ΤΟΠΙΚΑ

Αύξηση 2% στην κίνηση στα αστικά λεωφορεία Βόλου

αύξηση-2-στην-κίνηση-στα-αστικά-λεωφορε-399922

Επέκταση γραμμών για την εξυπηρέτηση απομακρυσμένων περιοχών – Σύνδεση των τμημάτων Γεωπονικής και Ηλεκτρολόγων Μηχανικών

Ενθαρρυντικά είναι τα δεδομένα, που αφορούν στην επιβατική κίνηση στα αστικά λεωφορεία στο πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου, με αύξηση 2% να καταγράφεται το πρώτο επτάμηνο του 2019, μετά από την πτωτική πορεία που σημειώθηκε τα προηγούμενα έτη. Στο μεταξύ, μεταφέρεται η αφετηρία των αστικών γραμμών 4, 6 και 8 στο πάρκο του ΟΑΕΔ τον επόμενο μήνα, ενώ θα συνδεθούν τα τμήματα της Γεωπονικής και των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με την αστική γραμμή νούμερο 2.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Αναλύοντας τη φιλοσοφία και τον ευρύτερο σχεδιασμό δράσης, ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου Νίκος Ευαγγελινός ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ότι «εφαρμόσαμε για πρώτη φορά ένα σύστημα μετεπιβιβάσεων στον Ανω Βόλο για να εξυπηρετήσουμε τις βόρειες συνοικίες, Κατηχώρι, Σταγιάτες, Ανακασιά, Αλλη Μεριά, με ένα μικρό λεωφορείο, προκειμένου να δώσουμε παραπάνω δρομολόγια σε εκείνη την περιοχή. Ενα σύστημα το οποίο από τον Σεπτέμβριο θα εφαρμοστεί και στις Αλυκές».

Στο μεταξύ, επεκτείνεται η αστική γραμμή νούμερο 4, η οποία θα καλύψει τη συνοικία Νεάπολης, κάνοντας τέρμα στον ΟΑΕΔ, μπροστά στο πάρκο, που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Υδρας με Τουρούζια. Στο ίδιο σημείο θα βρίσκεται η αφετηρία των αστικών γραμμών 6 και 8, σύμφωνα με τον σχεδιασμό που θα υλοποιηθεί άμεσα, για την αποσυμφόρηση του κέντρου και την εξυπηρέτηση πιο απομακρυσμένων περιοχών.

Μέχρι σήμερα η αφετηρία των αστικών γραμμών 6 και 8 βρίσκεται στη Σόλωνος με Δημητριάδος και στην Ιάσονος, αντίστοιχα, με Σόλωνος στην επιστροφή των αστικών λεωφορείων.

Ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ ανέφερε ότι «με αυτό τον τρόπο θα μειωθούν 35 δρομολόγια, περίπου, ημερησίως από το κέντρο της πόλης και παράλληλα θα εκτελείται συγκοινωνία ανά ημίωρο και στη διάρκεια του χειμώνα προς τις Αλυκές, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες από Διμήνι, Αλυκές και Νέες Παγασές να κινούνται με το αστικό λεωφορείο της γραμμής νούμερο 4 μέσα στην πόλη».

Συνεργασία με φορείς

Οι παραπάνω αποφάσεις έχουν ληφθεί σε συνεργασία με τον Δήμο Βόλου και θα τροποποιηθεί παράλληλα η αφετηρία, με παρεμβάσεις που θα την καταστήσουν πιο λειτουργική.

Μια ακόμη σημαντική παρέμβαση καταγράφεται στον σχεδιασμό της διοίκησης του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου και για την εξυπηρέτηση των φοιτητών.

«Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και τον Δήμο Βόλου, θα ενώσουμε τη Γεωπονική με το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Ηλεκτρολόγων, ώστε να είμαστε μέσα στους χώρους του Πανεπιστημίου, προκειμένου να έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση οι φοιτητές μας, με την αστική γραμμή νούμερο 2» είπε ο κ. Ευαγγελινός.

Πρωτοβουλίες για το κοινό

Πρώτη προτεραιότητα αποτελεί για τη διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και στο πλαίσιο αυτό διατηρήθηκε, άλλωστε, το ελεύθερο μαθητικό εισιτήριο στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και των αργιών.

Παράλληλα, εφαρμόστηκε από την αρχή της χρονιάς το 10 συν 1 στα βασικά εισιτήρια της Α και Β ζώνης, το μπλε και το πράσινο, ενώ εκτελούνται περισσότερα δρομολόγια, ανά ημίωρο, προς τις Αλυκές, για την εξυπηρέτηση των λουομένων στην διάρκεια του καλοκαιριού. «Κάναμε μια συνεργασία στην παραλία Καρνάγιο για να μπορούν να πηγαίνουν οι λουόμενοι προς τα εκεί και είδαμε ότι το επιβατικό κοινό ανταποκρίθηκε» σημείωσε ο πρόεδρος.

Αναλύοντας τη φιλοσοφία της διοίκησης του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου υπογράμμισε ότι «έχουμε στο κέντρο τον επιβάτη και τις ανάγκες του. Θέλουμε να δώσουμε αξιοπιστία, έχουμε επενδύσει και έχουμε δημιουργήσει ένα σύστημα διαχείρισης στόλου για να είμαστε ακριβείς στους χρόνους που προγραμματίζουμε για τα δρομολόγιά μας, ώστε να μην περιμένει ο επιβάτης στη στάση».

Εξίσου σημαντικές είναι, παράλληλα, οι δράσεις επιμόρφωσης του προσωπικού με ειδικά σεμινάρια «για να έχουν οι επιβάτες μας την καλύτερη αντιμετώπιση από το προσωπικό μας» είπε ο πρόεδρος.

Αυξημένη κίνηση

Ο σχεδιασμός δράσης και οι πρωτοβουλίες της διοίκησης αποδίδουν, όπως είναι άλλωστε εμφανές στην αύξηση της επιβατικής κίνησης που καταγράφεται φέτος.

Σύμφωνα με την εκτίμηση του προέδρου, η πτώση της κίνησης που σημειώθηκε τα προηγούμενα χρόνια οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό στην κρίση. «Ο κόσμος περιόριζε τις μετακινήσεις του, αλλά γενικότερα τα μέσα μαζικής μεταφοράς και η αστική συγκοινωνία που έχουμε στην πόλη θα πρέπει να είναι τρόπος ζωής, θα πρέπει να είναι επιλογή, γιατί το ζητούμενο είναι ένα κέντρο πόλης φιλικό προς τον άνθρωπο» είπε.

Στο μεταξύ, διερευνάται σε συνεργασία με τον Δήμο Βόλου η προοπτική κάλυψης και άλλων περιοχών του πολεοδομικού συγκροτήματος, για να καλυφθούν οι ανάγκες που υπάρχουν, ενώ αποδίδουν οι πολιτιστικές διαδρομές που πραγματοποιούνται, για την εξυπηρέτηση των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων που προσεγγίζουν το λιμάνι του Βόλου, οδηγώντας τους τουρίστες στον πολεοδομικό ιστό.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου