ΤΟΠΙΚΑ

«Επί τάπητος» η μείωση του κόστους παραγωγής

επί-τάπητος-η-μείωση-του-κόστους-παρ-312512

Επιμορφωτική συνάντηση των επιχειρήσεων από τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας

Eυκαιρία ενημέρωσης για την έκταση των επιχειρούμενων αλλαγών στις επιχειρησιακές λειτουργίες αποτέλεσε η ετήσια επιχειρηματική επιμορφωτική συνάντηση Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος για 15η συνεχόμενη χρονιά στην Αράχωβα.

Κεντρικό θέμα της συνάντησης ήταν «Σπάταλη ή λιτή παραγωγή; Αμεση και μόνιμη μείωση κόστους παραγωγής» με τον Σύνδεσμο να επικεντρώνεται στην αναγκαιότητα για λιτή παραγωγή (Lean Production), η οποία αποτελεί παράγοντα κομβικής και αδιαμφισβήτητης αξίας για τις ελληνικές επιχειρήσεις.

Στόχος ήταν να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες μία νέα οπτική για θέματα άμεσης και μόνιμης μείωσης κόστους παραγωγής, μέσω των λειτουργικών αλλαγών που χρειάζεται να ακολουθήσει μία ελληνική επιχείρηση, προκειμένου να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις του διεθνούς περιβάλλοντος και να θέσει τις βάσεις για την παραγωγική της επιτυχία.

Εισηγητής ήταν ο Σπύρος Βαμβακάς, ο οποίος μετά από μία μακροχρόνια σταδιοδρομία στον χώρο της βιομηχανίας, δραστηριοποιείται, πλέον, σαν ελεύθερος επαγγελματίας παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα διοίκησης και οργάνωσης, μείωσης κόστους, ποιότητας, παραγωγικότητας και αξιοπιστίας, τόσο σε καθημερινό όσο και σε στρατηγικό επίπεδο, σύμφωνα με τις αρχές του Lean Manufacturing και αποδέχθηκε την πρόσκληση του Συνδέσμου για να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες το ανωτέρω θέμα.

Στη 15η Ετήσια Επιχειρηματική Επιμορφωτική Συνάντηση Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος έλαβαν μέρος εκπρόσωποι επιχειρήσεων-μελών του Συνδέσμου και έλαβε εξαιρετικές κριτικές από το σύνολο των συμμετεχόντων.

Ηταν η έβδομη συνεχόμενη χρονιά που η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στην περιοχή της Στερεάς Ελλάδας, ενώ η προετοιμασία και διεξαγωγή της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Τμήμα ΣΒΘΣΕ/Enterprise Europe Network-Hellas, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας για τις ΜΜΕ 2019, εκστρατεία την οποία συντονίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με σκοπό την προαγωγή της επιχειρηματικότητας σε όλη τη Ευρώπη.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου