Σπεύδουν να επωφεληθούν από τη νέα ρύθμιση οφειλών στη ΔΕΗ

Τελευταία ενημέρωση: 2019-10-26, 14:54:02
Σπεύδουν να επωφεληθούν από τη νέα ρύθμιση οφειλών στη ΔΕΗ

1.500 διακανονισμοί από τις αρχές Οκτωβρίου στο υποκατάστημα του Βόλου για ληξιπρόθεσμες οφειλές

 

Η μειωμένη προκαταβολή και ο φόβος του «Τειρεσία», που προσανατολίζεται να ενεργοποιήσει η ΔΕΗ, οδηγεί ολοένα και περισσότερους Βολιώτες καταναλωτές, που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές, να προβούν σε διακανονισμό μετά τη νέα ευνοϊκή ρύθμιση, που τρέχει από αρχές Οκτωβρίου.

Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ρυθμίσουν την αποπληρωμή των χρεών τους είτε διά ζώσης στο κεντρικό κατάστημα της ΔΕΗ στην οδό Λαρίσης, είτε τηλεφωνικά στο 11770.

Από την πρώτη μέρα εφαρμογής της νέας ρύθμισης τα τηλέφωνα στο αρμόδιο τμήμα διακανονισμού της ΔΕΗ στον Βόλο δεν έχουν σταματήσει να χτυπούν. Ανώτερα στελέχη από την Περιφερειακή Διεύθυνση Θεσσαλίας της ΔΕΗ, που βρέθηκαν πριν από λίγες μέρες στην πόλη, ζήτησαν από όλο το προσωπικό τη δέουσα προσοχή με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Από τις αρχές του μήνα μέχρι σήμερα εκτιμάται πως συνολικά είτε στο υποκατάστημα της ΔΕΗ στον Βόλο, είτε μέσω του 11770, οι ρυθμίσεις που έχουν γίνει ξεπερνούν τις 1.500.

Οι διακανονισμοί αφορούν τόσο σε καταναλωτές απλού οικιακού ρεύματος, όσο και σε αντίστοιχους κοινωνικού τιμολογίου, οι οποίοι βέβαια δεν κινδυνεύουν άμεσα με διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος.

Το ύψος της προκαταβολής και οι δόσεις κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της οφειλής, ως εξής:

-Για χρέος έως 500 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 5 μηνιαίες δόσεις.

-Από 500 ώς 1.000 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 8 μηνιαίες δόσεις.

-Από 1.000 ώς 2.000 ευρώ, προκαταβολή 15 % και 12 μηνιαίες δόσεις.

-Από 2.000 ώς 3.000 ευρώ, προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις.

-Από 3.000 ευρώ και πάνω υπάρχουν δύο εναλλακτικές, προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις ή προκαταβολή 30 % και 24 μηνιαίες δόσεις.

Η διαδικασία έγκρισης του διακανονισμού είναι αυτοματοποιημένη και γίνεται άμεσα στα καταστήματα της ΔΕΗ με την υποβολή της αίτησης. Ο πελάτης χρειάζεται να προσκομίσει μόνο τον τελευταίο λογαριασμό του, την αστυνομική του ταυτότητα και τον ΑΦΜ του, στοιχεία που πρέπει να διαθέτει και κατά την τηλεφωνική διαδικασία ρύθμισης.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
8
+
5
=