ΤΟΠΙΚΑ

52 σακούλες σκουπίδια σε δύο ημέρες από το πάρκο της Ν. Ιωνίας

52-σακούλες-σκουπίδια-σε-δύο-ημέρες-από-375016

Μάζεψε ο αθλητής Ανδρέας Κεχαγιάς από το πάρκο της Ν. Ιωνίας –Ζητά εθελοντές για την ερχόμενη Κυριακή

Τρεις ημέρες και συνολικά 22 ώρες εθελοντική δράση αφιέρωσε ώστε να καθαρίσει το μεγαλύτερο πάρκο του Νομού της Μαγνησίας αυτό της Ν. Ιωνίας, μαζεύοντας 52 σακούλες σκουπιδιών (44 μεγάλες 8 μικρές), ο αθλητής Ανδρέας Κεχαγιάς. Παρά ταύτα το πάρκο δεν καθάρισε ολοκληρωτικά και απευθύνει έκκληση για βοήθεια και άλλων εθελοντών την ερχόμενη Κυριακή στις 9 το πρωί προκειμένου να απομακρυνθούν και τα υπόλοιπα τελευταία σκουπίδια. Επίσης θα χρειαστεί και όχημα με καρότσα για να απομακρυνθούν βαριά και μεγάλου όγκου πράγματα που δεν έχουν θέση στο πάρκο όπως λάστιχα οχημάτων, καναπέδες, μεταλλικά αντικείμενα οικοδομικά μπάζα κ.τ.λ.

«Το πάρκο της Ιωνίας θα λέγαμε έχει χωριστεί από τον Δήμο σε χώρους καθαριότητας βιτρίνας και σε χώρους ντροπής . Από την πλευρά που είναι οι είσοδοι του Πολιτιστικού Κέντρου Ν. Ιωνίας, του πάρκινγκ, του Κλειστού Μπάσκετ, του Κολυμβητηρίου και του τένις είναι καθαρά. Πίσω από τις αθλητικές εγκαταστάσεις και μέχρι το τέλος του πάρκου είναι ένας απέραντος σκουπιδότοπος, με πολλές εστίες μόλυνσης για τους κατοίκους και τα παιδιά.

Οι μικροί μεταλλικοί κάδοι που είναι πίσω από τις αθλητικές εγκαταστάσεις, είναι ελάχιστοι και η αποκομιδή γίνεται μία φορά την εβδομάδα με αποτέλεσμα να ξεχειλίζουν τα σκουπίδια. Σε πολλά σημεία του πάρκου έχουν δημιουργηθεί φωλιές με ποντίκια. Σκουπίδια υπάρχουν και στο χώρο που γίνονται τα μαθήματα οδήγησης», καταγγέλλει ο κ. Κεχαγιάς.

Στα προβλήματα προσθέτει την απουσία πράσινου, τον ελλιπή φωτισμό με αποτέλεσμα να συχνάζουν παραβατικά άτομα ενώ επικαλείται διαμαρτυρίες πολιτών που συγκεντρώνουν υπογραφές διαμαρτυρίας.

Ο ίδιος ζητά καθαρισμό του χώρου σε τακτά χρονικά διαστήματα, ενίσχυση του πρασίνου, του φωτισμού, δημιουργία παιδικής χαράς και γηπέδου μπάσκετ – βόλεϊ και περισσότερες αστυνομικές περιπολίες τις βραδινές ώρες.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου