ΤΟΠΙΚΑ

Πρόταση για άνοιγμα στα Βαλκάνια

πρόταση-για-άνοιγμα-στα-βαλκάνια-65850

Για να μη χαθεί η τουριστική περίοδος, υπέβαλε ο Πολιτιστικός, Αναπτυξιακός και Τουριστικός Σύλλογος «Πλατανιάς το Χωριό μας»

Πρόταση προβολής και διαφήμισης με στόχο την αγορά των Βαλκανίων και προκειμένου να μη χαθεί η τουριστική περίοδος κατέθεσε προς τους Δήμους Νοτίου Πηλίου, Ζαγοράς – Μουρεσίου και Βόλου, που συστήνουν το τουριστικό brand name «Volos – Pelion, It’s true», ο Πολιτιστικός, Αναπτυξιακός και Τουριστικός Σύλλογος «Ο Πλατανιάς το Χωριό μας».

Η πρόταση προέκυψε κατά την έκτακτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου. Όπως είναι γνωστό τα τελευταία χρόνια η προβολή και προώθηση του τουρισμού, της ευρύτερης περιοχής της Μαγνησίας, πραγματοποιείται μέσα από το κοινό και ενιαίο σχήμα, που αφορά στη συνεργασία των τριών Δήμων, Βόλου, Ζαγοράς – Μουρεσίου και Νοτίου Πηλίου.

«Αυτή η προσπάθεια έφερε πολύ καλά αποτελέσματα και συνέβαλε τα μέγιστα ώστε να ανοίξει και να προβληθεί το Volos – Pelion, ως νέος ανερχόμενος τουριστικός προορισμός και να κατακλυστεί η ευρύτερη Μαγνησία από Βαλκάνιους κυρίως και όχι μόνον τουρίστες. Aυτό οφείλεται στην από κοινού συνεργασία και συμμετοχή των ανωτέρω τριών Δήμων, αλλά και στην ενεργή συμμετοχή πολλών ξενοδόχων και τουριστικών παραγόντων τα τελευταία χρόνια σε μεγάλες βαλκανικές εκθέσεις όπως Σόφιας, Βουκουρεστίου, Βελιγραδίου, αλλά και σε μεγάλες ευρωπαϊκές εκθέσεις όπως Μονάχου, Παρισίου, Λονδίνου και αλλού, αλλά και σε παράλληλες εκδηλώσεις που αφορούν στην προβολή και προώθηση του τουριστικού προορισμού της Μαγνησίας», αναφέρει ο σύλλογος.

Σύμφωνα με τον σύλλογο, «διαφαίνεται πλέον ότι αναπτύσσεται σταθερά ο οδικός τουρισμός ο οποίος όπως δείχνουν τα πράγματα θα έχει ανοδική πορεία, αλλά και αναλαμβάνει και τον ρόλο στήριξης και σωτηρίας της Ελλάδας από τους βαλκάνιους λαούς, αφού για αυτούς η Ελλάδα είναι το μπαλκόνι τους στο Αιγαίο Πέλαγος, εμείς δε οι Έλληνες έχουμε πολλά κοινά χαρακτηριστικά με αυτούς ως γειτονική και ομόδοξη – ορθόδοξη χώρα».

Όπως τονίζει ο σύλλογος στην πρότασή του για τη χερσαία Μαγνησία και το Πήλιο, το κλειδί της σωτηρίας του τουρισμού είναι ο οδικός τουρισμός κυρίως από τα Βαλκάνια.

Στο πλαίσιο αυτό προτείνει «στροφή στους βαλκανικούς λαούς, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία, γιατί όχι και Σκόπια και να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία των κοινών δεσμών που έχουμε αναπτύξει τόσα χρόνια μαζί τους και να διαφημίσουμε και να προβάλλουμε την περιοχή Volos Pelion, έστω και την ύστατη αυτή στιγμή, μέσω των τοπικών τηλεοπτικών καναλιών στα αντίστοιχα κράτη, με ευρεία ακροαματικότητα, με τηλεοπτικά σποτάκια, αφού η τηλεόραση είναι το μόνο μέσον που μπαίνει σε όλα τα σπίτια και με την οικονομική κρίση έχει γίνει πολύ πιο προσιτή (οικονομικά)».

Τονίζει επίσης την αξία της προβολής του προορισμού με όλα του τα χαρακτηριστικά, για το καθαρό περιβάλλον, απρόσιτο από κορονοϊούς και μικρόβια, με πολλές δραστηριότητες φύσης, οικοτουρισμού, βουνού και θάλασσας, με μαγευτικές παραλίες, πανέμορφα χωριά, αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, θρησκευτικά μνημεία και πολλά άλλα αξιοθέατα.

Για την προβολή ζητούν να επιστρατευτούν οι τουριστικές πλατφόρμες αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προτείνουν να συμβάλλουν οικονομικά ακόμη και οι ίδιες οι επιχειρήσεις του κάθε Δήμου.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου