ΤΟΠΙΚΑ

Ο Ταχυδρόμος χτυπάει πάντα 2 φορές

ο-ταχυδρόμος-χτυπάει-πάντα-2-φορές-851206

Το αρχείο Σκούρα
Η απόφαση της οικογένειας της πρώτης Ελληνίδας βουλευτού Ελένης Σκούρα να δοθεί το αρχείο της στον Αντιπρόεδρο της Βουλής Γ. Σούρλα κι εκείνος να το διαθέσει στη Βουλή ή το Δήμο Βόλου, αποτελεί αναγνώριση της πολυετούς του προσπάθειας για την ανάδειξη του έργου της.
Κινητοποίηση των αρμοδίων υπηρεσιών της Βουλής, ενεργοποίηση του ΚΕΘΙ, πυκνή αρθρογραφία, πρωτοβουλίες για τιμητικές εκδηλώσεις, ήταν ορισμένες απ’ τις καθοριστικές κινήσεις του Γ. Σούρλα.
Γι’ αυτό και η απόφαση της οικογένειας της πρώτης γυναίκας βουλευτή – που γενέτειρά της ήταν η Μαγνησία – συγκίνησε τον Αντιπρόεδρο της Βουλής που ήταν πρωταγωνιστής σε όλες αυτές τις πρωτοβουλίες, τιμώντας την κορυφαία προσωπικότητα του τόπου.
Οι δικές μας πληροφορίες για το σημαντικό αρχείο της Σκούρα επιμένουν ότι μάλλον θα καταλήξει στο Δήμο του Βόλου.
Χ.Μ.

«Τυχαία» ενημέρωση
Κατά σύμπτωση πληροφορήθηκε η νομαρχιακή αρχή την αλλαγή εργολάβου για τον βόρειο κλάδο παράκαμψης του θολωτού τάφου. Τις εργασίες επρόκειτο να ξεκινήσει η ΜΕΛΚΑ, η εταιρία που έχει αναλάβει το τρίτο κομμάτι του περιφερειακού. Το ΥΠΕΧΩΔΕ της είχε αναθέσει την εργολαβία των γνωστών 700 μέτρων στον τάφο και χθες έγινε γνωστό ότι το πήρε πίσω… Το έργο θα ενταχθεί τελικά στο αντικείμενο του αναδόχου της εργολαβίας-«σκούπα».
Δεν είναι μόνο η υπαναχώρηση του ΥΠΕΧΩΔΕ –άγνωστος προς το παρόν ο λόγος- αλλά το ότι όσοι παρακολουθούν σε επίπεδο νομού το έργο –όχι πως είναι ευθύνη τους, αλλά λόγω της αγωνίας να δουν την εξέλιξή του- γίνονται «μπαλάκι» από τη μία υπηρεσία στην άλλη έως ότου κατορθώσουν να βγάλουν άκρη.
Β.Σ.

Θα έριχναν φλιτζάνι…
Μόνο σε… χαρτορίχτρα δεν έφτασαν στη Νομαρχία Μαγνησίας τις τελευταίες ημέρες, αναζητώντας πότε οι εργασίες θα ξεκινήσουν στον περιφερειακό, στο ύψος του θολωτού τάφου, μετά την τελευταία απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου.
Η ΜΕΛΚΑ, όπως έλεγαν, απέφευγε να απαντήσει στα τηλεφωνήματα, οι κεντρικές υπηρεσίες τους είχαν στο περίμενε και λίγο έλειψε να ρίξουν το φλιτζάνι…
Στα σοβαρά, πάντως, αποδεικνύεται το βάσιμο του αιτήματος φορέων της Μαγνησίας για σύσταση Επιτροπής Παρακολούθησης με τη συμμετοχή της ΝΑΜ, του ΤΕΕ και του δήμου Βόλου για την παρακολούθηση έργων που κατασκευάζει το ΥΠΕΧΩΔΕ στο νομό.
Β.Σ.

Χρειάζεται παρέμβαση
Δεν γνωρίζουμε αν είναι αρμοδιότητας του Δήμου Αγριάς ή του ΟΣΕ, αλλά οι τουαλέτες στο σταθμό του τρένου Πηλίου είναι -το λιγότερο που μπορούμε να πούμε- σε άθλια κατάσταση. Ας αναλάβει κάποιος να… ξεκαθαρίσει την κατάσταση.
Χ.Μ.

Νεκροταφείο αυτοκινήτων
Τελικά φαίνεται ότι στην Αγριά έχουμε… σουξέ. Άλλος αναγνώστης μάς πληροφορεί ότι έξω από το πεντάστερο ξενοδοχείο που κατασκευάζεται στην παραλία της Αγριάς υπάρχουν εγκατελλειμένα σαραβαλάκια αυτοκίνητα. Ασφαλώς η θέση τους δεν είναι εκεί. Αναμένουμε ενέργειες…
Χ.Μ.

