ΤΟΠΙΚΑ

Πρέπει να υπάρχει στόχευση για τον τουρισμό

πρέπει-να-υπάρχει-στόχευση-για-τον-του-851206

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της δεύτερης ημερίδας για τον τουρισμό και την Ανάπτυξη στο Πήλιο με γενικό τίτλο «Μας Αφορά Όλους», που οργάνωσε η Εταιρία Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Μουρεσίου.
Επιχειρηματίες του τουρισμού από το Ανατολικό Πήλιο, στελέχη του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, ο δήμαρχος Μουρεσίου κ. Κ. Λεβέντης, η αντινομάρχης Μαγνησίας Ευη Αδαμάκη – Τζαβέλα, η βουλευτής της Ν.Δ. Ζέττα Μακρή, ο νομαρχιακός σύμβουλος κ. Μαστρογιάννης, ο αντιπρόεδρος της ΝΕΤΠ Μαγνησίας, η δήμαρχος Ζαγοράς κα Μανίνη, ο πρόεδρος των Ξενοδόχων Μαγνησίας και αντιπρόεδρος της ΠΟΞ κ. Κ. Λεβέντης και ο γνωστός συνθέτης Διονύσης Σαββόπουλος έδωσαν το παρόν.
«Για να υπάρξει ανταγωνιστικότητα στον ελληνικό τουρισμό πρέπει να υπάρχει στόχευση» είπε στην εισήγηση του ο Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής του ΣΕΤΕ. «Να γνωρίζεις τα δεδομένα και να προσφέρεις εξειδικευμένες υπηρεσίες στον τουρίστα. Αυτή είναι η σημερινή ανάγκη».
«Η κατάρτιση των επιχειρηματιών και των εργαζομένων είναι το πρώτο βήμα» τόνισε η κα Καρασαβίδου, διευθύντρια των Τουριστικών Σχολών Αναβύσσου, του Οργανισμού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.
Για τις διοικητικές κυρώσεις που επιβάλλονται στις τουριστικές επιχειρήσεις αναφέρθηκε η Β. Παπαναστασάτου, υπεύθυνη του Τμήματος Τουριστικής Πολιτικής του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης. «Ξεκινάμε από συστάσεις και καταλήγουμε στο σφράγισμα των επιχειρήσεων που δεν εναρμονίζονται με τη νομοθεσία».
Να μη μένουνε οι προτάσεις των συνδικαλιστικών ενώσεων των τουριστικών επιχειρηματιών στα συρτάρια των υπουργείων κάλεσαν το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης ο αντιπρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ και γ.γ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατορίων και Συναφών Επαγγελμάτων κ. Γ. Καββαθάς. Την ίδια διαπίστωση έκανε και ο Ν. Βισβίκης, γενικός έφορος του HATTA (Σύνδεσμος των Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Πρακτόρων).
«Στην ανάγκη ύπαρξης θεσμικού πλαισίου – που σήμερα απουσιάζει – για να λειτουργήσει ανταγωνιστικά η τουριστική επιχείρηση στην Ελλάδα» αναφέρθηκε ο πρόεδρος των ξενοδόχων Μαγνησίας κ. Κ. Λεβέντης. «Πρέπει να αντιληφθούμε ότι στην αλυσίδα των τουριστικών επιχειρήσεων δεν είναι μόνο ο ξενοδόχος ή ο ιδιοκτήτης ενοικιαζόμενων δωματίων, αλλά και οι εστιάτορες, και οι πρατηριούχοι υγρών καυσίμων, και οι ιδιοκτήτες σούπερ μάρκετ». Καυτηρίασε επίσης το γεγονός ότι σήμερα «πετιούνται κονδύλια από ευρωπαϊκά προγράμματα άνευ αποτελέσματος».
Στο θέμα της ενημέρωσης των επιχειρηματιών για προγράμματα χρηματοδότησης ανέλυσε ο Δ. Τσοπανούδης, γενικός διευθυντής της Αναπτυξιακής Εταιρίας Πηλίου. Αναφέρθηκε και στις προοπτικές του Δ΄ ΚΠΣ.
Η ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών ξεκινά από την κουζίνα μας. «Το φαγητό πρέπει να είναι ταξίδι στην απόλαυση και όχι μια γαστρονομική «ξεπέτα» πρόσθεσε ο Α. Αθανασός, πρόεδρος της ένωσης Εστίασης και Διασκέδασης Μαγνησίας.
Τη σημαντική στοχευμένη προβολή μέσω του Ιντερνετ ανέπτυξαν ο Θ. Κουμέλης, της Travel Media Applications και ο Δ. Βατικιώτης, γενικός διευθυντής της ATCOM.
H εκδήλωση έκλεισε με την εισήγηση του Γ. Ζαφείρη, αντιπροέδρου της ΕΤΑΜ. Αναφέρθηκε στο ρόλο της Δημοτικής Εταιρίας του Δήμου Μουρεσίου, στο θέμα της συνεργασίας των επαγγελματιών και της ευρύτερης συνεργασίας στο Πήλιο για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος. Διευκρίνισε ότι θα υπάρξουν και νέες ημερίδες για τον τουρισμό, αλλά εφεξής «θα στοχοποιηθούν και τα αποτέλεσμα της ΕΤΑΜ με διαρκή επικοινωνία του τουριστικού προορισμού και συνεργασίες που βρίσκονται ήδη σε πρώτο πλάνο. Σε συνεργασία με τη ΓΣΕΒΕΕ και το ΔΟΚΘΥ θα οργανωθούν σεμινάρια εκπαίδευσης των επιχειρηματιών που εμπλέκονται με τον τουρισμό».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου