ΤΟΠΙΚΑ

Ανοίγει ο δρόμος για ιδιώτες στο αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου

ανοίγει-ο-δρόμος-για-ιδιώτες-στο-αεροδ-199672

Στον κυβερνητικό σχεδιασμό η αξιοποίηση 23 αεροδρομίων, στα οποία συμπεριλαμβάνεται η πύλη της Κεντρικής Ελλάδας

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος παραμένει το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, καθώς σύμφωνα με δημοσιεύματα, ανοίγει ο δρόμος για ιδιώτες επενδυτές, με την ανακοίνωση που αφορά στην αξιοποίηση 23 αεροδρομίων της χώρας, στα οποία εντάσσεται η πύλη εισόδου της κεντρικής Ελλάδας, να αναμένεται στο επόμενο διάστημα.

Σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, στον κυβερνητικό σχεδιασμό αξιοποίησης 23 περιφερειακών αεροδρομίων, περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Καστοριάς, Ν. Αγχιάλου, Καλαμάτας, Άραξου, Λήμνου, Χίου, Ικαρίας, Σκύρου, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Σύρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας, Σητείας, Λέρου, Κάσου, Καρπάθου, Κυθήρων και Καστελόριζου, τα οποία είχαν αξιολογηθεί με βάση την επιβατική κίνηση και τις υποδομές τους και μάλιστα, σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ τα είχαν κατηγοριοποιήσει σε τρεις ομάδες.

Η πρώτη ομάδα περιλαμβάνει αεροδρόμια που έχουν άνω των 100.000 επιβατών ετησίως και στην προκειμένη περίπτωση αφορά τα αεροδρόμια σε Κάρπαθο, η Χίο, Καλαμάτα, Αλεξανδρούπολη και Αραξο.

Στην δεύτερη ομάδα περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια σε Λήμνο, Ιωάννινα, Μήλο, Νάξο, Πάρο, Ικαρία και Κύθηρα, με ετήσια επιβατική κίνηση μεταξύ 30.000 και 100.000 ατόμων.

Τέλος, στην τρίτη κατηγορία περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια σε Λέρο, Σητεία, Νέα Αγχίαλο, Κάλυμνο, Σκύρο, Σύρο, Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κάσο και Κοζάνη, που καταγράφουν ετησίως επιβατική κίνηση κάτω των 30.000 επιβατών.

Το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου κατατάσσεται μεν στην τρίτη κατηγορία, αλλά οι πιθανότητες για ένταξη και αξιοποίηση στα σχέδια ενός μεγάλου επενδυτικού ομίλου, όπως έγινε με τα πρώτα 14 αεροδρόμια της Fraport, παραμένουν αυξημένες, όπως εκτιμούν ειδικοί, με στόχο η συνολική επιβατική κίνηση να αγγίξει εξαψήφιο νούμερο.

Η προοπτική αξιοποίησης του αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου από ιδιωτική εταιρία, όπως για παράδειγμα η Fraport, έχει δει το φως της δημοσιότητας κατά καιρούς, χωρίς, ωστόσο, να επιβεβαιώνεται μέχρι στιγμής, καθώς κύκλοι της εταιρείας, με τους οποίους επικοινώνησε ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, υπογραμμίζουν ότι το ενδιαφέρον παραμένει στραμμένο στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που έχει αναλάβει να διαχειρίζεται η εταιρεία.

ΓΛ. ΥΔΡ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου