Θεία 11χρονου: Ήπιε το φάρμακο, γύρισε το κεφαλάκι του & αυτό ήταν

Τελευταία ενημέρωση: 2020-02-27, 11:46:35
Θεία 11χρονου: Ήπιε το φάρμακο, γύρισε το κεφαλάκι του & αυτό ήταν

«Πήγαινε καλύτερα. Σήμερα το πρωί με παίρνει η αδερφή μου στο σπίτι και μου λέει ο Παναγιώτης μας έπεσε σε κώμα» είπε η θεία του άτυχου αγοριού.

«Είχε ανεβάσει 40 πυτερό, του έδωσε η αδερφή μου ένα φάρμακο, πίνει το φάρμακο και γυρίζει το κεφαλάκι του και αυτό ήταν» είπε η γυναίκα συγκινημένη.  

Ο 11χρονος παρουσίασε το περασμένο Σάββατο υψηλό πυρετό και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, με πόνους στο κεφάλι. Οι εργαστηριακές εξετάσεις έδειξαν σοβαρό πρόβλημα στο ιγμόριο, κι αποφασίστηκε να δοθεί φαρμακευτική αγωγή.

«Έγιναν όλα όσα θα μπορούσαν να έχουν γίνει, δυστυχώς όμως δεν είναι πάντοτε αρκετό» δήλωσε ο πρόεδρος Γιατρών του Αχιλλοπουλείου Νοσοκομείου. 

Κατά τη διάρκεια της νύχτας, ο 11χρονος παρουσίασε υψηλή πίεση, εφίδρωση, κι έπεσε σε κώμα. Παρά τις προσπάθειες ανάνηψης των γιατρών, το παιδί κατέληξε μέσα σε λίγες ώρες.

Το απόγευμα της Τετάρτης, το ιατροδικαστικό πόρισμα έδειξε ότι ο 11χρονος πέθανε από μηνιγγοεγκεφαλίτιδα που δεν μπόρεσαν να διαγνώσουν οι γιατροί.

 

[star.gr]

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
7
+
3
=