Το Κέντρο
Δικτύου του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας αξιοποιώντας χρηματοδότηση του προγράμματος
δημοσίων επενδύσεων του ιδρύματος, έχει
εγκαταστήσει μια πρότυπη φωνητική πύλη για την εξυπηρέτηση των αναγκών των
πολιτών που έρχονται σε τηλεφωνική επαφή με το Ίδρυμα αλλά και των μελών της
Ακαδημαϊκής κοινότητας.
Η υπηρεσία
που προσφέρεται λειτουργεί πιλοτικά, για τους πολίτες καλώντας τους αριθμούς
2421074000, 2421074500, 2410565000 στις πόλεις του Βόλου και της Λάρισας και
για τους εσωτερικούς χρήστες καλώντας τον αριθμό 4000.
Η υπηρεσία
λειτουργεί ως αυτοματοποιημένος τηλεφωνικός κατάλογος. Ο χρήστης καλεί τους
παραπάνω αριθμούς και στην συνέχεια προτρέπεται να εκφωνήσει το επώνυμο και το
όνομα του προσώπου ή το όνομα της υπηρεσίας που επιθυμεί να συνδεθεί.
Εάν η
φωνητική αναγνώριση είναι επιτυχής και το πρόσωπο ή η υπηρεσία υπάρχει, τότε η
κλήση αυτόματα δρομολογείται στο αντίστοιχο εσωτερικό και πραγματοποιείται η
σύνδεση.
Το όφελος
αυτής της υπηρεσίας είναι τόσο για τους πολίτες όσο και για τα μέλη της
Ακαδημαϊκής μας κοινότητας, η δυνατότητα αναζήτησης προσώπου ή υπηρεσίας του
ιδρύματος χωρίς χρήση τηλεφωνικού καταλόγου καθ’ όλη την διάρκεια του 24ώρου.