτι, υπάρχει σοβαρός λόγος για συνεντεύξεις σαν κι αυτή από έναν Δήμαρχο; Και τι δεν ακούσαμε.

‘’Είναι ντροπή να υπάρχουν σχολεία με κοντέινερ’’ δήλωσε. Φαίνεται πως μετά από 6μιση χρόνια είδε όραμα (με τη βοήθεια του Ηγούμενου Εφραίμ να υποθέσουμε;) και αντίκρυσε κατάματα την πραγματικότητα. Έχουμε μπει έβδομο χρόνο της θητείας τους και δεν έχουν κατασκευάσει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ. Το 2018 είχε ζητήσει πίστωση χρόνου. Η Δημ. Αρχή δεν κατάφερε να αντλήσει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ για νέο διδακτήριο από πόρους του ΕΣΠΑ ή από άλλο χρηματοδοτικό πρόγραμμα σχολικής στέγης (ΟΣΚ κλπ.), είχε καταφέρει όμως στην πρώτη θητεία της να μείνει ο Δήμος Βόλου έξω από το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ για τη σχολική στέγη, αφού η πρόταση που κατέθεσε, στο πλαίσιο της πρόσκλησης του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας για «Αναβάθμιση των υποδομών Α΄/θμιας και Β΄/θμιας εκπαίδευσης», δεν κρίθηκε επιλέξιμη για χρηματοδότηση, ως μη συμβατή προς την πρόσκληση. Επί θητείας προηγούμενων “πολιτικών απατεώνων” μέσω ΕΣΠΑ, παραδόθηκαν ΠΕΝΤΕ ΝΕΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ ΔΙΔΑΚΤΗΡΙΑ και δημοπρατήθηκε το 5ο Νηπιαγωγείο Βόλου.

Όραμα είδε επίσης ο Δήμαρχος και θυμήθηκε και τον περιφερειακό. Από τότε που ανέλαβε δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα μέτρο, αλλά έχει σταματήσει στον Ιούλιο του 2014. Όταν έλεγε ότι θα κλείσει δρόμους για να διεκδικήσει δυναμικά, δεν φανταζόμασταν ότι εννοούσε αυτό… Τώρα απλά μεταθέτει την ευθύνη στον πρώην “Νομάρχη Λάρισας”, όπως τον χαρακτήριζε, και νυν Περιφερειάρχη. Στον Καιάδα από ότι φαίνεται οι προεκλογικές αγάπες. Μάλιστα ο Δήμαρχος είπε ότι το θέμα του περιφερειακού το έθιξε ο Υπουργός Μεταφορών, Αχιλλέας Καραμανλής. Ο ίδιος δεν το είχε στην ατζέντα των θεμάτων που είχε σκοπό να συζητήσει στη συνάντηση που έγινε, γιατί ο Δήμος δεν έχει αρμοδιότητα!

Σχετικά με τη δήθεν πρωτοπορία περί μεγάλου φωτοβολταϊκού πάρκου να πούμε πως ήδη έχουν ξεκινήσει σχεδιασμό άλλοι Δήμοι της Θεσσαλίας και πως σαν ιδέα είναι πολύ καλή, αλλά παραδοσιακά πάσχουμε στην υλοποίηση. Τι μας είπε; Ότι έχουν ετοιμάσει φάκελο και την ίδια ώρα παραδέχεται ότι δεν έχουν αποφασίσει ακόμη σε ποια περιοχή θα γίνουν, στις Αλυκές ή στη Νέα Αγχίαλο! Μας τα μπερδεύει ο Δήμαρχος, ο οποίος στην επικοινωνία είναι μια χαρά. Μελέτη βιωσιμότητας θα έχουμε (το κόστος συντήρησης είναι πολύ μεγάλο) ή θα έχουμε επανάληψη της λογικής που ακολουθήθηκε στο παρκινγκ της Φιλελλήνων.

Όσο για το δωρεάν ρεύμα που θα δίνει στους φτωχούς Βολιώτες, μας θυμίζει τα κόκκινα δάνεια των αδύναμων οικονομικά δημοτών που θα εξαγόραζε ο Δήμος, μαζί με τον όμοιό του Δήμαρχο της Ζαχάρως…

Μέσα σε όλα τα άλλα όμως ο Δήμαρχος βάζει τις προτεραιότητες. Ασκεί δυναμική κριτική στον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας, Νίκο Χαρδαλιά, για τον παραλογισμό με την απαγόρευση εισόδου φιλάθλων στα γήπεδα την στιγμή που λειτουργούν άλλοι χώροι, όπως θέατρα και κινηματογράφοι! Στην καθομιλουμένη αυτό λέγεται νταλκάς. Μακάρι να ήταν και σε άλλα θέματα τόσο διεκδικητικός.

Κατά τα άλλα εκεί που ήθελε να “ξεφτυλίσει” την αντιπολίτευση στα ΔΣ, σκάρωσε μέσα σε μια ώρα μια έκτακτη συνεδρίαση δια περιφοράς για αλλαγή όρων δόμησης στο παρκινγκ Φιλελλήνων, ενός έργου για οποίο δείχνει ιδιαίτερη βιασύνη και που καλά καλά δεν έχει ολοκληρωθεί και παραληφθεί.»

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου