ΤΟΠΙΚΑ

Δεκάδες κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία της Μαγνησίας

δεκάδες-κενά-εκπαιδευτικών-στα-σχολε-295104

Εξακολουθούν να υφίστανται τρεις μήνες μετά το σχολικό κουδούνι, όπως καταγγέλλει η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών

Δεκάδες κενά τρεις μήνες μετά το πρώτο σχολικό κουδούνι και την ολοκλήρωση της γ’ φάσης πρόσληψης αναπληρωτών καταγράφει στα Γυμνάσια και Λύκεια του νομού η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα με την παράταξη, που σπεύδει να καλωσορίσει τους αναπληρωτές, «τα εκπαιδευτικά κενά στα σχολεία είναι μεγάλα και για πολλά μαθήματα δεν έχει γίνει ούτε μια ώρα διδασκαλίας, ενώ με τον τρόπο που γίνονται οι προσλήψεις αναγκάζουν σε παραίτηση χιλιάδες αναπληρωτές. Παράδειγμα, πρόσφατα στην γ’ φάση, σε περίπου 6.000 προσλήψεις, οι παραιτήσεις ξεπέρασαν τις 1.000 και στη Μαγνησία έφτασαν τις 8».

Οπως τονίζει η παράταξη, «τα κενά στη Μαγνησία που εξακολουθούν να υπάρχουν προσεγγίζουν τα 40. Τα 25 εντοπίζονται στην ειδική αγωγή, στα τμήματα υποδοχής 2 και στη γενική παιδεία περισσότερα από 10. Ενδεικτικά οι ελλείψεις σε ειδικότητες 9 είναι φιλόλογοι, 8 μαθηματικοί, 11 φυσικών επιστημών, 3 καλλιτεχνικών κ.λπ. Να τονίσουμε πως δεν έχουν γνωστοποιηθεί τα κενά στο μουσικό σχολείο και επίσης δεν υπολογίσθηκαν τα 2 κενά σε ειδικό βοηθητικό προσωπικό του ΕΕΕΕΚ Βόλου».

Στην ανακοίνωσή της η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών ζητεί άμεση μονιμοποίηση των αναπληρωτών και απευθύνει κάλεσμα συμμετοχής στην αυριανή πανελλαδική κινητοποίηση. «Στις 23 Νοέμβρη γίνεται πανελλαδική κινητοποίηση μετά από πρωτοβουλία των δεκάδων πρωτοβάθμιων σωματείων ΕΛΜΕ, συλλόγων δασκάλων και της πρωτοβουλίας αναπληρωτών και ωρομισθίων, που συντόνισαν τη δράση τους στη συνάντηση στις 3 Νοέμβρη. Βασικό αίτημα είναι η άμεση μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών και η εξίσωση των δικαιωμάτων τους με αυτά των μονίμων. Είναι καιρός οι εκπαιδευτικοί να γυρίσουν την πλάτη στις παρατάξεις αυτές που έχουν ως μοναδικό τους μέλημα τη στήριξη των πολιτικών των κυβερνήσεων και του υπουργείου», τονίζεται στην ανακοίνωση.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου