ΤΟΠΙΚΑ

Πώς γίνεται η εξυπηρέτηση των καταναλωτών από τη ΔΕΥΑΜΒ

πώς-γίνεται-η-εξυπηρέτηση-των-καταναλ-759044

Όπως ανακοινώθηκε από την ΔΕΥΑΜΒ, στο πλαίσιο της ΚΥΑ που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ (τεύχος Β/3131/28.7.2020) για τη λήψη μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό, ανακοινώνονται τα ακόλουθα:

  • Η προσέλευση του κοινού στις υπηρεσίες πραγματοποιείται αποκλειστικά με χρήση μάσκας.
  • Η προσέλευση των καταναλωτών και των πολιτών γενικότερα στις υπηρεσίες της επιχείρησης πραγματοποιείται αποκλειστικά μετά από τηλεφωνικό ραντεβού. Εξαιρούνται των τηλεφωνικών ραντεβού, οι καταναλωτές που προσέρχονται στα ταμεία της επιχείρησης, οι οποίοι οφείλουν για την πρόσβασή τους να ακολουθούν τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης και της οδηγίες του εργαζόμενου της ΔΕΥΑΜΒ που ρυθμίζει την πρόσβαση.
  • Σκόπιμο είναι τυχόν αιτήματα να υποβάλλονται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, στη διεύθυνση [email protected]

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου