ΤΟΠΙΚΑ

Δήλωση Απ. Παπατόλια για το λιμάνι

δήλωση-απ-παπατόλια-για-το-λιμάνι-429319

Σε δήλωσή του ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του περιφερειακού συμβουλίου Απ. Παπατόλιας αναφέρει τα εξής:

«Η δημόσια συζήτηση για τις ιδιωτικές επενδύσεις στο Λιμάνι του Βόλου έχει πάρει πλέον μια επικίνδυνη και μη ορθολογική τροπή. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελική αρμοδιότητα του αναπτυξιακού σχεδιασμού για την αξιοποίηση των υποδομών πανθεσσαλικού χαρακτήρα, όπως το Αεροδρόμιο, ο Σιδηρόδρομος ή το Λιμάνι, ανήκει στην Αιρετή Περιφέρεια και στο Περιφερειακό Συμβούλιο, με βάση τις προβλέψεις του Καλλικράτη.

Η Αιρετή Περιφέρεια είναι ο φυσικός διάδοχος της Νομαρχίας Μαγνησίας στο επίπεδο των πολιτικών πρωτοβουλιών για την οριστικοποίηση του master- plan, καθώς και για την μετέπειτα υλοποίησή του, σε συνεργασία με το Δήμο Βόλου, την Κεντρική Διοίκηση και τους τοπικούς φορείς της περιοχής μας.

Έως ότου συνέλθει το Περιφερειακό Συμβούλιο, μετά από την κοινή πρωτοβουλία Περιφερειακής Διοίκησης και μείζονος αντιπολίτευσης, για να συζητήσει το θέμα του master- plan και των ιδιωτικών επενδύσεων που μπορούν να δρομολογηθούν μετά από την έγκρισή του, καλό θα ήταν να επιδείξουν όλες οι πλευρές υπομονή, ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση.

Ο δημόσιος διάλογος για την ανάπτυξη του τόπου μας δεν πρέπει να χαρακτηρίζεται από ακρότητες, φανατισμούς και διάθεση απαξίωσης όσων υποστηρίζουν διαφορετικές απόψεις. Απαιτείται ειλικρίνεια, νηφάλια προσέγγιση, ανοιχτή και δημοκρατική διαβούλευση και – πάνω από όλα – ορθολογική παρουσίαση θέσεων και επιχειρημάτων. Το «Κυνήγι μαγισσών» δεν έχει καμιά θέση σε μια Μαγνησία αποψιλωμένη από επενδύσεις, που βυθίζεται καθημερινά ολοένα και περισσότερο στη δίνη της ανασφάλειας και της ανεργίας.

Εκτιμώ ότι, εφόσον ηρεμήσουν τα πνεύματα, είναι εφικτή η εξεύρεση μιας συμβιβαστικής λύσης που θα συγκεντρώνει την αποδοχή όλων, θα αποτρέπει κάθε αισθητική και περιβαλλοντική επιβάρυνση της ποιότητας ζωής των πολιτών και θα προσφέρει αναπτυξιακή διέξοδο και προοπτική για τον τόπο μας.»

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου