ΤΟΠΙΚΑ

Ερώτηση της παράταξης «Μαζί για τον Βόλο» για το κόστος αλλαγής σωληνώσεων στην Καραμπατζάκη

ερώτηση-της-παράταξης-μαζί-για-τον-βό-14621

Ερώτηση προς τη Δημοτική Αρχή κατέθεσαν οι δημοτικοί σύμβουλοι της δημοτικής παράταξης «Μαζί για το Βόλο» για το κόστος της αλλαγής των σωληνώσεων στην Καραμπατζάκη, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των έργων που εκτελούνται. Αναλυτικά, η ερώτηση:

«Κύριε πρόεδρε, Πριν από περίπου είκοσι πέντε χρόνια ολοκληρώθηκε από τον τότε Δήμο της Νέας Ιωνίας, μέσω του προγράμματος Life, το έργο της ανάπλασης Καραμπατζάκη-Κραυσίνδωνας, μεταξύ των οδών Σινώπης και Βυζαντίου(Σιδηροδρομική Γραμμή). Στο πλαίσιο του έργου υλοποιήθηκε η αντικατάσταση του παλαιού κεντρικού αγωγού ύδρευσης που διατρέχει κατά μήκος την οδό Καραμπατζάκη, με νέο αγωγό υψηλής αντοχής DN Φ315mm/PVC PN 16atm. Σκοπός της αντικατάστασης ήταν η διασφάλιση της αντοχής του αγωγού, προκειμένου να μην χρειαστεί να γίνουν μελλοντικά παρεμβάσεις στην Καραμπατζάκη, λόγω της παλαιότητας του προηγούμενου αγωγού.

Το 2019-2020 ο Δήμος Βόλου αποφάσισε την άνευ λόγου αποξήλωση του αγωγού που είχε τοποθετηθεί στο πλαίσιο της ανάπλασης πριν από είκοσι πέντε χρόνια και την αντικατάστασή του με σωληνώσεις πολυαιθυλενίου. Σε αντίθεση με τον υπάρχοντα αγωγό ονομαστικής διαμέτρου 315 χιλιοστών και αντοχής 16atm, οι νέες σωληνώσεις έχουν σχεδόν μισή αντοχή, συγκεκριμένα 10atm, ενώ είναι γνωστό ότι οι σωληνώσεις πολυαιθυλενίου είναι επιρρεπείς σε βλάβες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν συνεχή έργα και κατ’ επέκτασιν αύξηση του κόστους για τη ΔΕΥΑΜΒ.

Ερωτάται η Δημοτική Αρχή:

Για ποιο λόγο εκτέλεσε μέσω της ΔΕΥΑΜΒ ένα υδραυλικό έργο ιδιαίτερα δαπανηρό και με εκ των προτέρων γνωστά αποτελέσματα: μείωση αντοχής ενός κεντρικού αγωγού σχεδόν στο μισό(από 16atm σε 10atm) και παράλληλα υλικό σωληνώσεων επιρρεπές σε βλάβες;”.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου