ΤΟΠΙΚΑ

Παγίδες θανάτου στην Εθνική Οδό

παγίδες-θανάτου-στην-εθνική-οδό-396480

Καμπανάκι

επαγγελματιών προς τις αρμόδιες

υπηρεσίες

Καμπανάκι….

από τον πρόεδρο του Συλλόγου Επισκευαστών Γεωργικών –Βιομηχανικών Μηχανημάτων , μέλος Δ.Σ του

Επιμελητηρίου και της ΟΕΒΕΜ Βασίλη Καραλή για τις «παγίδες» που κρύβει ο δρόμος

Βόλου- Λάρισας.

Με δημόσια αναφορά που έχει

αποδέκτες όλους τους τοπικούς φορείς, Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας, Δήμο

Βόλου, , Τροχαία, Εισαγγελία και ΤΕΕ Μαγνησίας ο κ. Βασίλης Καραλής αναφέρεται σε συγκεκριμένα τεχνικά προβλήματα

που έχουν καταγραφεί στο συγκεκριμένο δρόμο και ζητά να ληφθούν μέτρα και να

γίνουν παρεμβάσεις πριν θρηνήσουμε θύματα.

Τα

επικίνδυνα σημεία που ο ίδιος

σταχυολογεί μέσα στο υπόμνημα αφορούν στο 3 χλμ Βόλου Λαρίσης όπου όπως επισημαίνεται με την πρώτη βροχόπτωση

ορμώμενα τα όμβρια ύδατα από την περιοχή ΚΤΕΟ και σε μια απόσταση 800 μέτρων δεν υπάρχει πουθενά φρεάτιο για την υδραυλική

εκτόνωση των υδάτων με αποτέλεσμα μπροστά στο πρατήριο καυσίμων που

βρίσκεται στην περιοχή να έχουν σημειωθεί τα τελευταία 3 χρόνια τουλάχιστον 3 θανατηφόρα

τροχαία.

Παράλληλα

στο ύψος της Α’ ΒΙΠΕ και συγκεκριμένα

στον κόμβο για τον ΧΥΤΑ ειδικότερα κατά

τους χειμερινούς μήνες με την ομίχλη αλλά και

συγκεκριμένες ώρες που εισέρχονται εξέρχονται απορριμματοφόρα καθώς και φορτηγά

και IX παρακείμενων επιχειρήσεων, παρατηρείται το αδιαχώρητο με αποτέλεσμα να ελλοχεύει

μεγάλος κίνδυνος για την εκδήλωση τροχαίων ατυχημάτων.

Επίσης στον 2° υποτιθέμενο ισόπεδο κόμβο στο ύψος

του Σέσκλου διέρχονται βαρέα οχήματα

μήκους 18 & 20 μέτρων

ιδιαίτερα κατά τις ώρες αλλαγής βάρδιας μεταξύ 6:00 – 8:00 το πρωί 13:00

– 15:00 το μεσημέρι και 21:00 – 22:00 το βράδυ κατά δεκάδες αφού

δραστηριοποιούνται τόσο αρκετές μονάδες σκυροδέτησης όσο και μεταφοράς υλικών

Λατομείου και αρκετές βιοτεχνίες – βιομηχανίες. Στο συγκεκριμένο σημείο κατά

τους χειμερινούς μήνες τόσο με την ομίχλη όσο και με την βροχόπτωση λιμνάζουν

τα βροχόνερα στην άσφαλτο αφού δεν έχουν οδό διαφυγής. Ο δε φωτισμός είναι σχεδόν ανύπαρκτος .

Στα

επικίνδυνα σημεία επίσης περιλαμβάνεται το κομμάτι μπροστά στη Χαλυβουργία και

συγκεκριμένα στη Β Β.ΙΠ.Ε μέχρι το 340 ΠΕΒ όπου ο δρόμος είναι γεμάτος σαμάρια με αποτέλεσμα όταν

αναπτύσσονται ταχύτητες πάνω από 60χλμ υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για εκτροπή και

ανατροπή των οχημάτων .

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου