ΤΟΠΙΚΑ

Αγωνιστικό μονοθέσιο χωρίς οδηγό από την ομάδα «Κένταυρος»

αγωνιστικό-μονοθέσιο-χωρίς-οδηγό-από-200244

Ξεκίνησε ο σχεδιασμός με στόχο την υλοποίηση του πρότζεκτ εντός του 2021 – Το καλοκαίρι σε Ιταλία και Ουγγαρία με τον «Αμφίονα R»

Η κατασκευή αγωνιστικού μονοθέσιου αυτοκινήτου αυτόνομης κίνησης, χωρίς οδηγό δηλαδή, είναι ο επόμενος στόχος για την ομάδα «Κένταυρος» του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Το πρότζεκτ έχει ήδη ξεκινήσει με στόχο το 2021 να γίνει πραγματικότητα και να είναι το πρώτο για την ομάδα αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς οδηγό που θα τρέξει στις πίστες του διαγωνισμού Formula Student. Ακόμη και η επιλογή των διαγωνισμών, στους οποίους θα συμμετάσχει το ερχόμενο καλοκαίρι, συντείνουν προς αυτόν τον στόχο…

Τις προηγούμενες ημέρες η ομάδα «Κένταυρος» πέρασε από τεστ διαγωνισμών για την επίλυση προβλημάτων μηχανολογίας και στατικών αγωνισμάτων διεκδικώντας την είσοδό της σε διαγωνισμούς Formula Student στην Ευρώπη.

Ο «Κένταυρος» θριάμβευσε. Η ομάδα έγινε δεκτή στους διαγωνισμούς Αγγλίας, Ισπανίας, Ιταλίας, Ολλανδίας, Ουγγαρίας και Τσεχίας. Επέλεξε ωστόσο να συμμετάσχει σε δύο διαγωνισμούς Formula Student, της Ουγγαρίας Formula Student East και της Ιταλίας Formula SAE Italy, τόσο στην κατηγορία Class 1 όσο και στην αντίστοιχη Class 3.

Οι διαγωνισμοί θα γίνουν το ερχόμενο καλοκαίρι από τον Ιούλιο έως τον Αύγουστο και η ομάδα θα εκπροσωπηθεί με τον βελτιωμένο «Αμφίονα», τον «Αμφίονα R». Ηδη η ομάδα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας δουλεύει πάνω στο μονοθέσιο με στόχο να καταστεί ακόμη πιο αποδοτικό. Γίνονται τροποποιήσεις στις αναρτήσεις, στο αεροδυναμικό πακέτο, βελτιώσεις στον κινητήρα και στο σασί, αλλά και στα εξωτερικά καλούπια.

Με τον «Αμφίονα» πέρυσι το καλοκαίρι η ομάδα είχε θριαμβεύσει στον διεθνή διαγωνισμό της Τσεχίας, κατακτώντας την πρώτη θέση στο στατικό αγώνισμα κοστολόγησης και κατασκευής μονοθεσίου (cost and manufacturing) και τη δεύτερη στο επιχειρηματικό πλάνο.

Με τον βελτιωμένο «Αμφίονα» οι προσδοκίες μεγαλώνουν. Ηδη η ομάδα των φοιτητών που πλέον αγγίζει τα 45 άτομα δουλεύει πάνω στις βελτιώσεις και ετοιμάζεται για τα αποκαλυπτήρια που θα γίνουν με μεγάλο happening τον ερχόμενο Μάιο.

Η επιλογή των διαγωνισμών δεν ήταν τυχαία. Εξυπηρετούν το μεγαλόπνοο σχέδιο για το αγωνιστικό χωρίς οδηγό. «Στους διαγωνισμούς που επιλέξαμε υπάρχουν ομάδες που ασχολούνται με τον συγκεκριμένο τομέα και γι’ αυτό τους επιλέξαμε. Για να κερδίσουμε γνώσεις και να πάρουμε πληροφορίες που θα μπορέσουν να μας βοηθήσουν στο πρότζεκτ», ανέφερε η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της ομάδας Αγγελική Χασακού.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου