Εχεις γράμμα... από την τράπεζα - Περισσότερες από 500 επιστολές σε Βολιώτες

Τελευταία ενημέρωση: 2019-12-03, 19:14:05
Εχεις γράμμα... από την τράπεζα - Περισσότερες από 500 επιστολές σε Βολιώτες

Περισσότερες από 500 επιστολές σε Βολιώτες δανειολήπτες το τελευταίο δίμηνο - Σε λειτουργία ειδικές τηλεφωνικές γραμμές για τα κόκκινα δάνεια 

Με καταιγιστικό ρυθμό αποστέλλονται τις τελευταίες εβδομάδες επιστολές σε Βολιώτες δανειολήπτες για να ρυθμίσουν τα κόκκινα δάνειά τους, στο πλαίσιο της ρύθμισης που παρέχει ο νέος νόμος (4605/2019) για την προστασία της πρώτης κατοικίας με την υποβολή αίτησης στην ειδική πλατφόρμα e-auction.

Υπολογίζεται πως μέσω των ΕΛΤΑ Βόλου, Οκτώβριο και Νοέμβριο διακινήθηκαν περισσότερες από 500 επιστολές σε «κόκκινους» δανειολήπτες που δυνητικά πληρούν τα κριτήρια για ένταξη στον νέο νόμο για την προστασία της πρώτης κατοικίας και έπεται συνέχεια.

Ουσιαστικά πρόκειται για την τελευταία ευκαιρία που δίνεται στους κόκκινους οφειλέτες να σώσουν το σπίτι τους, εξασφαλίζοντας χαμηλές μηνιαίες δόσεις (επιμήκυνση δανείου έως 25 έτη, επιτόκιο euribor +2%, κρατική επιδότηση, κούρεμα στο υπερβάλλον του 120% της εμπορικής αξίας του σπιτιού χρέος).

Η αρχική προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων στην ειδική πλατφόρμα για την προστασία της πρώτης κατοικίας έληγε στα τέλη Δεκεμβρίου, ωστόσο όπως έχει ανακοινωθεί από την Ειδική Γραμματεία Ιδιωτικού Χρέους που διαχειρίζεται την πλατφόρμα, θα δοθεί τετράμηνη παράταση έως και τον Απρίλιο του 2020. Η παράταση ωστόσο αυτή, όπως όλα δείχνουν θα είναι και η τελευταία, για αυτό και οι τράπεζες σπεύδουν να απευθύνουν προσκλητήριο στους «κόκκινους» δανειολήπτες για να επωφεληθούν του ευνοϊκού πλαισίου που διέπει τον νέο νόμο.

Ενημέρωση

Με τις επιστολές που στέλνουν οι τράπεζες, ενημερώνουν τους κόκκινους δανειολήπτες για τα χαρακτηριστικά της ρύθμισης που προσφέρει ο νέος νόμος, με τη συμμετοχή του Δημοσίου (επιδότηση της δόσης) και για την υποβολή της σχετικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Για όσους οφειλέτες δηλώσουν στην τράπεζα ότι βρίσκονται σε στάδιο υποβολής αίτησης στην πλατφόρμα και πληρούν τα βασικά κριτήρια που θέτει ο νόμος, παγώνει αμέσως οποιαδήποτε διαδικασία για την επιβολή αναγκαστικών μέτρων.

Η αναστολή μάλιστα παραμένει σε ισχύ έως ότου ολοκληρωθεί η υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης και αξιολογηθεί η επιλεξιμότητα του πελάτη μέσω της προβλεπόμενης ηλεκτρονικής διαδικασίας.

Σύμφωνα εξάλλου με τα όσα επισημαίνονται από τις Τράπεζες, η συγκυρία θεωρείται ευνοϊκή ακόμη και για όσους δεν πληρούν κάποια από τα κριτήρια ένταξης στον νόμο. Κι αυτό διότι τα πιστωτικά ιδρύματα δηλώνουν διατεθειμένα να προσφέρουν ανάλογες ρυθμίσεις σε όσους είναι συνεργάσιμοι, ακόμη κι αν κόβονται από την πλατφόρμα.

Ειδικές τηλεφωνικές γραμμές για τα «κόκκινα» δάνεια

Να σημειωθεί πως για τη διευκόλυνση των κόκκινων δανειοληπτών, οι τέσσερις συστημικές τράπεζες έχουν ήδη δημιουργήσει ειδικές τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης μέσω των οποίων παρέχονται πληροφορίες για χρήση της ηλεκτρονική πλατφόρμας.

Επίσης σε όλα πλέον τα τοπικά τραπεζικά καταστήματα υπάρχουν εξειδικευμένοι υπάλληλοι που παρέχουν πρακτικές οδηγίες στους ενδιαφερόμενους πελάτες για την ολοκλήρωση και τελική υποβολή της αίτησής τους.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, για την άμεση εξυπηρέτηση των «κόκκινων» δανειοληπτών η Εθνική Τράπεζα, έχει δημιουργήσει μία ειδική τηλεφωνική γραμμή, στο 210-48-59-003, στην οποία γίνεται ενημέρωση για τις ρυθμίσεις, από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 09:00 - 20:00.

Αντίστοιχα η Τράπεζα Πειραιώς έχει συστήσει μία νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης αποκλειστικά για όσους έχουν κόκκινες οφειλές. Στο τηλέφωνο 2111202020 οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με υπαλλήλους της τράπεζας, οι οποίοι μπορούν να προτείνουν μία λύση προσαρμοσμένη στα οικονομικά δεδομένα του κάθε δανειολήπτη, για την αποπληρωμή του δανείου του. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν από Δευτέρα – Παρασκευή 08:00 - 22:00 και το Σάββατο 10:00 - 12:00 και 18:00 -22:00.

Η ειδική Γραμμή Υποστήριξης Πελατών με οφειλές στην Eurobankείναι το 2104847500. Οι δανειολήπτες μπορούν να επικοινωνούν από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 17:00.

Τέλος, ηAlphaBankδιαθέτει την ειδική τηλεφωνική γραμμή κλήσης στο 801 11 20 120 (από σταθερό) ή στο 210 326 0120 (από κινητό και εξωτερικό) για τα κόκκινα δάνεια.

 

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
6
+
3
=