ΤΟΠΙΚΑ

Στροφή στην εξυπηρέτηση του πολίτη

στροφή-στην-εξυπηρέτηση-του-πολίτη-851206

Μία από τις πέντε νομαρχίες στην Ελλάδα κατάφερε να είναι η ΝΑΜ, η οποία επιλέχθηκε, μετά από προσπάθειες της νομαρχιακής αρχής, από την «Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ» ως πιλοτική νομαρχία–οδηγός για την εφαρμογή του έργου που προβλέπει την ανάπτυξη και εφαρμογή συστημάτων Πληροφορικής των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και Διαδικτυακή Πύλη εξυπηρέτησης του πολίτη.
Σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου, ο νομάρχης Μαγνησίας Απ. Παπατόλιας και η Γενική Γραμματέας της ΝΑΜ Γιόλα Βαλατσού υπογράμμισαν ότι η νέα νομαρχιακή αρχή, έχοντας ως στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πολίτη, σύμφωνα με το πρόγραμμα απλουστεύσεων που έχει εξαγγείλει και τηρώντας το πρόγραμμα για το οποίο έχει ήδη δεσμευθεί, προχωρεί στο πλαίσιο των προεκλογικών της δεσμεύσεων, στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών της Διεύθυνσης Μεταφορών.
Στόχος του έργου είναι μέσα από την βέλτιστη επιχειρησιακή αξιοποίηση των συστημάτων που θα αναπτυχθούν και τον καθορισμό των λειτουργικών τους απαιτήσεων, καθώς και την εισαγωγή νέων στοιχείων, η απογραφειοκρατικοποίηση των διαδικασιών και η διαφάνεια της δράσης κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων στη Διεύθυνση Μεταφορών, ώστε να δημιουργηθεί κλίμα εμπιστοσύνης μεταξύ υπηρεσιών και πολιτών, καθώς και πραγματικές δυνατότητες ταχύτερης και ποιοτικότερης εξυπηρέτησής τους.
Η ΝΑΜ άμεσα και συγκεκριμένα τις επόμενες ημέρες, όπως ενημέρωσαν, ξεκινά τη συνεργασία της με την ανάδοχο εταιρία (Unisystems) που έχει αναλάβει, για την ΚτΠ ΑΕ, την υλοποίηση του παραπάνω έργου, ώστε τα αποτελέσματα να γίνουν σύντομα αντιληπτά σε όλους τους πολίτες που συναλλάσσονται με τη Διεύθυνση Μεταφορών.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου