Χυμός μήλου από τη Ζαγορά στο …μετρό

Τελευταία ενημέρωση: 2019-09-12, 18:25:10
Χυμός μήλου από τη Ζαγορά στο …μετρό

Στόχος του Συνεταιρισμού Ζαγοράς να εγκατασταθούν μηχανήματα σε πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας

 

Μία ακόμη καινοτόμα πρωτοβουλία εντάσσει στο πεδίο στόχευσης ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς, που εξετάζει την προοπτική εγκατάστασης αυτόματων μηχανών φρέσκου χυμού μήλου σε σταθμούς του μετρό στην Αθήνα. Η πρόταση έτυχε θετικής αποδοχής από την ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, με τον Συνεταιρισμό να προσανατολίζεται στην εγκατάσταση μηχανημάτων σε ένα – δύο πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας, πειραματικά, σε πρώτη φάση.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Η σκέψη για υλοποίηση του στόχου, εάν είναι δυνατόν από φέτος, επιβεβαιώνεται από τον διευθυντή του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ζαγοράς, Διονύση Βαλασσά, ο οποίος δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ότι «σκεφτόμαστε να το επιδιώξουμε».

Στο μεταξύ, αρχίζει την επόμενη εβδομάδα η συγκομιδή των κόκκινων μήλων, που αναμένεται να σημειώσει μείωση της τάξης του 25 έως 30% λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και της χαλαζόπτωσης της 10ης Ιουλίου που έπληξε την παραγωγή της περιοχής, προκαλώντας βιβλική καταστροφή.

Σε αντίθεση με την μείωση της παραγωγής το εμπορικό ενδιαφέρον, ωστόσο, παραμένει αυξημένο σε Ελλάδα και εξωτερικό, με τις εξαγωγικές δραστηριότητες προς Ντουμπάι, Βαλκάνια, Αίγυπτο, Ισραήλ και Κύπρο να συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.

Σε επίπεδο εγκαταστάσεων έχει δρομολογηθεί η μεγάλη επένδυση που αφορά την επέκταση των εγκαταστάσεων και την αγορά νέου ηλεκτρονικού διαλογητήριου, ύψους 4.700.000 ευρώ. Η μεγάλη επένδυση βρίσκεται στη διαδικασία της εκπόνησης αδειών, καθώς υπάρχει σχετική έγκριση από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με τον διευθυντή του συνεταιρισμού να εκτιμά ότι την επόμενη χρονιά θα υλοποιηθεί ο στόχος.

Η νέα επένδυση θα προσφέρει περισσότερους ψυκτικούς χώρους για αποθήκευση και νέο σύγχρονο ηλεκτρονικό διαλογητήριο το οποίο θα μπορεί να εντοπίζει ακόμη και εσωτερικά ελαττώματα των καρπών.

Κλείνοντας, υπογραμμίζει ότι «οι στόχοι μας είναι, επειδή είναι λιγότερα τα προϊόντα, να τα διαχειριστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα για να στηρίξουμε τους παραγωγούς και να επιτύχουμε καλύτερες τιμές από πέρυσι».

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
7
+
3
=