ΤΟΠΙΚΑ

Απεργούν την Τρίτη οι καθηγητές στη Μαγνησία

απεργούν-την-τρίτη-οι-καθηγητές-στη-μα-54312

Σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση κατέρχονται οι καθηγητές της Μαγνησίας την ερχόμενη Τρίτη 9 Ιουνίου, στο πλαίσιο της πανελλαδικής κινητοποίησης της ΟΛΜΕ, διεκδικώντας την απόσυρση του νομοσχεδίου για την Παιδεία και την κατάργηση της τροπολογίας για τη ζωντανή μετάδοση του μαθήματος.

Για την ημέρα της απεργίας διοργανώνεται συγκέντρωση διαμαρτυρίας από ΕΛΜΕ Μαγνησίας, τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. Νομού Μαγνησίας και την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Βόλου στις 13:00, στην πλατεία Αγ. Νικολάου Βόλου.

Σε ανακοίνωση της ΕΛΜΕ για τα αιτήματα των εκπαιδευτικών αναφέρονται τα εξής:

«Κατατέθηκε στη Βουλή για ψήφιση το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για την Παιδεία. Γονείς, εκπαιδευτικοί, επιστημονικοί φορείς απαιτούν την απόσυρσή του και για το περιεχόμενο και για το χρόνο και τον τρόπο κατάθεσής του, εν μέσω πανδημίας, δείχνοντας την αντιδημοκρατικότητα και απαξίωση του Υπουργείου Παιδείας προς όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Είναι το νομοσχέδιο …

ΠΟΥ επιφέρει σημαντική αύξηση των εξεταζομένων μαθημάτων στο Γυμνάσιο χωρίς την αναμόρφωση και ενίσχυση του περιεχομένου εκπ/σης

ΠΟΥ επαναφέρει στο Λύκειο-ΕΠΑΛ την τράπεζα θεμάτων (τρόπος και εφαρμογή υλοποίησης θα δοθούν με υπουργικές αποφάσεις), έναν αποτυχημένο θεσμό του 2013-14 με ιδιαίτερο τότε οικονομικό και κοινωνικό πρόσημο, υποβαθμίζοντας τη διδακτική και μορφωτική διαδικασία

ΠΟΥ επαναφέρει την εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και τον κίνδυνο κατηγοριοποίησης των μαθητών των σχολείων. ΕΠΕΤΑΙ η ατομική αξιολόγηση των εκπ/κών από το 2021

ΠΟΥ μιλά για τα πρότυπα σχολεία και την αριστεία τους, την ορθή λειτουργία τους και όχι για την ενίσχυση και αναβάθμιση του συνόλου των δημόσιων σχολείων και για την εξύψωση του μορφωτικού επιπέδου του λαού

ΠΟΥ αυξάνει τις ποινές αποκλεισμού των αναπληρωτών, την ίδια στιγμή που δεν παίρνουν μέτρα στήριξής τους και καθυστερούν αδικαιολόγητα οι διορισμοί τόσο στην ειδική όσο και στην γενική εκπ/ση

ΠΟΥ αυστηροποιεί τις ποινές για τους μαθητές χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο για τις υποστηρικτικές δομές στα σχολεία για πρόληψη, αλλά κάνοντας ένα σχολείο ανταγωνιστικό

ΠΟΥ κάτω από τις αντιδράσεις πήρε πίσω το ηλικιακό φράγματων17 ετών για την εγγραφή στα ΕΠΑΛ και αυτό ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ

ΠΟΥ… ΠΟΥ…

Με το νομοσχέδιο αυτό υποβαθμίζεται ακόμα περισσότερο το δημόσιο σχολείο και δεν υπάρχει κανένα παιδαγωγικό πρόσημο που να δείχνει ότι το υπουργείο παιδείας αφουγκράζεται τις μορφωτικές ανάγκες και της κοινωνίας και ότι ενισχύει τη μόρφωση για όλα τα παιδιά χωρίς εξαιρέσεις και αποκλεισμούς.

Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ για την ζωντανή μετάδοση του μαθήματος απορρίπτεται από το σύνολο των δασκάλων, καθηγητών και των γονιών γιατί παραμορφώνει την παιδαγωγική και μορφωτική διαδικασία, τη σχέση μαθητή – δασκάλου, απειλεί την προστασία της ιδιωτικότητας, των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπ/κών. Παρότι είναι προαιρετική, oι σύλλογοι διδασκόντων καλούνται να πάρουν αποφάσεις μη υλοποίησης της ζωντανής μετάδοσης (ΟΛΜΕ 16-5-2020). Όλοι οι εκπαιδευτικοί να είμαστε σε επαγρύπνηση και σε άμεση επαφή με το ΔΣ της ΕΛΜΕ. Καλυπτόμαστε συνδικαλιστικά και πολιτικά με την απεργία-αποχή της ΑΔΕΔΥ».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου