ΤΟΠΙΚΑ

Συνέχεια αντιπαράθεσης και σκληρή απάντηση Παπατόλια στον Γκούπα

συνέχεια-αντιπαράθεσης-και-σκληρή-απ-851206

Συνεχίζεται σε υψηλούς τόνους η αντιπαράθεση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Φώτη Γκούπα και του Νομάρχη Μαγνησίας Απόστολου Παπατόλια. Μετά την προχθεσινή ανακοίνωση του κ. Γκούπα με την οποία ουσιαστικά πήρε το μέρος των θέσεων του Δημάρχου Βόλου, χθες ο κ. Παπατόλιας επανήλθε με απάντηση σκληρού περιεχομένου στην οποία αναλυτικά τονίζει τα εξής:
«Ο κ Γκούπας έχει πλέον ξεπεράσει κάθε όριο. Με τη στάση του μας υπενθυμίζει καθημερινά πόσο αναγκαίο είναι να αφήσουμε στο παρελθόν τον διορισμένο Περιφερειάρχη και να θεσμοθετήσουμε την αιρετή Περιφέρεια.
Ο κ. Γκούπας αποφάσισε εσχάτως να υποδυθεί το «χωροφύλακα» της Μαγνησίας. Αντιλαμβάνεται το ρόλο του ως τοπικού κομματάρχη και τοποτηρητή των συμφερόντων της Κυβέρνησης και όχι ως εταίρου και συνεργάτη της Αυτοδιοίκησης.
Επιχειρεί τώρα να μας πείσει ότι οι τελευταίες αποφάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου δεν οφείλονται σε «καμία διεκδίκηση» της Νομαρχίας, αλλά στον προγραμματισμό της Περιφέρειας και της Κεντρικής Κυβέρνησης.
Του επισημαίνουμε λοιπόν τις παρακάτω ενέργειες «μπας και θυμηθεί» τις συλλογικές διεκδικήσεις της ΝΑΜ και των φορέων του Νομού μας που έγιναν αποδεκτές.
1. Τη μεγάλη συγκέντρωση στο Δημαρχείο, στις αρχές του χρόνου, για τη χάραξη κοινής στρατηγικής στο θέμα του Περιφερειακού. Το κοινό ψήφισμα του συνόλου των φορέων της Μαγνησίας για τον Περιφερειακό (ΝΑΜ, Δήμοι, τοπικοί Βουλευτές, συλλογικοί Φορείς), με το οποίο διεκδικούσαμε, μεταξύ άλλων, τη χρηματοδότηση της μελέτης από Λαρίσης μέχρι Μπουρμπουλήθρα. Την κοινή συνεδρίαση όλων των τοπικών φορέων στο γραφείο του υφυπουργού κ. Νάκου, την κοινή παράσταση στο Γενικό Γραμματέα του ΥΠΕΧΩΔΕ κ. Κατσιγιάννη, καθώς και τις σχετικές επίσημες ανακοινώσεις του Γραφείου Τύπου του ΥΠΕΧΩΔΕ.
2. Την επίσκεψη κλιμακίου της ΝΑΜ στις 9 Μαρτίου στο γραφείο του στη Λάρισα για τα ζητήματα της απορροφητικότητας, όπου του ετέθη πιεστικά το ζήτημα της έγκρισης των αντιπλημμυρικών μελετών των χειμάρρων και της μελέτης για το τρενάκι του Πηλίου.
3. Τον «πόλεμο ανακοινώσεων» που ακολούθησε μεταξύ της Περιφέρειας Θεσσαλίας και της ΝΑΜ επειδή εκφράζαμε εύλογες ανησυχίες για την πορεία της έγκρισης των μελετών για αντιπλημμυρικά έργα. Και επειδή μας «κάνει τη χάρη» να αναγνωρίσει ότι οι εγκρίσεις των μελετών έγιναν «σύμφωνα με τις προτάσεις της ΝΑΜ», του θυμίζουμε επίσης ότι ο σχεδιασμός της προηγούμενης νομαρχιακής αρχής δεν περιλάμβανε καμία παρέμβαση στους χειμάρρους της πόλης…
Τέλος, του υπενθυμίζουμε ότι σε συνάντηση προετοιμασίας που πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο του την προηγουμένη του Περιφερειακού Συμβουλίου, παρουσία Νομαρχών και Δημάρχων της Θεσσαλίας, του θέσαμε με ιδιαίτερη έμφαση τις προτεραιότητες που αφορούν την Παράκαμψη της Ζαγοράς, το Οδικό Κύκλωμα του Πηλίου, την επισκευή της Ε.Ο Βόλου-Λάρισας και την κατασκευή του βόρειου υδρευτικού κλάδου στο φράγμα Παναγιώτικο.
Τότε λάβαμε από τον ίδιο τη διαβεβαίωση ότι τα έργα αυτά είτε θα προωθηθούν από το ΥΠΕΧΩΔΕ είτε θα ενταχθούν σε επόμενη συνεδρίαση του Π.Σ., εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις της προένταξης. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι τα έργα αυτά δεν πρόκειται να διακινδυνεύσουν, μόνο και μόνο επειδή τα έχει διεκδικήσει η Νομαρχία Μαγνησίας, ασκώντας το συντονιστικό της ρόλο…
Είναι φανερό ότι ο κ. Γκούπας ενοχλείται με τις πολιτικές πρωτοβουλίες που έχουμε αναλάβει ως ΝΑΜ στο θέμα της αξιοποίησης των υδατικών πόρων και της λειτουργίας των φορέων διαχείρισης, τομείς όπου η Περιφέρεια επιδεικνύει επικίνδυνη πολιτική αδράνεια και προχειρότητα. Ενοχλείται λοιπόν και με την πρώτη ευκαιρία επιτίθεται…
Αντί να μας ανακοινώσει πότε θα συσταθεί το Περιφερειακό Συμβούλιο Υδάτων, πότε θα λειτουργήσει επιτέλους ο Φορέας της Κάρλας, πότε θα ολοκληρωθούν τα περίφημα Διαχειριστικά Σχέδια, πώς θα διαμορφώσουμε κοινές προτάσεις για τα έργα εξοικονόμησης νερού ενόψει λειψυδρίας, προτιμά να επιτίθεται πολιτικά στους εκπροσώπους της Αυτοδιοίκησης. Του θυμίζουμε ξανά ότι είναι απλώς ένας διορισμένος κρατικός λειτουργός, που οφείλει να σέβεται και να συνεργ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου