ΤΟΠΙΚΑ

Μαζικές αγορές σε αθλητικά αξεσουάρ στον Βόλο

μαζικές-αγορές-σε-αθλητικά-αξεσουάρ-σ-158339

Η αναστολή λειτουργίας των γυμναστηρίων έστρεψε πολλούς σε κατ’ οίκον άσκηση και αναζήτησαν τα απαραίτητα

Η αναστολή λειτουργίας των γυμναστηρίων ήδη από την περασμένη Παρασκευή στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων που λαμβάνονται για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού έστρεψε πολλούς αθλητές που αίφνης βρέθηκαν εκτός… φόρμας να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις για τη συνέχιση της εκγύμνασής τους.

Ηδη από την περασμένη Παρασκευή η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα με αθλητικά αξεσουάρ και όργανα γυμναστικής είχε ανέβει κατακόρυφα και την Τρίτη, παραμονή του «λουκέτου» και στην εμπορική αγορά στο πλαίσιο των μέτρων κατά του κορονοϊού, κορυφώθηκε.

«Πολλοί που έμειναν ξαφνικά εκτός γυμναστηρίων αναζήτησαν λύσεις στην αγορά αθλητικών αξεσουάρ όπως αλτήρες, βάρη στρώματα για να συνεχίσουν την εκγύμναση στο σπίτι τους. Μέχρι και διαδρόμους διαθέσαμε», ανέφερε μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο Μανώλης Μπλιάγκος γυμναστής και εργαζόμενος στα Extreme Stores στον Βόλο. Σύμφωνα με τον ίδιο η κίνηση ήταν πολύ μεγάλη και πλέον οι αγορές συνεχίζονται μέσω ίντερνετ για όσους δεν πρόλαβαν.

«Η κίνηση ξεκίνησε από την Παρασκευή και κορυφώθηκε χθες (σ.σ. προχθές) λίγο πριν το κλείσιμο της αγοράς. Πολύς κόσμος ζητούσε εξοπλισμό για κατ’ οίκον εκγύμναση. Πρόκειται για καταναλωτές που δίνουν προτεραιότητα στη γυμναστική ως αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους», ανέφερε από την πλευρά του ο έμπορος ειδών και αξεσουάρ γυμναστικής Μανώλης Καραμανλάκης.

Διάδρομοι που ξεκινούν από 400 και 500 ευρώ και μπορεί να φθάνουν ακόμη και τις 2.000 ή 3.000 ευρώ διατέθηκαν σε καταναλωτές που δεν… λυπήθηκαν στα χρήματα μπροστά στην καλή σωματική και ψυχική κατ’ επέκταση υγεία τους.

«Μου έκανε εντύπωση καταναλωτής που ήθελε να αγοράσει πολυμηχάνημα αξίας 3.000 ευρώ και μάλιστα το ήθελε άμεσα», σχολιάζει ο κ. Καραμανλάκης, που επίσης διέθεσε πάγκους και άλλα αξεσουάρ για να μετατραπούν οικιακά δωμάτια σε… αίθουσα γυμναστηρίου.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου