ΤΟΠΙΚΑ

Π. Σκοτινιώτης: «Κορυφαίο έργο για το Βόλο η ηλεκτροκίνηση»

π-σκοτινιώτης-κορυφαίο-έργο-για-το-βό-397668

Το έργο της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου

– Λάρισας είναι από τα κορυφαία για το Βόλο. Αν δεν γίνει, ο Βόλος θα ηττηθεί

στρατηγικά, καθώς θα μείνει έξω από το κεντρικό σύστημα σιδηροδρόμων της χώρας.

Τα παραπάνω τόνισε σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου

ο Δήμαρχος Βόλου Π. Σκοτινιώτης που έσπευσε να δώσει συνέχεια και πρόσθετες

διευκρινίσεις στο θέμα που ανέκυψε μετά από τη σύσκεψη της περασμένης Δευτέρας

στα γραφεία της κεντρικής διοίκησης του ΟΣΕ στην Αθήνα και στην οποία κοινοποιήθηκε

στους φορείς του Βόλου ότι δεν έχει ευτυχή κατάληξη το Πρόγραμμα Jessica στο

δίπολο Βόλου – Λάρισας που εκτός από τις αστικές αναπλάσεις και την αξιοποίηση

ακινήτων της ΓΑΙΑ/ΟΣΕ ( γκαράζ του ΟΣΕ στην οδό Μαιάνδρου, τοποθέτηση

φωτοβολταικών συστημάτων σε εκτάσεις του ΟΣΕ) περιλάμβανε και την κατασκευή και

λειτουργία του έργου της ηλεκτροκίνησης του σιδηρόδρομου ανάμεσα στις δύο

πόλεις. Το Jessica στο Βόλο φαίνεται να έχει βαλτώσει εξαιτίας της έλλειψης

επενδυτικού ενδιαφέροντος από ιδιώτες. .

Δεν έχουμε δικαίωμα να χάσουμε αυτό το έργο, πρόσθεσε ο

Δήμαρχος Βόλου. Πρέπει να γίνει οπωσδήποτε, ακόμη και αν αυτό γίνει εις βάρος

οποιουδήποτε άλλου έργου. Είναι ένα θέμα που πρέπει, όπως είπε ο Δήμαρχος

Βόλου, στην κορυφή της ατζέντας ιεράρχησης των προτεραιοτήτων της πόλης και της

Μαγνησίας. Εμείς επιμένουμε ότι το έργο πρέπει να χρηματοδοτηθεί από το

Πρόγραμμα Jessica.

Φαίνεται, όμως όπως πρόσθεσε, ότι η πρόταση έχει δυσχέρεια στη χρηματοδότηση.

Όπως διευκρίνισε ο κ. Σκοτινιώτης στις 14 Οκτωβρίου η διοίκηση του ΟΣΕ με

έγγραφό της ενημέρωνε την Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή να διερευνήσει τη

δυνατότητα χρηματοδότησης του έργου μέσα από άλλο χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

Σύμφωνα με το ίδιο έγγραφο του ΟΣΕ για μία μονοσύρματη γραμμή το κόστος του

έργου εκτιμάται στα 11.000.000 ευρώ , ενώ ο χρόνος αποπεράτωσής του είναι 18

μήνες , θα έχει δηλαδή αποπερατωθεί το β΄εξάμηνο του 2014.

Το ποσό δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο, είπε ο Δήμαρχος Βόλου

που έσπευσε να διευκρινίσει ότι από τη στιγμή που η χρηματοδότηση του έργου από

το πρόγραμμα Jessica είναι δύσκολη , τότε θα πρέπει να βρεθεί χρηματοδότηση από

το Τομεακό ή από το Περιφερειακό σκέλος του ΕΣΠΑ . Πρέπει να υπάρξει, είπε ο

Δήμαρχος Βόλου, μία πολιτική συμφωνία με τον περιφερειάρχη και τους βουλευτές

έτσι ώστε το έργο να χρηματοδοτηθεί στα πλαίσια αναθεώρησης του ΕΣΠΑ. Η

Μαγνησία, σημείωσε ο Δήμαρχος Βόλου, είναι …ριγμένη στα διανομαρχιακά, άρα το

αίτημά μας είναι απολύτως εύλογο. Άλλωστε, όπως διευκρίνισε ο κ. Σκοτινιώτης θα

ήμασταν οι τελευταίοι που θα πυροδοτούσαμε ενδοπεριφερειακές εντάσεις. Αν

αποκλειστούν οι άλλες λύσεις η αναθεώρηση του ΕΣΠΑ για τη χρηματοδότηση του

έργου είναι για το Δήμο Βόλου « κόκκινη γραμμή» , καθώς είναι το έργο καταλύτης

για το δίπολο Βόλου – Λάρισας. Η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου – Λάρισας,

μαζί με το αεροδρόμιο και το λιμάνι είναι από τα έργα που ενώνουν και δεν

χωρίζουν, είπε ο Δήμαρχος. Νοιώθουμε, κατέληξε, ικανοποίηση που και η

Περιφέρεια τάσσεται υπέρ του έργου, γι΄ αυτό και περιμένουμε από την πλευρά της

τις ανάλογες πρωτοβουλίες.

ΑΝΤ. ΤΣΕΛΕΝΤΗΣ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου