ΤΟΠΙΚΑ

Αλληλογραφία με το… κιάλι από τα ΕΛΤΑ Βόλου

αλληλογραφία-με-το-κιάλι-από-τα-ελτα-β-186747

Αντί για 29, μόλις 16 ταχυδρομικοί κάνουν διανομή αλληλογραφίας – Οργισμένοι δημότες διαμαρτύρονται στο κεντρικό υποκατάστημα

Αλληλογραφία με το… κιάλι θα βλέπουν εφεξής οι Βολιώτες, καθώς η δύναμη των διανομέων μειώθηκε στο ήμισυ με απόφαση της διοίκησης των ΕΛ.ΤΑ. Από την προηγούμενη Δευτέρα έληξαν οι συμβάσεις πέντε διανομέων οι οποίες δεν ανανεώθηκαν. Επίσης, οι θέσεις των διανομέων μειώθηκαν στο 50%, από τις 29 οργανικές δηλαδή σε μόλις 16.

Σύμφωνα με πληροφορίες έως και την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου στον Βόλο υπήρχαν 29 οργανικές θέσεις ταχυδρομικών. Από το σύνολο των θέσεων ήταν καλυμμένες οι 26. Τρεις παρέμεναν κενές. Από την προηγούμενη Δευτέρα, έληξαν οι συμβάσεις πέντε ταχυδρομικών με αποτέλεσμα 21 διανομείς να μείνουν ενεργοί.

Με απόφαση της διοίκησης των ΕΛ.ΤΑ. αποφασίστηκε η μείωση των οργανικών θέσεων κατά το ήμισυ, πλέον δηλαδή υπάρχουν μόνο 16. Οι πέντε υπάλληλοι αποσπάστηκαν είτε σε περιφερειακά καταστήματα είτε σε γραφεία.

Μία τεράστια περιοχή, από τον Σωρό έως τα Μελισσάτικα, το Φυτόκο, το Σέσκλο, το Κεραμίδι και το Βένετο, όλον τον Βόλο και έως τα Χάνια εξυπηρετούν μόλις 16 ταχυδρομικοί, ο κάθε ένας εκ των οποίων έχει επωμιστεί από δύο τομείς αντί έναν που είχε αρχικά για τη διανομή της αλληλογραφίας. «Η αλληλογραφία θα φθάνει με μεγάλη καθυστέρηση στους παραλήπτες», διαπίστωνε στέλεχος των ΕΛ.ΤΑ. στον Βόλο.

Ηδη οι πρώτες διαμαρτυρίες άρχισαν να εκδηλώνονται στα κεντρικά γραφεία των ΕΛ.ΤΑ. από δημότες που παραλαμβάνουν ληγμένους λογαριασμούς ΔΕΚΟ. «Αυτό είναι το λιγότερο. Οι μεγαλύτερες αντιδράσεις θα εγερθούν αν καθυστερήσουν φάκελοι από την εφορία απ’ όπου ισχύουν πρόστιμα και προσαυξήσεις. Και αν πέσουν μηνύσεις ποιοι θα την πληρώσουν; Εμείς που τρέχουμε και δεν φθάνουμε και δεν θα μπορούμε ούτε άδεια να πάρουμε;», έλεγαν στελέχη των τοπικών ΕΛ.ΤΑ.

Το… κακό ξεκίνησε από το κεντρικό υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. με τους υπαλλήλους γραφείου. Εως τα μέσα Ιανουαρίου στο κεντρικό κατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. Βόλου υπηρετούσαν συνολικά επτά άτομα και επιπλέον τρία στο κατάστημα της Ν. Ιωνίας. Με τη λήξη των συμβάσεων απέμειναν μόλις πέντε άτομα στον Βόλο, τρεις για την πρωινή βάρδια που ξεκινά από τις 7:30 το πρωί και δύο για την απογευματινή που ολοκληρώνεται στις 8:30 το βράδυ και μόλις δύο άτομα στη Ν. Ιωνία το υποκατάστημα της οποίας λειτουργεί από τις 7:30 το πρωί έως τις 2:30 το μεσημέρι.

Το προσωπικό δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών που υπάρχουν. Αποτέλεσμα είναι να δημιουργούνται ουρές, η αναμονή να μεγαλώνει και μαζί ο εκνευρισμός.

Πλέον το πρόβλημα οξύνθηκε και στη διανομή που η κατάσταση αναμένεται να γίνει χειρότερη το επόμενο χρονικό διάστημα.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου