Πέντε κυκλικοί κόμβοι στο Νότιο Πήλιο

Τελευταία ενημέρωση: 2019-09-16, 12:01:19
Πέντε κυκλικοί κόμβοι στο Νότιο Πήλιο

Ζητά από την Περιφέρεια Θεσσαλίας ο δήμαρχος Μιχ. Μιτζικός

 

Πέντε κυκλικούς κόμβους, προϋπολογισμού περίπου 800.000 ευρώ, ζητά από την Περιφέρεια Θεσσαλίας ο δήμαρχος Νοτίου Πηλίου Μιχάλης Μιτζικός. Στον κόμβο Αργαλαστής, στην εθνική οδό Νεοχωρίου - Καλών Νερών - Μηλεών, στην εθνική οδό Νεοχωρίου - Αργαλαστής Συκής, στον κόμβο Συκής και στον κόμβο Καλαμακίου χωροθετούνται οι πέντε κυκλικοί κόμβοι, σύμφωνα με την τεχνική έκθεση που υποβλήθηκε στην Περιφέρεια.

Σύμφωνα με την έκθεση και μετά από έλεγχο που έγινε στο οδικό δίκτυο εντοπίστηκαν προβλήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης σε ώρες αιχμής και ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες στον κόμβο Αργαλαστής. Στο τμήμα αυτό παρατηρούνται έντονα περιπτώσεις παράνομης στάθμευσης σε καθημερινή βάση λόγω της λειτουργίας καταστημάτων, ενώ ταυτόχρονα δυσκολεύεται και η κίνηση των λεωφορείων του ΚΤΕΛ.

Επίσης προβλήματα οδικής ασφάλειας εντοπίστηκαν στις διασταυρώσεις της επαρχιακής οδού Νεοχωρίου - Καλών Νερών - Μηλεών και στην επαρχιακή οδό Νεοχωρίου – Αργαλαστής – Συκής, καθώς και στις διασταυρώσεις στη Συκή και στο Καλαμάκι.

Οπως καταγράφεται στην τεχνική έκθεση, ο κόμβος της Αργαλαστής θα επιλύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα, ενώ ταυτόχρονα θα αναβαθμίσει και αισθητικά την περιοχή.

Ο κόμβος μεταξύ της επαρχιακής οδού Βόλου - Νεοχωρίου και της επαρχιακής οδού Καλών Νερών - Μηλεών θα βελτιώσει την οδική ασφάλεια, θα επιβάλλει μείωση της ταχύτητας και άρα των ατυχημάτων και θα δίνει δυνατότητα ασφαλούς αναστροφής. Ιδια θα είναι τα πλεονεκτήματα και για τους άλλους τρεις κυκλικούς κόμβους Νεοχώρι – Αργαλαστή - Συκή, κόμβος Συκής και κόμβος Καλαμακίου.

Για τη διαμόρφωση των κυκλικών κόμβων με σκοπό την αναβάθμιση του οδικού δικτύου του Δήμου Νοτίου Πηλίου απαιτούνται κυκλοφοριακές μετρήσεις και συλλογή στοιχείων για τους κυκλοφοριακούς φόρτους και τα τροχαία ατυχήματα, επικαιροποίηση του κτηματολογίου για της απαλλοτριώσεις και οριστική μελέτη.

«Το αναπτυξιακό πρότυπο του Δήμου οργανώνεται γύρω από τον χερσαίο οδικό άξονα, ο οποίος ενώνει τους δευτερεύοντες αναπτυξιακούς άξονες των οικισμών του Δήμου. Το οδικό δίκτυο οριακά καλύπτει τη σύνδεση του Δήμου με την ευρύτερη περιοχή σε εθνική και περιφερειακή εμβέλεια, αλλά και τη σύνδεση των οικισμών μεταξύ τους.

Επιπροσθέτως, προκύπτει έντονο το πρόβλημα της παράνομης στάθμευσης εντός των οικισμών, που μειώνει τη χωρητικότητα των οδών στους βασικούς άξονες και προκαλεί προβλήματα και καθυστερήσεις, ενώ απουσιάζουν βασικές υποδομές για την ασφαλή μετακίνηση των ανθρώπων με κινητικά προβλήματα, των ποδηλατών, αλλά και σε κάποιες γειτονιές των πεζών και μαθητών. Εχει αποδειχθεί ότι η κατασκευή κυκλικών κόμβων έχει πολλά πλεονεκτήματα, με βασικό τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, τη μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων», σημειώνει μεταξύ άλλων στην επιστολή του προς την Περιφέρεια Θεσσαλίας ο κ. Μιτζικός ζητώντας τη χρηματοδότηση των κυκλικών κόμβων στην περιοχή, το δίκτυο της οποίας ανήκει στις αρμοδιότητες της Περιφέρειας.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
9
+
4
=