Στο ίδιο γραφείο και οι δυο;
Εκνευρισμένος ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΟΔΕ Δημήτρης Κολυνδρίνης από την προσπάθεια ορισμένων να τον χρεώσουν σε συγκεκριμένο πολιτικό γραφείο, σε χθεσινή τηλεοπτική του συνέντευξη εξαπέλυσε ρουκέτα λέγοντας τα εξής: « Εχω καλές σχέσεις και με τους τρεις βουλευτές. Αν πρέπει να κατηγορηθώ ότι έχω κάπως στενότερες σχέσεις με κάποιο πολιτικό γραφείο, αυτό είναι το γραφείο στο οποίο ανήκει και ο νεοεκλεγείς πρόεδρος!». Πέρα από τη συγκεκριμένη δήλωση, που αναμφίβολα θα σχολιαστεί, εντύπωση προκάλεσαν και τα όσα είπε ο κ. Κολυνδρίνης περί αφόρητων πιέσεων.
Χ.Μ.

Είχαν την ίδια έμπνευση;
Τα περί ελεύθερης βούλησης των εκλεκτόρων στις εκλογές της ΝΟΔΕ –και δυστυχώς σε κάθε εσωκομματική διαδικασία- απέχουν παρασάγγας της πραγματικότητας. Αν υπήρχε ελεύθερη βούληση, πώς εξηγούνται οι πάνω από 250 τριάδες υποψηφίων όπου φιγουράριζαν στα ψηφοδέλτια τα ονόματα των ιδίων υποψηφίων; Μήπως η πλειοψηφία των εκλεκτόρων είχε την ίδια έμπνευση επί τρία; Οι πριμοδοτήσεις και οι γραμμές στη Νέα Δημοκρατία λειτουργούν περισσότερο και απ’ ότι στο ΚΚΕ παλιότερα. Τόσα χρόνια στην αντιπολίτευση οι άνθρωποι έμαθαν τι θα πει πολιτική επιβίωση.
Χ.Μ.

Μεγάλη κινητοποίηση
Για το προσυνέδριο της Λάρισας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο το κυβερνών κόμμα ετοιμάζει μεγάλη κινητοποίηση. Η παρουσία του πρωθυπουργού δεν αφήνει στα κομματικά στελέχη περιθώρια εφησυχασμού. Άλλωστε οι αγροτικές περιοχές έπαψαν να είναι οι ευκολότερες για τη Νέα Δημοκρατία.
Χ.Μ.

Το νερό – δηλητήριο στα Κανάλια…
Τρέχει και δεν φτάνει ο Δήμαρχος Κάρλας Θανάσης Παπαδήμας, μέχρις ότου δει τι θα γίνει τελικά με το νερό που πίνουν οι κάτοικοι του Δημοτικού Διαμερίσματος Καναλίων, μετά τη διαπίστωση ότι η γεώτρηση από την οποία υδροδοτείται η περιοχή είναι επιβαρυμένη με νιτρικά. Ο γιατρός είναι σε διαρκή επαφή τις τελευταίες μέρες τόσο με τα Εργαστήρια Γούναρη, όσο και με τη Διεύθυνση Υγείας, προκειμένου να πάρει την οριστική του απόφαση για τον τρόπο με τον οποίο θα υδροδοτούνται εφεξής οι κάτοικοι της περιοχής.
Εγείρονται ωστόσο μεγάλα ερωτηματικά για το γεγονός ότι, ενώ η Διεύθυνση Υγείας από τον Οκτώβριο του 2006 ζητούσε την διακοπή της υδροδότησης των κατοίκων από τη συγκεκριμένη γεώτρηση, κάποιοι στο όνομα προσωπικών και προεκλογικών σκοπιμοτήτων έπαιξαν παιχνίδια σε βάρος της δημόσιας υγείας των κατοίκων…

Διαδημοτική συνεργασία
στην περιοχή της Κάρλας
…Πάντως προχθές το βράδυ, όπως μάθαμε, στο Δημαρχείο Κάρλας είχαμε μάζωξη όλων των Δημάρχων της ευρύτερης περιοχής της πρώην λίμνης, με στόχο τη διερεύνηση των δυνατοτήτων για τη σύσταση και τη λειτουργία κοινής Διαδημοτικής Αναπτυξιακής Επιχείρησης που θα στοχεύει στην άντληση κοινοτικών πόρων και προγραμμάτων. Πιο συγκεκριμένα στη συνάντηση συμμετείχαν συνολικά οι παρακάτω επτά Δήμαρχοι: Κάρλας, Φερών, Αρμενίου, Κιλελέρ, Πλατυκάμπου, Αγιάς και Λακέρειας.
Μετά τη συνάντηση οι συμμετέχοντες παρακάθισαν σε τραπέζι που τους έκανε ο γιατρός με ψητό και κρασιά στο Στεφανοβίκειο.
Α.Τ.

Αστραψαν και βρόντηξαν…
Αστραψε και βρόντηξε η Νομαρχία με τα πρόστιμα που έδωσε χθες στη δημοσιότητα για νοθεία σε τσίπουρο και για τιμές μεγαλύτερες στο ταμείο από αυτές που αναγράφονταν στα ράφια γνωστού σούπερ μάρκετ του Βόλου. Αντε βρε, λίγο ακόμη και τα βγάλαμε τα έξοδα της μετεγκατάστασης της υπηρεσίας στο καινούργιο κτίριο…

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου