Υπέρβαρος ο ένας στους δύο

Τελευταία ενημέρωση: 2019-10-18, 19:12:50
Υπέρβαρος ο ένας στους δύο

Ανησυχητικά τα συμπεράσματα, που καταγράφονται για τον ενήλικο πληθυσμό της Μαγνησίας

 

Εντονη ανησυχία προκαλούν τα στατιστικά δεδομένα, που έχουν καταγραφεί σε τοπικό επίπεδο, με τον έναν στους δύο ενήλικες να είναι υπέρβαρος, ενώ το 10% του πληθυσμού υπολογίζεται ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα παχυσαρκίας.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Τα παραπάνω δεδομένα επιβεβαιώθηκαν στη διάρκεια της ενημερωτικής δράσης που πραγματοποιήθηκε προχθές στα Κέντρο Υγείας Βόλου και Νέας Ιωνίας και τις ΤΟΜΥ, με επίκεντρο τη σωστή διατροφή και τον έλεγχο του δείκτη μάζας σώματος.

Δεκάδες κάτοικοι της περιοχής συμμετείχαν στην παραπάνω δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης και έλαβαν διατροφικές συμβουλές από διαιτολόγο. Η ίδια δράση θα επαναληφθεί στις 12 Νοεμβρίου για τον τοπικό πληθυσμό και θα πλαισιωθεί από διαιτολογικές συμβουλές και πρόγραμμα διατροφής ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο καθένας.

Αναφερόμενη στην παραπάνω δράση η διαιτολόγος – διατροφολόγος Νέλλυ Χονδρογιάννη δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ότι «διοργανώσαμε εκδήλωση που απευθύνεται στον πληθυσμό, με μέτρηση ύψους, βάρους, δείκτη μάζας σώματος και επιπλέον συμβουλές από διαιτολόγους».

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από τη συγκεκριμένη δράση, μεγάλο ποσοστό των ενηλίκων που συμμετείχαν παρουσιάζει αυξημένο δείκτη μάζας σώματος. Μεγάλο ποσοστό του ενήλικου πληθυσμού είναι υπέρβαρο και παχύσαρκο, ενώ υπάρχουν, σε μικρότερο ποσοστό, περιπτώσεις ενηλίκων με καλή εικόνα σώματος, οι οποίοι γυμνάζονται και προσέχουν τη διατροφή τους.

Το επιπλέον βάρος προστίθεται πολύ εύκολα, αλλά είναι εξαιρετικά δύσκολη η διαδικασία απώλειας των επιπλέον κιλών, όπως υπογράμμισε η κ. Χονδρογιάννη, αναφερόμενοι στους ενήλικες άνω των 45 ετών. Αναλύοντας τους παράγοντες που ευνοούν την παχυσαρκία, αναφέρθηκε με έμφαση στον καταλυτικό ρόλο της άσκησης και της διατροφής, ενώ επισήμανε ότι η κατάσταση επιβαρύνεται από θέματα υγείας που αφορούν σε ορμονικές διαταραχές, πρόβλημα με τον θυρεοειδή και άλλα.

Οι συμβουλές της ειδικού είναι τρία, τουλάχιστον, γεύματα την ημέρα, μικρές μερίδες φαγητού, με παράλληλη κατανάλωση έξι έως οκτώ ποτηριών νερού ημερησίως και άσκηση διάρκειας 30 λεπτών την ημέρα ή τρεις φορές την εβδομάδα, επί μια τουλάχιστον ώρα, κάθε φορά.

Το μήνυμα που στέλνει, κλείνοντας, η κ. Χονδρογιάννη, επικεντρώνεται με έμφαση στη σημασία της φυσικής άσκησης και της διατροφής για τη διατήρηση της υγείας σε ικανοποιητικό επίπεδο και της ευεξίας σε καθημερινή βάση.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
4
+
5
=